środa, 17 maja 2017

Dziękuję :*

Witajcie Kochane :*
Dziękuję z całego serducha za wszystkie życzenia urodzinowe :****** i te w komentarzach i smskiem i telefonicznie i mejlowo i w kartkach :****** Jesteście Kochane :****

Dziękuję też za prezent jaki otrzymałam od Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię.
Zobaczcie jak pięknie mnie obdarowała:





I nie tylko mnie, bo w tych zawiniątkach są prezenty dla całej naszej Trójki:


I energetyczna kartka - obowiązkowo z motylkiem:


Nie zapomniała o mnie też moja Natalia :* która prowadzi bloga Zaczarowany Papier:



Tyle maciupkich i wyciętych własnoręcznie przez Natalię kwiatuszków:


I piękna kartka - też z motylkiem a nawet kilkoma:


A chwilę wcześniej przywędrował do nas zupełnie niespodziewanie Pan Hamburger a Raczej Czizburger - jak to mówi Szymek. Bo ma ser jakby Ktoś nie wiedział :P
Szyjątko przywędrowało do nas od Moniki z Zielonego Wzgórza Mon Art:




Prawda, że uroczy?
Dziękujemy Moniko za przepięknego stworka :)

A jeszcze się Wam pochwalę, że mój gazetnik z papierowej wikliny został wyróżniony i zdobyłam 1 miejsce w wyzwaniu Art-Piaskownicy EKO Art - Gazeta :)


Gazetniczek wciąż szuka nowej Pani :)


I tym optymistycznym akcentem się z Wami żegnam na dziś :)
Życzę miłego i słonecznego dnia :*
Do napisania :)
Buziaki :*

PS. Wpadajcie na Instagram :)

12 komentarzy:

  1. Piękne prezenty Aniu dostałaś :) gratuluję wyróżnienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego- prezenty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne prezenty otrzymałas. Tulipanki, kwiatuszki i ten czizburger wszystko wspaniałe. Gratuluję wyróżnienia ale nie dziwie się ze wygrałas bo gazetnik jest cudowny. Ja tam chętnie go przygarnąć mogę:-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności dostałaś.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia prezentów :) - wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości otrzymałaś, a czizburger zajefajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty dostałaś :-) Wszystkiego najlepszego!
    I gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty zawsze cieszą , a jeszcze takie dane od serca tym bardziej :)
    Gratuluję wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    Piękne prezenty i takie od serca.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,zostałaś pięknie obdarowana! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale prezentów nazbierałaś, super :) Masz się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)