wtorek, 1 sierpnia 2017

Sierpień z BN

Witajcie Kochane,
to chyba będzie mój rekord w dodaniu kartki u Ulci :) ale znając wytyczne na oba miesiące zrobiłam kartkę razem z poprzednimi :)
Na sierpień wytyczna to stajenka/szopka. Kiedyś dostałam od Uli taki wielki scrapek ze stajenką właśnie. Wkleiłam ją na czarną bazę i dodałam mnóstwo błyszczących gwiazdek:



Efekt bardzo mi się podoba więc jeszcze kiedyś powstanie podobna kartka.

Banerek na sierpień:


Na dzisiaj zapowiadają u nas 37 stopni. Aż się boję bo już jest 30.
Także chociaż bym chciała to taki upał nie sprzyja koralikowaniu ani żadnej innej aktywności.

Życzę Wam drinka z palemką w cieniu i dużo odpoczynku :)
Buziaki
Ania

19 komentarzy:

  1. Kochana takie połączenie kolorów pięknie się prezentuje. Jest bardzo świątecznie:)U mnie też już jest 30 w cieniu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka :) U nas też już upał, a w pracy klimy nie ma :( Trzeba jakoś przetrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę kartkę to ja dla siebie zaklepuje !!:):) Jest przepięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheh... a widzisz nigdy człowiek nie wie co mu się przyda ;) Potwierdzam to Twój rekord :) Świetna interpretacja Aniu :) Dziękuję
    P.S. Całuski dla Szymka w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie szopka sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się efekt podoba :) Zimowa kartka w taki upał, nieźle ;)
    I jak, było 37?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było 38 a teraz jest mega burza :/

      Usuń
  7. Sierpień z BN. Witajcie Kochane, to chyba będzie mój rekord w dodaniu kartki u Ulci :) ale znając wytyczne na oba miesiące zrobiłam kartkę ...
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, błyszcząca, mega świąteczna kartka!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, w bardzo świątecznym klimacie kartka.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie zinterpretowałaś temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu świetnie ta karteczka wyszła .
    Interpretacja tematu pierwsza klasa.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu piękną karteczkę stworzyłaś.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna karteczka,bardzo ciekawa ta stajenka,jeszcze takiej nie widziałam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. O,łał, Karteczka robi niesamowite wrażenie. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)