niedziela, 13 sierpnia 2017

Zrób załóż zachwycaj part 5 i u Dasandy też 5

Witajcie Kochane,
to już 5 tydzień zabawy biżutkowej na blogu DIY zrób to sam. Jako że właśnie skończyłam komplet na wyzwanie u Dasandy z określeniami i zrobiłam zdjęcia w trakcie tworzenia to postanowiłam połączyć te dwie zabawy :)
U Dasandy określeniami na ten miesiąc są: relaks, woda, nie papier.
Mój przepis jest następujący :)
Z wody postanowiłam wziąć kolor niebieski a raczej melanż niebieskości.
Nie papier to wiadomo, że koraliki :) Użyłam Toho Round 11o w kolorach: Opaque Cornflower, Ceylon Aqua, Opaque Blue Turquoise, Ceylon Frosted Glacier i Transparent - Frosted Dark Sapphire; oraz Fire Polish 4mm w kolorach: Transparent Dark Capri Blue, AB Aquamarine, AB Lt. Sapphire i AB Med. Cobalt.
A relaksem było dzierganie :)
Do tego trochę drutu pamięciowego, igła, nici, nożyczki i zapalniczka oraz odrobina cierpliwości i upichciłam taki komplet:




Nie mogłam się zdecydować jakie kolczyki zrobić, to zrobiłam dwie pary :)


Drut pamięciowy jest moim ulubionym nośnikiem - pasuje na każdą rękę no i nie trzeba go zapinać :)


A tak prezentuje się na mojej ręce:


Wybaczcie, że nie ma zdjęć kolczyków na mła ale jestem tak strasznie rozczochrana jakby mnie piorun strzelił :P

I kilka zdjęć z procesu twórczego:






Koralikowe rureczki są robione ściegiem peyote.

Jak Wam się podoba taki wodny komplet?

I banerki:



Dziękuję za wszystkie miłe słowa :***** Witam Nową Obserwatorkę :)

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :****
Ania

21 komentarzy:

  1. Aniu Twoja pomysłowość nieustannie mnie zaskakuje:) Bransoletka jest prześliczna!!:) A pomysł na nią godny pochwały. BRAWO!!:)
    Jak dla mnie to ta lżejsza wersja kolczyków jest fajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!!!!!!!!!!! Alez to piękne!!!!!!!!!Super, hiper!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło fantastycznie, bardzo podoba mi się ta bransoletka!!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, morski komplecik. Bransoletka super. Podoba mi się szczególnie dlatego, że użyłaś różnej wielkości koraliki:) Sliczna letnia biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny komplet, Aniu. A pioruny to strzelały całkiem niedawno :p Pozdrawiam cieplutko i całuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy projekt. Pięknie się prezentuje ten komplecik. Dziękuje za udział w zabawie ZRÓB/ZAŁÓŻ/ZACHWYCAJ , pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, przepiękny ten wodny komplet. Obie pary kolczyków bardzo mi się podobają.
    Uściski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd jakis 7 lat (jak zrobiłam prawo jazdy) nie noszę dyndadełek, często czepiały mi się przy ruszaniu głową. Za kierownicą dość niebezpieczne. Odzwyczaiłam się. Ale na te lekkie kropelki mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet :) Ja ostatnio starałam się nadziać na drut pamięciowy sznur szydełkowo - koralikowy... 40 cm, bo zachciało mi się bransoletki... Nic z tego nie wyszło 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bizuteria w przepięknych niebieskich odcieniach;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniala letnia bizu. Kolor idealny , wykonanie perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie Bob Budowniczy! :)
    tak misternie kładziesz te kolejne warstwy

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tymi przekładkami z koralikó :) piękny komplecik, a zwłaszcza bransoletka - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu... śliczny komplecik...najgorzej z tą odrobiną cierpliwości dla mnie by było ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu,bransoletka piękna, razem z kolczykami tworzą piękny komplecik!pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój komplecik prezentuje się wspaniale- słupki z koralików to bardzo ciekawy pomysł na fajną aranżację tej pracy:-) Dziękuję za udział w wakacyjnej zabawie biżuteryjnej i życzę powodzenia :-) Inka-at/ DT DIY.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)