wtorek, 25 kwietnia 2017

Zestaw Rodzinny i kwietniowa karteczka na BN

Witajcie Kochane,
miniony weekend upłynął nam a raczej Szymkowi na imprezowaniu :P he he he już zaczyna :) Byliśmy na dwóch przyjęciach urodzinowych. Wyskakał się, wyszalał a na koniec jak zawsze płakał, że już koniec. I jak wróciliśmy do domu Szymek dalej chciał się bawić a my z Moimci padaliśmy już na twarz, ot wiek już nie ten :P

Na początku kwietnia Ula, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... miała urodzinki :) a Jej Syn Bierzmowanie, Iza zaś przysłała Szymkowi karteczkę jak był chory. Uli wysłałam prezenty, kartkę i tulipana, Izie Szymek zrobił kartkę a ja wisiorek z kotem :) dla Sebastiana powstała kartka. Kiedy miałam pakować wszystko to pomyślałam o Panu Ulcinym i stwierdziłam, że też Mu się należy chociaż karteczka, coby Mu nie było smutno :)
I powstał taki oto zestaw Rodzinny:
















Wszystko już dawno dotarło i wiem, że się podobało a to dla mnie najważniejsze :)

Pozwolę sobie też Szefowo wrzucić tu kartkę a raczej trzy na Twoją zabawę według wytycznej na kwiecień:

Moje kartki jak zwykle z lekka świrnięte:


Mikołaj został wycięty z papieru ozdobnego, w który była zapakowana moja pierwsza paczka od Natalki (Zaczarowany Papier) z wymianki w 2013 roku :) kto nie wierzy to niech looknie o tuuuuu :) taki ze mnie chomik :P



A tą chciałam zrobić taką bardziej vintage ale chyba średnio mi to wyszło:


Tym razem bez Kubusia :P he he he a i Szymek tylko z autami kartki ostatnio trzaska.

Mójci ma od wczoraj urlop :) i wzięliśmy się za układanie puzzli - tylko 3000 elementów :P także zajęcie jest. Nawet Szymek próbuje pomagać :P

Dziękuję za komentarze, odwiedzinki, miłe słowa :)
Zapraszam też na moje candy:


Życzę miłego dnia :*
Buziaki

14 komentarzy:

  1. Super karteczki a i prezenty dla Uli i jej rodzinki śliczne. Powodzenia z puzlami ja do swoich dwa razy podchodziłem i jakoś skończyć nie mogę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wspaniale obdarowałaś Ulcię i jej rodzinkę.
    Piękne te karteczki!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję za pamięć i obdarowanie nas wszystkich :) Karteczki super! Podoba mi się pomysł z Mikołajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa interpretacja, moim faworytem jest Mikołaj w saniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają "świrnięte kartki" :) super pomysłowe!
    Zestaw rodzinny rewelacyjny, wszystko takie od serca podarowane. Nie ma nic lepszego na prezent jak dzieło własnych rąk.
    Bardzo lubię układać puzzle ale niestety cały ogrom lat nie układałam:) no jedynie z córcią 36 elementów, hi, hi, a to nie bardzo się liczy :) w każdym razie powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prace :) Jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaki piękny rodzinny zestaw prezentowy poleciał do naszej Ulci :)
    A karteczki wg mapki rewelacyjne! Jak już odkryłam Twój blog to będę do ciebie częściej zaglądać, bo piękne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki i prezenty - samo cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenciki i świetne karteczki świąteczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super rodzinny prezent przygotowałaś Aniu, a karteczki świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalejesz z tymi karteczkami Aniu :)
    A niebiesciutki komplecik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj chyba się upił! Musiała byc niezła imprezka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)