piątek, 30 czerwca 2017

Lazurowe biżutki i kartki do Ulci

Witajcie Kochane,
mieliśmy sobie na weekend pojechać wreszcie do mojego kochanego Chrześniaka Bruna, u którego nie byłam już tak baaaardzo długo, że aż mi wstyd, ale ciągle coś... Niestety i tym razem się nie zobaczymy. W czwartek rano Szymek wstał z jakąś wysypką, która do wieczora nabrała strasznych rozmiarów i zaczęła Go bardzo swędzieć. Ja cała w strachu i wiadomo jak to się jeszcze człowiek naczyta w necie.... aj.... Dzisiaj byliśmy u lekarza. Uczulenie. Ja pierdziu ale od czego??? Lekarka się pyta czy czegoś nie jadł nowego 2-3 dni temu. No jadł. Kochane moje, Szymek zjadł pierwszy raz w życiu kiwi. I ostatni! Mamy naprzepisywane syrop odczulający, wapno, kropelki, cudowny Pudroderm. Trzymajcie kciuki, żeby szybko przeszło.

I tak rzutem na taśmę przychodzę do Was z biżutkami w przepięknym lazurowym kolorze jaki na ten miesiąc (za chwilę kończący się) wymyśliła dla nas Danusia:


Zrobiłam sznurkowy naszyjnik. Lubię je robić, bo zabieram sobie sznurek i koraliki na ławkę i jak Szymek fika w piaskownicy, ja plączę sznurek :P Wiadomo, Ludziska przechodzą i zerkają, czasami ktoś zapyta, a i jak to mówią "ciągnie swój do swego" i poznaję w ten sposób innych Rękodzielników mieszkających w mojej okolicy.
Ło taki wyszedł:






Naplątałam różne koraliki a zapięcie zrobiłam w takiego większego:


Lubię kolor lazurowy :) idelanie nadaje się do letnich biżutków.

Skusiłam się też ostatnio promocją w sklepie pasart.pl -20% na cały asortyment :P oj długo się wzbraniałam, bo zamówiłam chwilę przed końcem czasu :)  Między innymi w moim koszyku znalazły się takie koralki:


Zrobiłam z nich bransoletkę:


A nawet kilka bransoletek:


Można je nosić w takim zestawieniu kolorystycznym:


Lub dodać jeszcze jedną ciemniejszą:


I zrobić sobie ombre:


Prawda, że piękne są te bransoletki?

U Ulci mam małe zaległości.
W maju było serduszko. Szczerze Wam powiem, że zrobiłam inną kartkę ale nie wiem gdzie jest i zrobiłam jeszcze jedną:


A w czerwcu Ulcia wymyśliła Nam ptaszki. Znalazłam fajną kartkę z jakiejś gazetki z Kubusiem Puchatkiem więc kartka wyszła Puchatkowa :)


i banerek:



Obie karteczki:


Ach jo... mam nadzieję, że nasze peszki się kończą i będę mogła wrócić do Was na dobre i tak często jak bym chciała. To samo się tyczy tworkowania. Czasami coś tam zadziałam ale miałam też dłuższą przerwę. Mówię Wam, aż mi się koraliki w nocy śniły.

Dobra uciekam spać, bo nie wiadomo jak to w nocy będzie z Szymusiem, czy się nie obudzi.

Życzę Wam miłego dnia :***
Buziaki
Ania

13 komentarzy:

  1. Sznurkowy naszyjnik fantastyczny, Aniu. Zestaw bransoletek wspaniały- taki wakacyjny :) Szymusiowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki. Tulam do serca :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka dla Szymusia :) Cuuuudne te bransoletki, takie w sam raz na lato, nad morze....

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, cudne karteczki i biżutki. Naszyjnik ze sznurka mnie zauroczył.
    Zdrówka dla Szymusia, niech wysypka szybko znika.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, a naszyjnik zjawiskowy
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kochana życzę Szymkowi szybkiego powrotu do zdrowia, jak to alergia pokarmowa wywołana kiwi to szybko minie (przerabiałam takie rzeczy ze swoim synem jak był mały)
    Lazurowy naszyjnik jest boski! Ty wiesz jak ja kocham takie połączenia :) bransoletki też śliczne :)
    Dziękuję za udział w zabawie i porywam Twoje karteczki do siebie :)
    Życzę Ci, aby w końcu na Waszym niebie zaświeciło słońce i nie przestawało świecić!
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik jest boski, wspaniałe połączenie sznurka z lazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu eko naszyjnik rewelacyjny .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne biżutki. Naszyjnik sliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sznurkowy naszyjnik bardzo wakacyjny. :D Bransoletki śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu biżutki fantastyczne, też lubię lazurowy :) a karteczki jak zawsze bajkowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik rewelacyjny, bardzo egzotyczny od razu skojarzył mi się z wakacjami w tropikach :) A bransoletki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają:) Szkoda, że nie mam czasu na podpatrywanie znajomych blogów ale teraz się urlopuję i nadrabiam zaległości:) Dużo zdrowia dla Małego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)