poniedziałek, 22 maja 2017

Powiedz: Tak

Witajcie Kochane,
jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na ślubną biżuterię Powiedz Tak, organizowany przez sklep internetowy korallo. Najśmieszniejsze było to, że pomysł był inny i już dużo wcześniej zaczęłam go robić, ale niestety odłożyłam go na później i zapomniałam :/ Dopiero przypomniało mi się w ostatni dzień zgłaszania prac, podczas rozmowy z Agacią (Handmade by Agata Różańska), która to właśnie też zgłosiła się na ten konkurs - i otrzymała wyróżnienie za przepiękną bransoletkę.

Piorunem zszydełkowałam nadziabany wcześniej sznur - no mówię Wam turbo szydełko :) koncepcja była inna ale że czasu mało to zrobiłam bransoletkę na drucie pamięciowym. Kolczyki dorobiłam później. Najgorzej to było zrobić jakieś dobre zdjęcie po nocy ale coś tam wyszło za setnym razem.




Myślę, że komplecik nadaje się nie tylko na ślub, bo jak wiadomo perły są ponadczasowe - pasują i do sukni ślubnej i do żakietu i do dżinsów. Komplet jest do wzięcia (a tak btw wiecie co mam na myśli jak piszę, że coś jest do wzięcia? Wiecie, że to coś jest na sprzedaż, co nie?):


Bransoletka to sznur szydełkowo - koralikowy wykonany z Toho Round 11o Silver - Lined Crystal w połączeniu z perłami Swarovskiego o lekko kremowym zabarwieniu:


Kolczyki są bardzo proste i długie:








Wszystkie prace można zobaczyć na korallowym fb i wyniki również tam są. Wygrała przepiękna kolia ze skręcanych drucików - moja faworytka :)

Za udział w konkursie dostałam 15% zniżki na zakupy w korallo i nie czekając za długo kupiłam trochę koralików 8 mm i nie tylko - bo ja łasa jestem na wszelkiego rodzaju promocje i obniżki cen  :) W sumie to też trafiło mi się zamówienie :) Będą bransoletki :) tak tak różowe :P


Dziękuję za mega szybką wysyłkę :) i przemiły kontakt oraz gratisy - to zawsze cieszy.

Wam Kochane Babeczki też tak brakuje czasu? Noszzzzz.... nie wyrabiam się. Zeszły cały tydzień próbowałam zakoralikować - z marnym skutkiem. Do tego paczuszki czekają na wysłanie - wybaczcie mi, ale obiecuję, że do końca tygodnia wszystko wyślę. I jeszcze zabawy blogowe.
Zdradźcie mi jakiś sposób na wydłużenie doby.

Dziękuję za wszystkie komentarze :* za wszystkie odwiedziny.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Ja mam wręcz wrażenie, że doba złośliwie robi się coraz krótsza i krótsza ;)
    Komplet bardzo elegancki. A wiesz, że podobno pereł nie powinno zakładać się do ślubu, bo to przynosi pecha? ;) Sama jednak założyłam z tej okazji perełki, więc trzymajmy się tego, że to nieprawda :)
    Podoba mi się pomysł na kolczyki. Prosty, a efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik :) Czyli dobrze widziałam, kupiłaś Aniu różowe koraliki :) W połączeniu z tymi szarymi stworzysz na pewno piękną biżuterię :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik idealny do ślubu. Na wydłużenie doby to chyba tylko urlop :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku ... czegoż Ty pokazujesz takie cuda ! Potem ja nie mogę spać spokojnie ! Śliczny komplecik po prostu śliczny - brak mi słów do zachwytu nad nim :):)
    A czas to i mnie trudno rozciągnąć ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu z czasem u mnie też krucho... ech przydało by się dostać tak kilka godzin w gratisie :D Komplet cudowny :) Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności :) Co chwila zaskakujesz czymś nowym i pięknym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik :) a bransoletka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak ta bransoletka jest ponadczasowa. Cudenko poczynilas swymizdolnymi łapkami. Poizdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, komplet piękny i elegancki, perły są ponadczasowe.
    To fakt, czas nagle przyspieszył i pędzi jak szalony. I jak go tu dogonić?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki komplecik! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki komplecik. Co do wymianki po sezonie truskawkowym - nie ma problemu :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,bransoletka jest niesamowita! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik stworzyłaś, a połączenie perełek z koralikowym sznurem zaskoczył mnie, efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancki, piękny komplet! Ciekawe zrobiona ta bransoletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny i elegancki komplecik! Bardzo mi się podoba! Oj, mój czas też tak ostatnio pędzi... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, elegancki komplecik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)