niedziela, 25 czerwca 2017

Szaraczki

Witajcie Kochane,
zamawiając kiedyś w korallo koraliki na bransoletki dla Madzi i Jej Córeczek (Cała ja ... Nowe życie czas zacząć), zaszalałam i zamówiłam co nieco więcej :) Wiedziałam, że zrobię z nich bransoletki na drucie pamięciowym. Dodatkowo zrobiłam 2 sznury szydełkowo-koralikowe z mieszanki szarych koralików Toho Round 11o i 8o. Sznury połączyłam z kuleczkami i powstały te oto dwie piękności:











Obie bransoletki (kolczyki do kompletu) są do wzięcia :) także jak coś to piszcie.

Zrobiłam też kilka bransoletek na gumeczce - też są do wzięcia:









A na koniec jeszcze powstał naszyjnik na jutowym sznurku:



Coś się do mnie ten szary przyczepił :P

Dziękuję za każde słowo i za to, że zaglądacie :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki
Ania

14 komentarzy:

  1. Kochana ale zaszalałaś z produkcją:) Wiesz, że Twoje bransoletki bardzo mi się podobają:) Ja też ostatnio lubię szarości

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne komplety! Ta kolorystyka będzie pasować do wszystkiego! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające, Aniu. Serdeczności posyłam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szare jest piękne.
    Uściski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie bransoletki :)Po prostu tworzysz "dziewczyńską " biżuterię :)
    Bardzo mi się podoba naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ szał tworzenia Cię opanował ;0 wszsytko piękne, ale Ty wiesz, że ten naszyjnik na jutowym sznurku najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaa! Ile tego Aniu! Cudowne prace wykonałaś :) Piękności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)