czwartek, 4 maja 2017

Czekoladowy gazetnik

Witajcie Kochane,
jak Wam minęła majówka? Grill był? U nas wiało i lało i kicha ogólnie z pogodą była. Z domu się nie chciało wychodzić a co dopiero jakiegoś grilla robić :/
Nic to... oby się tylko pogoda poprawiła, bo to przecież już maj!

W Art-Piaskownicy trwa jeszcze chwilę, bo do 6 maja, wyzwanie EKO Art Gazeta, gdzie można zgłaszać tworki z gazet. No to wiadomo, że musiałam coś zadziałać z papierową wikliną, bo jak to tak by było jakbym nic nie zgłosiła :P

I zrobiłam gazetnik:


Jest to aż 3 gazetnik w mojej karierze :) he he he :) lubię je robić, tylko są strasznie rurkożerne, a do tego pomalowanie ich potem długo trwa. Ale efekt wynagradza włożony trud.
Dół jest biały - farba Eko Śnieżka biała akrylowa do sufitów pociągnięta lakierem Vidaron. Góra to lakierobejca Lux Decor w kolorze palisander - prawda, że wygląda jak czekoladowy? Im więcej razy pomalujecie tym bardziej jest ciemny, aż po prawie czarny z połyskiem brązowym - coś pięknego.
Dodałam dwa pasy z szerokiej satynowej wstążki - wygląda trochę jak ombre? Do tego kokarda. Lubię takie szczegóły.



Na doopce motyl wycięty z tej samej serwetki co motyw na kółku z przodu gazetnika:


Kółko zawieszka to zdekupażowana płyta cd. Zawieszona i dookoła oklejona rzemieniem plecionym czarnym. Motyw serwetkowy poprawiony konturówką - zrobioną z akrylowej farby czarnej Acrylic. Do tego wpleciony napis: "dla Ciebie":


Gazetki mieszczą się idealnie:



Gazetnik jest do wzięcia, także jakby coś to piszcie :)

Zgłaszam go na wyzwanie EKO Art Gazeta w Art-Piaskownicy:


Dziękuję za wszystkie komentarze :******

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

PS. Nagroda w candy już prawie gotowa i na dniach się pojawi w poście, więc zapraszam kto się jeszcze nie zapisał o tutaj.

30 komentarzy:

  1. Chociaż raz będę pierwsza :) Śliczny gazetnik, Aniu :) Super skręcasz te rureczki, z których tworzysz później takie cuda :) Ja skończyłam przygodę z papierową wikliną na etapie rurek, które ostatecznie skończyły w piecu ;) Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny gazetnik !!! I te boskie kolorki :):)
    Niestety u nas też paskudna była majówka, lało i lało ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały gazetnik, Aniu, a zdekupażowana płyta to coś nowego ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,efekt fantastyczny, podziwiam Cię za skręcanie tych rurek! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały gazetnik, Aniu.
    U mnie też wiało i lało, o grillu nie było mowy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba wszędzie taka pogoda. U mnie jak nie padało to wiało ze nikt nawet nie wspomnial o grillowaniu. Gazetnik cudny i w świetnym kolorze. Ze też ja nie mam drygu do tych rurek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no szacun.
    U mnie lało i leje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie dzisiaj znowu ziąb i do tego pada od rana;
    super gazetnik... nie tylko ładny ale i przydatny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gazetnik! Pięknie wypleciony i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny jest! Wiem co mówię bo mam :) zostaw sobie na gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jestem pod wrażeniem pięknie wypleciony.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny gazetnik, Aniu!
    Pięknie go pomalowałaś i świetnie wykorzystałaś płytę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten gazetnik, fajnie dobrane kolory, idealnie pasuje motyw motyla.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola Ania!! Impresionante trabajo con mimbre de papel, qué revistero tan bello creaste! Me ha encantado la forma que le has dado y los colores, además ese colgador es precioso y el detalle de la mariposa con la servilleta es encantador!
    Me ha gustado mucho tu blog, me quedo de seguidora!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias. Estoy muy contento de escuchar esas palabras. Envío saludos :****

      Usuń
  15. Aniu musisz wygrać, bo gazetnik jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutne mistrzostwo! cudny gazetnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest przepiękny:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wykonany i kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały gazetownik. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity, podziwiam ogromnie że potrafisz tak pięknie wyplatać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super gazetownik! Uwielbiam Twoje wiklinowe prace :) Pełna profeska! A jeśli chodzi o grill to u mnie był, ale dopiero po majówce :) Pogoda w kratkę, ale udało się wstrzelić w bezdeszczowy dzień!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!! Właśnie widziałam, że wygrałaś wyzwanie EKO art - gazeta.
    Moje nagrody dla Ciebie wyślę jutro (i skrapki za udział w zabawie karteczkowej i drugą za złapanie licznika).
    Piękny ten gazetnik!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)