niedziela, 9 lipca 2017

Czerwone marzenie brum brum...

Witajcie Kochane,
po tytule niektóre z Was już pewnie wiedzą, że chodzi o zabawę z określeniami u Dasandy. Tym razem te określenia to: czerwony, marzenie, brum brum :) Jak powtórzyłam je Szymkowi to powiedział: "Mamo to chodzi o auto" :P no to będzie auto :) Na internecie znalazłam schemat Volkswagena VW Busa T1 udostępniony przez Etoiles Pistache na Jej blogu Des etoiles a la pistache i się zakochałam. Autko robi się peyotem nieparzystym. To mój pierwszy taki tworek i oczywiście szło jak po grudzie, zwłaszcza, że czasu jak na lekarstwo. Ale udało się :) i już mam zamówienie na następny - zielony - od Szymusia :)

Czerwone marzenie brum brum prezentuje się tak:


Czerwone marzenie brum brum, bo marzy mi się prawo jazdy :) i może być nawet taki busik tzw. ogórek :) ma swój urok. Marzeniem Szymka też stało się mieć takiego Hot Wheelsa :)

Zrobiłam z niego breloczek, tylko lusterka mi nie wyszły jak w oryginale ale może następne wyjdą lepiej :)
Użyłam Toho Round 11o Opaque Jet, Opaque - Lustered White, Opaque Pepper Red, Inside - Color Crystal Gray Lined i Opaque - Rainbow Dandelion - dosłownie 2 koraliki, światła :)
Za tło robi kartka z albumu od Jadzi, która prowadzi bloga Sercem tworzone :*




Busik jest dosyć duży, co widać na ręce.
A tu już wariacje zdjęciowe:



Mój Chomiczek Szymuś co po Mamie ma zbieractwo, zachomikował taką fajną metkę z koszulki:


I banerek:

W zeszłym miesiącu określeniami były: trójkąt, koralik, elegancja. Zdążyłam wysłać zdjęcie mejlem do Dasandy. Zrobiłam bransoletkę na krośnie w trójkąty w pięknych kolorach. Użyłam Toho Round 11o Metallic Iris Brown i Silver - Lined Lt Topaz. Tam bransoletka była wiązana nićmi ale stwierdziłam, że to i mało praktyczne i mało eleganckie więc dodałam końcówki, zapięcie, łańcuszek i zawieszkę w kolorze mosiądzu, co według mnie ładnie się kolorystycznie komponuje z brązem :)



I na koniec mojego eseju, małe losowanko:



Lazurowy naszyjnik wędruje do Uli:


A szary do Janeczki:


Gratuluję Dziewczyny :*****
Proszę Janeczkę o adres, bo nie mogę znaleźć w swoich zasobach :*

Szymuś się ucieszył z losowania, a czuje się już super. Kropki zeszły. Czekają nas jednak za jakiś czas badania alergiczne i aż się boję tego kłucia :/

Życzę Wam pięknej i słonecznej niedzieli :*
Buziaki
Ania

PS. Właśnie się skapnęłam, że autko robi się brickstitchem :P ha ha ha  a ja zrobiłam peyotem :P bo na schemacie jest pokazany pionowo :P he he he :))))))))) ale jakby co to też się da :P

10 komentarzy:

  1. Prawdziwe czerwone marzenie, Aniu.
    Gratuluję Uli i Janeczce. a Tobie i Szymusiowi posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super breloczek i bardzo elegancka bransoletka!
    Gratki dla Dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały breloczek :) Super go wykonałaś Aniu :) Cudeńko :) Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garbusik jest po prostu świetny, gratka dla fana motoryzacji i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło to marzenie:)super breloczek:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny busik! Nie mam pojęcia jak go zrobiłaś, ale mi się podoba :)
    Aniu, mam straszne zaległości w wirtualnym świecie i teraz nadrabiam. Przeczytałam Twoje posty z nieco ponad miesiąca i pochwalę wszystko tak ogólnie, razem :) Twoje prace mnie zachwycają nieustannie - bransoletki, naszyjniki i cała reszta :) Bardzo mi się podoba również fotozeszyt z Twoimi pracami, bardzo fajny pomysł. Ładnie skomponowałaś zdjęcia :)
    A Szymkowi życzę nigdy więcej kiwi ;) Wydawało mi się, że jest to raczaj bezpieczny owoc, a tu proszę...
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękny garbusik :)
    Ależ się cieszę!!!!!! Gratulacje dla Janeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne autko :* Bransoletka w ślicznych kolorkach :) Naszyjniki super - gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem te określenia to: czerwony, marzenie, brum brum :) Jak powtórzyłam je Szymkowi to powiedział: "Mamo to chodzi o auto" :P no to ...
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)