wtorek, 13 czerwca 2017

Teal

Witajcie Kochane,
baaaardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa :* jesteście Kochane :* i dziękuję, że mogę na Was liczyć, bo to ważne i w szczęśliwych chwilach, ale chyba jeszcze ważniejsze w smutku. Dziękuję :********

Falami zaraziłam się już dawno i wciąż do nich wracam, bo fajnie wyglądają i robi się je przyjemnie. Naszło mnie na inną falę chyba już też dawno, bo na ista mam post z 3 i 4 maja.
Zestawienie kolorystyczne na pozór dość dziwne ale w rezultacie wyszło pięknie.


Użyłam Toho Round 11o Opaque Jet, 8o Silver - Lined Med Topaz i 6o Silver - Lined Frosted Teal. Tak mi się spodobał ten teal (kolor zielononiebieski, morski), że dorobiłam sobie 3 gumkowe bransoletki: morską, czarną z motylkiem i marengo (zobaczcie w korallo jaki to przepiękny kolor). Żeby je zobaczyć zapraszam tutaj.

Do bransoletki moje ulubione wachlarzyki wg Weraph:








I jak Wam się widzi?

Kochane mam tyły w publikowaniu i odwiedzaniu Was ale to się nadrobi :)
Paczuszka z candy już doszła - niedługo pokażę co stworzyłam dla Jani :) Mam też możliwość przetestowania fotozeszytu od Saal Digital więc oczekujcie recenzji :)
Jakby Ktoś coś chciał to piszcie śmiało. Chętnie zajmę ręce i myśli :*

Życzę Wam pięknego dnia moje Kochane Babeczki :)
Buziaki  :*
Ania

8 komentarzy:

  1. Przepiękne biżutki :) Śliczności Aniu jak zawsze :) Świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusiu, komplet jest zachwycający.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet 😍 A połączenie kolorystyczne bardzo udane 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)