środa, 2 sierpnia 2017

Mam 6 lat

Witajcie Kochane,
oczywiście nie ja mam 6 lat, ani nie blog a mój Kochany Synuś Szymuś :)
Ależ ten czas leci :) dopiero co pamiętam jak przyjechaliśmy ze szpitala z tą małą Kruszynką a tu już od września do zerówki pójdzie. Skończy się Mamie dobre :P

Z okazji urodzin urządziliśmy w domku imprezkę dla zaproszonych przez Szymusia Dzieci. Razem z Nim było ich 7 :) plus Rodzice - drugie tyle. Także było nas dużo i wesoło :))))
Szymek planował urodzinki cały miesiąc. A ostatni tydzień to wręcz o niczym innym nie mówił :) Wymyślił sobie rajdowo Hot Wheelsowe urodzinki :) Sam zrobił zaproszenia a ja dorzuciłam znalezione w przepastnej otchłani pinteresta gadżety. Drukarka aż się zagrzała od drukowania :p Jakby Ktoś chciał, tu są moje piny na rajdowe urodziny.

Oto nasze dekoracje.
Flagę z krepiny robiłam 2 dni :P przyczepiona jest do futryny magnesami i taśmą:


Wszystkie napisy, flagi itp. wydrukowałam na kartkach z bloku technicznego: 



Na stole królowały wybrane przez Szymusia słodycze:


Dystrybutorki paliwa zrobiłam z kartoników po kapsułkach, kawałka kabelka i żabki do firan:


Światła drogowe to nic innego jak przekrojone wafelki (Pryncypałki) nadziane na patyczki do szaszłyków, z doklejonymi na roztopioną czekoladę m&m'sami:



Nie mogło zabraknąć Hot Wheelsowej zastawy :) Droga to taśma kupiona w kiosku (obawiam się, że już jej nie zedrę z obrusa, bo tak się trzyma skubana :/)


Kąt do tankowania:


Pit stop - wiadomo co :) he he he chyba już z nami zostanie :)


A tu małe podziękowania dla Gości od Szymusia. Sam napisał na każdym "Dziękuję" i ten duży napis też:


W podziękowaniach są upieczone przez Szymusia ciasteczka (udawajcie, że nie widzicie tego bajzlu w tle):



Oczywiście nie mogło zabraknąć balonów:


Szymek był zachwycony dekoracjami :* a i Dzieci też zauważyły :) Także warto było poświęcić tyle czasu :)))))))) Zresztą Szymuś dzielnie pomagał w przygotowaniach, wycinał, kleił i dyrygował co i gdzie ma być :)

No i to na co Dzieci czekają - prezenty.
Już w zeszłym tygodniu przyszła przesyłka od Uli i Jej Rodzinki :* a w niej prezenty dla naszej Trójki, w tym paka dla Szymka:


Ależ Szymek się cieszył :* Dziękujemy Wam Kochani za prezenty :)

Od Natalii Szymek dostał swoją pierwszą pocztówkę :) Dziękujemy za pamięć Ciociu :***


A od Gości mnóstwo torów, autek i przyborów szkolnych itp. :P







Od Cioci Joli z Biebrzmilskiej Krainy i Kacperka:



Wyobraźcie sobie, że moje Dziecię nigdy nie chciało składać klocków Lego i Mójci zawsze miał radochę :P a tym razem Szymek sam złożył (z małą pomocą pod koniec). Jestem z Niego dumna:


Od Nas dostanie prezent dopiero dzisiaj :) oczywiście Hot Wheelsowy. Wcześniej już zrobiłam Szymkowi wymarzony zielony breloczek VW:


Życzę Wam miłego i słonecznego tygodnia Kochane :* U nas upał trwa w najlepsze :) Nic tylko leżeć w cieniu :P
Buziaki :*
Ania

15 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona dekoracjami , a przede wszystkim Waszą pomysłowością:) Dystrybutorki i światła do jedzenia to hit:) Napracowałaś się moja droga, ale możesz byś z siebie dumna:) Czaad:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odlotową imprezkę przygotowaliście, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne te dekoracje ☺ ja tez szykuje synkowi urodzinki za niecale 3 tyg ale w klimacie piłki nożnej ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, to była naprawdę wspaniała impreza! Dekoracje fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zorganizowałaś cudowne przyjecie, nie mogę wyjść z podziw oglądając światła drogowe czy dystrybutor :). Dzieci pewnie nie mogły się na patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci szybko rosną, niestety... Przyjęcie bombowe, z fantazją! Szymek i jego przyjaciele zapamiętają je na długo. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne przyjęcie przygotowałaś, jest co podziwiać:) Jubilatowi życzę aby zawsze miał taką szczęśliwą minkę jak na zdjęciach:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu chyba musisz wziąść się za dekoracje i u innych bo wyszły ci dla Szymka swietne. Rewelacyjne pomysły a ciacha jako światła no poprostu czad. Jubilatowi życze wszystkiego najlepszego:-) Pozdrawiam (u mnie też upalnie że nie ma czym oddychać)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odlotowa impreza urodzinowa :) Ach... jak fajnie byłoby znów być dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita impreza. Wszystko idealnie dopasowane tematycznie.
    Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. No powiem Ci, że szczęka mi opadła :) Pit stop rozłożył mnie na łopatki :) heheheh... Super Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana imprezka na 102 !! Super.. A dla synka wszystkiego najlepszego i 100 lat..;) Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niezłą imprezę przygotowaliście :) Wszystkie dekoracje bombowe, ale moje serce skradły światła drogowe, fantastyczny pomysł!:) Szymek uśmiechnięty i radosny, fajny widok :) Przekaż proszę jeszcze ode mnie solenizantowi wirtualnego buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego dla synka :) Fajną imprezkę zrobiliście. Ciekawa jestem jakie pomysły będzie miał mój synek

    OdpowiedzUsuń
  15. no no...coraz przystojniejszy!
    Sto lat i powodzenia w szkole!

    PS. Laba ani "dobre" to ci się wcale nie skończy a raczej dopiero zacznie kochana!
    Bo szkoła teraz tylko pokazuje rodzicom czego mają swoje dzieci nauczyć...
    Czekają cię teraz godziny nauczania indywidualnego i siedzenie w książkach. Ot taka nasza rzeczywistość..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)