czwartek, 22 czerwca 2017

Portfolio z Saal Digital

Witajcie Kochane,
od dawna marzyło mi się portfolio z moimi pracami. Nawet na początku mojej robótkowej przygody obiecałam sobie, że co jakiś czas będę wywoływała zdjęcia z tworkami i wklejała je do wielkiego albumu. Niestety moje tworkowanie przybrało tempo pioruna i nie nadążałam z ogarnianiem jeszcze zdjęć :P
Kolejną próbą stworzenia portfolio było konto na Instagramie @aflame_butterflies Zgromadziłam tam już bardzo dużo postów, ale jednak jest to swego rodzaju e-portfolio i żeby pokazać co tam mam muszę to wyświetlić na telefonie a wiadomo - to nie to samo co papier i z internetem nie raz słabo :) Może jestem staroświecka ale lubię papier :) instrukcje też wolę sobie wydrukować nić gapić się w ekran.
Po którejś z kolei aktualizacji Instagrama, pojawiły się tam reklamy. Na początku strasznie mnie one denerwowały, ale po czasie zaczęłam się im przyglądać i zorientowałam się, że to też różne akcje promocyjne. I tak trafiłam na profil @saal_digital  i zgłosiłam się do przetestowania fotoksiążki, a jak się później okazało to załapałam się już na fotozeszyt - dostałam bon rabatowy. W sumie to cieszę się z takiego obrotu sprawy. Ale na końcu posta dowiecie się dlaczego :)

@saal.digital.polska


Firma Saal Digital pisze na swojej stronie internetowej:

Co wyróżnia Saal Digital

Saal Digital oferuje Ci, jako klientowi, mnóstwo zalet. Nam zależy na tym, żeby klient był w pełni zadowolony z naszych usług. Dlatego podchodzimy poważnie nie tylko do produktów, ale przede wszystkim do klienta i jego opinii.
  • Jakość. Produkty foto w najwyższej jakości
  • Szybka dostawa. Gotowe do wysyłki z reguły w ciągu 1-2 dni roboczych
  • Płać bez ryzyka. Płać bezpiecznie przez PayPal lub kartą kredytową Visa bądź Mastercard
  • Bezpośrednio od producenta. Wszystkie produkty prosto od Saal Digital
  • Made in Germany. Wszystkie produkty są produkowane w Niemczech
  • Bez logo. Żaden z naszych produktów nie posiada loga
Według mnie zaś:
  • Jakość. Papier jest sztywny, ma fajny połysk i zdjęcia wyglądają świetnie, a kolory są żywe. A do tego jest z przodu i z tyłu ochronna okładka, co zabezpiecza całość :)
  • Szybka dostawa. Jak dla mnie z Niemiec dotarło bardzo szybko (a po drodze było Boże Ciało i weekend)
  • Płać bez ryzyka. hmmmmm... wolałabym płatność przy odbiorze :) ale zapłata kartą kredytową też jest dobrym rozwiązaniem 
  • Bezpośrednio od producenta. Dobrze zapakowane.
  • Made in Germany. I mimo tego fotozeszyt doszedł do mnie tak szybko, jakby był produkowany w Polsce.
  • Bez logo. Potwierdzam. Nie ma nigdzie logo producenta. 
Do tego projektowanie w aplikacji Saal Design jest intuicyjne. Mamy do wyboru bardzo wiele formatów - Fotoksiążki, Kalendarze, Obrazy ale i Odbitki. Po wyborze interesującego nas produktu, wybieramy jego wielkość, ilość stron i przy każdej opcji mamy podaną cenę, żeby potem nie było na końcu, że nas poniosło :) Potem trzeba wybrać źródło zdjęć i zaczyna się najlepsza zabawa :) u mnie trwało to baaaaardzo długo, bo nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wybrać. Zaczynałam 2 razy - bo mi się laptop wyłączył a nie zapisałam projektu :P także polecam zapisywanie :) Wybrałam w końcu tylko zdjęcia z Instagrama, bo bym siedziała do rana.
Aplikacja Saal Design oferuje mnóstwo narzędzi. Zdjęcie można m. in. obracać, przycinać, dodawać ramki, wybierać różne układy i kolory tła na różnych stronach.... wierzcie mi, że jest co robić.

Oto mój fotozeszyt:

















Myślę, że fotozeszyt jest lepszą formą na portfolio - przynajmniej według mojej opinii. Jest to jednak dość przeglądana i macana rzecz. Książka chyba szybciej by się zwichrowała. A na spiralce to można nawet złożyć fajnie, żeby była widoczna tylko jedna kartka.

Mój fotozeszyt ma format A4 w poziomie i 24 kartki i jestem z niego bardzo zadowolona. Jedynym minusem jest to, że przydałoby się ich jeszcze ze 100 a samych fotozeszytów jeszcze z 5, bo ten jest tylko z biżutkami :P

Polecam Wam Kochane Saal Digital :*

A jak Wam się podoba moje Kochane Babeczki?
A może któraś z Was korzystała już z usług Saal Digital?

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki
Ania

9 komentarzy:

  1. Piękny zeszyt, a w nim jeszcze piękniejsze prace :) Fajny sposób prezentacji prac :) Chyba się o taki pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Szkoda, że tak mało kartek :) Też bym z chęcią skatalogowała swoje prace, ale musiałby to być bardzo gruby fotozeszyt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, a zeszyt wygląda świetnie :) też mam założony album z swoimi pracami, ale tylko hafciarskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny pomysł! twoje prace zasługiwały na taka "księgę":-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super albumik, też mi się taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na takie piękne prace.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, Kochana, i masz wszystko jak na dłoni. I fakt- takich fotozeszytów, szczególnie zaś tematycznych, to kilkanaście by się przydało. Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja korzystałam 6 lat temu z cewe foto ksiażka, jest na tej samej zasadzie.
    A jak zgłosiłam się do przetestowania saal-digital to mi napisali, że to nie jest oferta dla mnie, bo szukają osób zajmujących się fotografiką, a nie taką jak ja która by chciała właśnie tak jak Ty uwiecznić swoje prace :( Dobrze, że Tobie się chociaż udało skorzystac z tej możliwości i masz teraz super pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)