sobota, 17 czerwca 2017

Słoneczne słoneczniki

Witajcie Kochane :*
dzisiaj chciałam Wam pokazać jak wygląda komplet, który był do wygrania w candy - zrobiony według wytycznych Jani, która prowadzi bloga Jankowy hend-mejd różnisty.


Dodatkowo wysłałam trochę wstążeczek i biżutki:


Kartka pasująca do słonecznikowego motywu:



Wazoniki wyszły z lekka ogniste :)


Jeden słoik w słoneczniki a drugi miał być inny :) to jest w róże. Jania chciała ciapki/kropki i powiem Wam, że bardzo mi się one spodobały. Dopełniają fajnie decu. Jedynym minusem jest potem czyszczenie wszystkiego wokoło :P he he he ale to można jakoś inaczej rozwiązać :)





I chlebaczek:






Lubię dbać szczegóły. Dopełniają całości i sprawiają, że każdy tworek nabiera niepowtarzalnego charakteru:


Paczuszka doszła już jakiś czas temu i wiem, że Jani się wszystko podobało - a to mnie cieszy najbardziej :)))))))

Jakiś czas temu namówiłam Mojegoci, żeby założył konto na Instagramie i dokumentował autka Hot Wheels z kolekcji Szymusia. Jak macie ochotę to zajrzyjcie na konto @lukandson :)

Dziękuję za Wasze słowa :* i odwiedzinki.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki
Ania

10 komentarzy:

  1. Cudna nagroda w Candy. Pięknie obdarowałaś Janię 😘😍 Buziaczki Aniu 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słonecznie i aż bije pozytywną energią:) Kochana cuda stworzyłaś:)
    Chyba będę musiała sobie taki chlebak zrobić, bo kusisz kusisz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wspaniale pozytywny, słoneczny komplet.
    Autka Szymusiowe obejrzałam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love all your projects! They are great!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty przygotowałaś Aniu :) Na pewno Jania była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)