sobota, 13 maja 2017

Urodzinowo

Witajcie Kochane,
dziękuję za Wasze zgłoszenia do candy :* Fajnie jest poczytać o tym co na Waszą twórczość Wasi Bliscy :) U mnie to jest tak, że Mójci dojrzewał powoli do stanu jaki mamy teraz :) Na początku wiadomo, chodził i nosem kręcił :P a jak się któregoś roku rozłożyłam na całą kuchnię z  bożonarodzeniowymi tworkami, to doskonale do dzisiaj pamiętam Jego minę :P he he he bezcenna :)  chociaż w tamtej chwili przez moment nie byłam pewna czy mnie nie spakuje z majdanem. Potem zaczął się przyzwyczajać.Ba! Nawet pyta czy mi się przyda to czy tamto. Oczywiście staram się opanować rozprzestrzenianie się powierzchni twórczej ale dobrze wiecie jak to jest :P nie zawsze się da. Mnie też czasami wkurza, że w każdym kącie mam coś - a to zachomikowane słoiczki/pudełeczka tzw. przyda-się, a to gotowe tworki, a to porzucone koncepcje, a to przydasie, a to ....... w każdej dziurze coś jest! Czasami to mnie taki nerw bierze, że robię tzw. sprzątnie bez litości. Ale to bym musiała od razu chyba wynosić do kontenera, bo jak leży w worku to potem jeszcze przeglądam i chowam co nieco :P Też tak macie? Najgorzej Mójci miał nerwa jak namiętnie wyplatałam, bo jednak te tworki zajmują dużo miejsca, a pomalować trzeba, a gazety pociąć .... Ale za to jak przyszła miłość do koralików, ucieszył się, że wreszcie zrobi się miejsce, bo przecież koraliki zajmują mało miejsca :) He he he ... taaaa.... zajęłam kolejną i ostatnią już wolną szafkę w domu.
Oj mogła bym tak pisać i pisać a Wy przecież czekacie na wyniki :)

Kwiaty od Męża:


Zobaczcie jeszcze co dostałam od Szymusia:


Dostałam autko - he he he jakże mogłoby być inaczej? Mój samochód marzeń - Ford Mustang GT z 1967 roku w skali 1:24 do samodzielnego złożenia :)
A do tego była kartka. Powyciągał sobie scrapki, wybrał bazę, dałam Mu klej Magik i wychodzę, bo to przecież ma być "niespodzianka Mamo!" a On mówi "Ty mi dawaj klej ale nie patrz" :) he he he i wyszło takie o:


Pokażę jeszcze co dostałam od Uli - Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... - na urodzinki:


Motyle, motylki, motylunie:


Kartka cudowna:


I przepiękny domek dla motyli :) Rzeczywiście mi tu lata ich trochę po domu i po głowie :)


Ale patrzcie na tą genialną cegłę:


Ulcia :* dziękuję :***** skorzystałam też z Twojej podpowiedzi i tym samym Mójci z Szymkiem szykują urodzinki a w lodówce czeka jakiś karton - to chyba tort :)

A tu jeszcze prezent od Teściowej :) powybierałam sobie sama co nieco w kadoro.pl:


Lunasoft już obszyte :) Pokażę Wam w następnym poście, bo teraz tralalalala tututututututu zwycięzcą candy jest:





Kochana zapraszam do kontaktu mejlowego w celu uzgodnienia szczegółów co do motywu serwetkowego i kolorów na nagrodzie :)
Jakby co, czekam tydzień :*

Idę świętować te moje 21 urodziny (11 lat później):)
Życzę Wam miłego, słonecznego dnia :) U nas wiosna na całego od 3 dni :)))))))) wreszcie :)
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Świętuj Kochana!
    Gratulacje dla Jani.
    P.S. No powiedz sama czy tak nie jest dużo fajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest Kochana :)
      I jak fajnie się odpoczywa :)

      Usuń
  2. Aniu wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dalszych twórczych prac.
    Gratki dla Jani.
    Co do prezentów to Ulcia ślicznie cię obdarowała, a teściowa-no proszę są jednak takie co o synowej pamiętają haha. Moa nawet kiedy wnuki mają urodziny nie pamięta a co powiedzieć o mnie:-)
    Miłego świętowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu samych wspaniałych i twórczych lat , oraz wszystkiego najlepszego. Świętuj, świętuj należy Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka i radości, niekończącej się weny twórczej i niekończących się przestrzeni na nowe tworki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, przyjmij serdeczne życzenia urodzinowe. Dziękuję za wspaniałą zabawę i gratuluję Jani wygranej.
    Buziaczki.
    Ps. Kartka od Szymusia jest super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anula tulam do serducha💐
    A to Ty młodziutka jesteś😆 zazdraszczam- ech kiedy to było😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!:)
    Szymek ma talent po Mamie do karteczek:)
    Pięknie prezenty dostałaś:) A ten ode mnie jest w drodze;)
    Gratulacje dla Zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka od syna cudowna !!
    Sto lat w szczęśliwości :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz serdeczne życzenia i podziękowania za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego prezenty cudne a kartka od Szymka no no rośnie mały artysta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniali Ci Twoi mężczyźni :). Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto latek Aniu! Niech Ci się wszystko układa po Twojej myśli i żebyś zawsze miała mnóstwo powodów do uśmiechu :)
    Fajne prezenty pozbierałaś :)
    Ale się cieszę, że Twój mały mężczyzna wylosował właśnie mnie :) Powiem Ci, że wyjątkowo grzecznie przeczytałam całego posta, nie zerkałam na koniec po wyniki. O moja cierpliwość została wynagrodzona ;)
    A teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia w zabawie u mnie. Jeśli wygrasz, to nikt nam nie uwierzy, że to nie była ustawka :D
    Pozdrawiam i pędzę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu wszystkiego co najlepsze Ci życzę, prezenty dostałaś śliczne :0) Co do rzeczy zajmujących coraz więcej miejsca w domu to napisze tylko Skąd ja to znam :) Gratuluję zwyciężczyni a Tobie życzę dużo uśmiechu na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu Droga, i ode mnie przyjmij najserdeczniejsze życzenia wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze i spełnienia się marzeń o mustangu ;) Aniu, wybacz, że zapomniałam, ale i tak mam dla Ciebie drobiazgi, które już jakiś czas temu uszykowałam, ale jakoś tak zeszło :p Jestem zachwycona karteczką Szymusia- piękna jak na chłopięce, małe rączki (a Ty, Mama daj klej i wyjdź, bo to niespodzianka- wzruszające <3 )

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione, ale z serca wszystkiego co najlepsze w życiu, zdróweczka i uśmiechu każdego dnia. Prezenciki cudne dostałaś. Urzekł mnie ten domek dla motyli. po prostu bajeczka. mam taki surowy i nie wiem jak sie za niego zabrać. Może ciut odgapię? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę z poślizgiem,ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ANIU I SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ 🎆💐

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Prezent od Szymusia najpiekniejszy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego Aniu :) Wspaniałe prezenty :) Gratuluję nagrodzonej w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  20. Anula, zaległe życzenia: wszystkiego naj!
    Trochę się spóźniłam choć pamiętałam o 13-stym... wszystko przez te "randki" z lekarzami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)