poniedziałek, 31 lipca 2017

Lipiec z BN

Witajcie Kochane,
w tym miesiącu (kończącym się już za chwilę) u Uli wytyczną jest Matka Boska/Święta Rodzina.
Kartki powstały już dawno ale jakoś nie było czasu na posta (digi by novinka):



Bardzo lubię i często używam obrazków religijnych do tworzenia kartek na Boże Narodzenie. Dla mnie te Świąta mają gównie taki wymiar.


Banerek:


26 lipca obchodziłam imieninki. Z tej okazji zafundowałam sobie pazurki hybrydowe w kolorze krwisto czerwonym i spódnicę też czerwoną. Mójci Mąż zabrał mnie na obiad i do kina :) Już nie pamiętam kiedy byliśmy na randce.

Beatka przysłała mi piękną kartkę i koraliki oraz słodkości, które oczywiście nie doczekały zdjęcia:


Dziękuję Kochana :*

Od Uli dostałam tyle cudowności:


Dopiero co zachwycałam się różą na Jej blogu a już jest u mnie:)





Magiczny przydatnik na wieczór:



Było jeszcze coś dla Szymka ale o tym w następnym poście :)
Dziękuję Uleńko :***

Od Natalii dostałam wakacyjną kartkę i liska - jak go tylko zobaczyłam u Natalii od razu się w nim zakochałam :) a teraz "mam i ja" :)


Dziękuję też Wam za wszystkie życzenia sms'kowe, telefoniczne i mejlowe :* To bardzo miłe jak Ktoś o Tobie pamięta :)

edit 1.08
Wczoraj wieczorem przyszła paczuszka od Joli z Biebrzmilskiej Krainy:




Bardzo dziękuję za wszystko :******

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :**
Ania

7 komentarzy:

  1. Świetne karteczki i super prezenty otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, kochana piękne prezenty. Przyjmij i ode mnie szczere życzenia.
    Wspaniałe kartki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziękuję za udział w zabawie i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu śliczne wykonałaś karteczki.. I gratuluje prezentów..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki ciekawe i zrobione z gustem :)
    Jakoś te słodycze nie mogą doczekać do zdjęć ... znikają w nie wiadomo kiedy .... u mnie też !!
    Jesteś serdeczną i ciepłą osobą to i tyle z nas o Tobie pamiętało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lipiec z BN. Witajcie Kochane, w tym miesiącu (kończącym się już za chwilę) u Uli wytyczną jest Matka Boska/Święta Rodzina. Kartki powstały ...
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)