niedziela, 23 lipca 2017

Zrób Załóż Zachwycaj part 1

Witajcie Kochane,
wakacje na całego, pogoda raz deszczowa, raz słoneczna i czas leci jak szalony a do laptopa jakoś mi nie po drodze. Do tego za tydzień organizujemy 6 urodzinki Szymusia :) Już. Jak to zleciało. Motywem przewodnim mają być oczywiście Hot Wheelsy i rajdy. Naoglądaliśmy się w necie różnych takich i teraz Mama musi stanąć na wysokości zadania. Trzymajcie kciuki i podrzucajcie pomysły na dekoracje, dobre jedzonko.... będę bardzo wdzięczna. :*****

Na blogu DIY to sam pojawiła się fajna zabawa biżutkowa: Zrób, Załóż, Zachwycaj. Do jutra a raczej dzisiaj do 8 rano trzeba zgłosić pierwszego biżuta. Już myślałam, że nie zdążę. Plan był oczywiście bardziej ambitny, ale wyszedł minimalizm :) bransoletka zauważona gdzieś w otchłani internetu.
Wybaczcie zdjęcia ale skończyłam go dopiero co :)








I banerek:


Spodobała mi się taka minimalistyczna forma. Jest idealna na lato.
Zachwycać będę moim nowym biżutkiem od jutra :) i muszę pomyśleć nad kolczykami.
Wybaczcie, że tak krótko ale pora już późna a ja lecę z nóg.

Życzę Wam miłego dnia i dziękuję za wszystkie odwiedzinki :*
Buziaki :*
Ania

19 komentarzy:

  1. Aniu mnie Twoja bransoletka zachwyciła bardzo a jak jeszcze będą kolczyki to już marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka jest po prostu świetna!!! Czekam na więcej:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, prześliczna bransoletka z tajemniczym kluczykiem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, czekam na kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest to, co lubię 😊
    Zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, niby prosta, a zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoleta;) Wzięłabym udział w zabawie, ale organizatorka kiedyś zablokowała mnie na Fb. Za jedno pytanie...Dlatego straciłam do tej osóbki zaufanie. To było po prostu prostackie zachowanie. Ale... Nie będę więcej komentowała... Pozdrawiam Cię cieplutko i życz miłej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :) I te super kolorki - granat i srebro - idealne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, taka delikatna, masz rację że idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Subtelna i ciekawa bransoletka, Aniu. Pasowałaby jako pasek do zegarka (ach ta moja zegarowa wyobraźnia) Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zabawa fajna niestety w tym temacie nie mam talentu... chyba;
    fajny biżutek poczyniłaś
    pozdrawiam Aneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo delikatna, a zarazem wyrazista :) Śliczna :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna i bardzo elegancka bransoletka, nadająca się na każdą okazję :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo subtelna bransoletka z nutką nostalgii :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu bardzo bardzo dziękuję za przesyłkę. Naszyjnik jest cudny. To prawdziwa niespodzianka bo przyznam się bez bicia, że przegapiłam losowanie u Ciebie. Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko. Jeszcze raz więc z całego serca dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie delikatne bransoletki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrób Załóż Zachwycaj part 1. Witajcie Kochane, wakacje na całego, pogoda raz deszczowa, raz słoneczna i czas leci jak szalony a do laptopa ...
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)