wtorek, 9 maja 2017

Schowek dobrych myśli

Witajcie Kochane,
najszło mnie ostatnio na słoikowe decu. Zbieram te słoiki, pojemniki. Chomikuję. Przekładam. Chcę wyrzucić. Rezygnuję i znowu gdzieś upycham. Znacie to :P
Zatapowałam w sumie 6 słoików/pojemników. Dwa z nich wraz z chlebakiem i trzema wazonami czekają na swój motyw serwetkowy - bo są nagrodą w candy, na które zapraszam, bo mało czasu już zostało. Trzy ozdobiłam i się pochwaliłam Agatce, która prowadzi bloga Wire Wrapping czyli zabawa drucikami i sprzedaje swoje cudeńka w sklepie Handmade by Agata Różańska - zajrzyjcie koniecznie. Z jednego zrobiłam schowek dobrych myśli - na razie nie pokazuję, bo cicho sza dopiero do Kogoś poleci :) to wtedy pokażę. Ale ów schowek spodobał się Agaci i zapragnęła tak mieć coby Komuś na prezent dać :)
No i to chyba na to czekał szósty słoik. Motywem miały być małe kwiatuszki - padło na niebieściutkie niezapominajki. Taaaaa szkoda tylko, że ja zapomniałam, że u Dasandy 2 etap zabawy z określeniami się niedługo kończy :/ Ale ale ..... tym razem określenia to: niebieski, rower i para. Niebieski już mam, rower gdzieś, od kogoś zawieszka taka chyba była - tylko gdzie? Znalazłam. A reszta wyszła w trakcie tworzenia :)

I powstał taki oto schowek dobrych myśli:


Co myślicie?
Mi się bardzo podoba, ale ja lubię niezapominajki :) i niebieski w sumie też :)
Schowek powstał ze słoika po kawie - wiadomo jakiej :P po kształcie widać :) Polecam i kawę w smaku i słoik ogólnie, bo świetnie schodzą etykiety - namoczone w ciepłej wodzie i zostawione na trochę, same spływają :)



Jest i rower :) A para to 2 koraliki czy też 2 motylki tekturkowe od Manuna (które to miałam przyjemność wygrać w urodzinowym candy Art-Piaskownicy) - a w sumie to są 3 pary motylków, bo po obu stronach słoika i na zakrętce.



Na jednym boku zrobiłam takie wiązanie ze wstążki - trochę jak gorset:



Wszystkie dyndadełka są doczepione do zakrętki:


Są i dobre myśli - pozytywne cytaty pochodzą ze strony Pozytywne cytaty - pozytywna myśl na każdy dzień:




I banerek na Dasandowe wyzwanie z określeniami:


I moje tekturki od Manuna - manufaktura śliczności:


Niektóre już wykorzystałam :)

Witam nowe Obserwatorki :******* Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie, dajecie mi wirtualnego kopa i motywujecie mnie do działania :)

Życzę miłego dnia i słońca, bo coś nas ostatnio nie rozpieszcza :/ nie pamiętam, żeby kiedykolwiek maj był tak paskudny :((((( brrrrr...

Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Fajny słoik ja też lubię niebieski, nie lubię za to zimy , która wróciła , u mnie dziś pada śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja mam za składzik butelek , puszek i innych przydasiów to szok !! Ale czekam aż mnie najdzie wena i coś stworze z tego :)
    Niezapominajki to są kwiatki z bajki ... bardzo lubię te malutkie kwiatuszki ! Pojemnik wyszedł śliczny i jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca, dziękuję za pamięć o moim wyzwaniu. Dziękuję. Słoik jest świetny i pomysł na dobre myśli... hmmm... może sama coś takiego wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, niezapominajkowy słoiczek jest przecudowny i do tego pełen dobrych myśli.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny słoikowy schowek. Serwetka w niezapominajki rewelacyjna, musze się rozejrzeć za taką bo wygląda rewelacyjnie. A te wiązadelka z gadzetami dopełniają całość. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczny z cudownym motywem i pięknymi wstazkami 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały słoik, Aniu- też po drodze podobne potworzyłam, a także zostałam takowym obdarowana ;) :) Super jest mieć taką "skarbonkę na dobre myśli ;) Buziaki posyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu cudowny słoik :) ja uwielbiam niezapominajki i niebieski, więc dla mnie jest po prostu boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ozdobiłaś słoik i jaki fajny pomysł z gorsetem :).

    Pozytywne myśli ... świetny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, wesoły słoiczek, świetny pomysł na takie myśli, zainspirowałaś mnie do zrobienia czegoś podobnego! Pozdrawiam Cię Aniu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wykombinowałaś :) Super! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny schowek :), na poprawę kiepskiego dnia takie dobre słowo morze zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak słoiczek z dobrymi myślami też by mi się przydał:)
    fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Twoje słoiczki :) Pięknie je ozdobiłaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a my myślimy, że zbiór dobrych myśli to bardzo dobra myśl! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)