niedziela, 6 sierpnia 2017

Zrób załóż zachwycaj part 3

Witajcie Kochane,
w zeszłym tygodniu nie dałam rady zrobić nic na wakacyjną zabawę biżutkową na blogu DIY zrób to sam. Cały czas szykowałam urodzinową imprezkę Szymusia, o której możecie poczytać tutaj.

A jak myślicie, że widziałyście już wszystko to zobaczcie jakie biżutkowe cacuszko można zrobić z łyżki.

Dzisiaj na szybciocha pokazuję Wam zdjęcia bransoletki typu bangle bo już późno straszliwie :)




Połączyłam Toho Takumi LH Round 11o Metallic Hematite i SuperDuo w ciekawym neonowo - różowym kolorze, które otrzymałam od qnszt.pl
Bangle zrobiłam według wzoru SuperDuo Spiral Bangle Lisa Kan.
Niestety zrobiłam ją za małą :/ i to dużo. Wewnętrzny obwód to tylko 18 cm. Także jak Któraś z Was ma taką chudą rączkę to zapraszam na mini wymiankę :)


I kilka fotek z procesu twórczego:







Bransoletka tak mi się spodobała, że postanowiłam zrobić drugą :) świeżo skończona:




I banerek:


Dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedzinki :*

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*
Ania

17 komentarzy:

  1. Super, kochana jak od samego patrzenia na te drobne koraliki oczy mnie rozbolały -kochana podziwiam Twoją cierpliwość :)
    Buziaki, super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne! na lato takie kolorki jak najbardziej! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bransoletka jest prześliczna:) Nawet ten róż mi nie przeszkadza he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bransoletki 😘 I różowe... 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Róż w wydaniu neonowym i w połączeniu z hematytowym aż tak bardzo mi nie przeszkadza :) W końcu mamy lato :)

      Usuń
  5. omg... cudna! :D jak za różem nie przepadam tak w wakacyjnym klimacie i takim połączeniu bajka :D chętnie bym się na nią wymieniła, tylko co ja mogę Ci zaoferować jak przy twoim tworkowaniu to ja nic nowego nie umiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, bardzo fajne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka cudnie wygląda, a hematyty z tym różem to poprostu miodzio. Chyba się pokuszę na taką 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bransoletki.. :) kolorki są świetne.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany! Świetna. Jeśli propozycja wymianki jest nadal aktualna to ja bym chciała. Ciągle mam problemy z bransoletkami bo niestety wszystkie są za duże.

    Zapraszam do mnie. Może coś wpadnie Ci w oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, bransoletka cudowna, piękne połączenie kolorów, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. czyli to ma dwie warstwy! :)
    o kurczaki, ale to pracochłonne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)