środa, 12 kwietnia 2017

Zajączek

Witajcie Kochane,
ja nie wiem czym sobie zasłużyłam na tyle pięknych prezentów od Zajączka :) Może tym poszczeniem? Wiecie, że wytrzymałam cały post (prawie) i nie jadłam słodyczy? I nawet mi ich nie brakowało aż tak bardzo. Nooooo miałam małą załamkę jak Mama zrobiła jakieś nowe ciacho biedronkę i jak Teściowa upiekła swój słynny sernik :P ale się nie skusiłam. Raz tylko zjadłam kawałek tortu, ale to urodzinowy Brata Mojegoci. Ach jo..... Zawsze w okresie postu staram się sobie czegoś odmówić, głównie słodyczy. Tylko jak to potem zrobić, żeby po okresie postu też ich nie jeść?

Aaaaa tak tak ja o Zajączku.

Od Beaty, która prowadzi bloga My kobiety dostałam kartkę i przepiękny haftowany obraz:


Natalia z Zaczarowanego Papieru przysłała nam kartkę w kogucikiem, który tak bardzo mi się spodobał :)


Ula, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...  tak nas odbadrowała:



Jajeczko jest przepiękne:


Dostaliśmy też śliczną kartkę od Madzi, która prowadzi bloga Cała ja ... Nowe życie czas zacząć ...:


Jadzia, która prowadzi bloga Sercem Tworzone obdarowała mnie iście po królewsku:



Albumy Jadzi znają chyba wszyscy. Ja od dawna je podziwiam i zachwycam się nad każdym detalem a teraz mam i ja :)


Na tym filmiku Jadzia pokazuje album kartka po kartce.


A ta kartka to istne origami :P He he he Jadzia musiała mnie poinstruować jak ją złożyć :P


Jadzia zorganizowała małą przydasiową wyprz i troszkę zaszalałam. Kupiłam stempelki literki, które od dawna chciałam mieć :) Zajrzyjcie do Jadzi, bo ma jeszcze duuuuuużoooooo fajnych przydaśków do sprzedania :)


A Jola z Biebrzmilskiej Krainy to już zaszalała na maxa!





Byście widziały minę Mojegoci jak Mu dałam tajemnicze pudełko:



I przepięknie zapakowane koraliki:



Mini teatrzyk pacynkowy:


Pacynki - prawda, że cudwone?


I od Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię:




I jeszcze na koniec pokażę Wam co dostał Mójci :P
Kiedyś pisałam, że chciałabym, żeby Ktoś przygotował prezent tylko dla Mojego Męża, bo tak zawsze zagląda co przyszło - a Szymek często coś od Was dostaje - i zrobiło mi się Go żal. Zgłosiała się Anita, która prowadzi bloga Robótkowy Zakamarek i właśnie kilka dni temu listonosz przynósł paczuchę a w niej:


Magiczny napój druidów:



Mina Mojegoci bezcenna :) Dziękuję Kochana :)))))
Napój druidów zacny i niezwykle magiczny :P

edit 13.04

Dzisiaj odebrałam z poczty fajne ustrojstwo, które wygrałam w szybkim Wielkanocnym candy na blogu DIY - zrób to sam:


Teraz muszę porobić wydmuszki i Szymek będzie testował :)


Dostałam też kartkę od Basi, która prowadzi bloga Basia w krainie robótek:


Ewcia, która prowadzi bloga Biżuteryja też przysłała kartkę:


A Micia Marzena, która prowadzi bloga Świat cieni przysłała mi aż dwie przepiękne kartki:


Mała galeria:


Dziękuję za piękne prezenty :* karteczki i słodkości :*
Ode mnie też co nieco poleciało tu i tam. Wybaczcie mi, że nie wysłałam kartek do Każdej z Was ale poczta mnie wykończy - no takie ceny, że szok!

Dziękuję, że zaglądacie :* zostawiacie miłe słowo ;*

A Wy wiecie, że Szymek ciągle przeżywa te autka :P Nosi z kąta w kąt ze sobą wszędzie :)
Myłam okna na raty - chyba ze 3 dni :P a od wczoraj pogoda się skisiła i pada :/ noszzzzz i weź tu się nie wkurz!

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Piękne prezenty Aniu :) Kurki podkładki od Joli... no, rozczuliły mnie... a Anitka... heheeh... mina mojego też była bezcenna (Ty wiesz o co chodzi) więc mogę sobie wyobrazić minę Twojego ;)
    A Szymek to musi być bardzo szczęśliwy :) tyle autek :) co tu się dziwić że to najlepszy dzień!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku rewelacyjne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty. I najważniejsze, że każdy dostał coś dobrego :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. EEEE Ty Zajączek? toż to gwiazdka w kwietniu ;DDD
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że jeszcze zapytam tak na forum publicznym- tego no... tego.... rozumiem , że "niebieski" kolorek zrobił moc z napoju :DDD??
      Pa pa

      Usuń
    2. A to mówisz o niebieskim tym wdzianku czy o kolorze jaki przybiera twarz po wypiciu ??? :P

      Usuń
  5. Aniu,ależ zostałaś wspaniałe obdarowana! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju ale cudowności na dostawialiście:) Musieliście być mega grzeczni w tym roku, że Zajączki tak Was obdarowały he he

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenciki! Rozwali ł mnie ten teatrzyk pacynkowy- ale cudo! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostaliście moc prezentów :) Po prostu nie wiedziałam co bardziej podziwiać !
    Ale mnie w oko wpadła pisanka od Uli .... cudo :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję prezentów i wszystkiego najlepszego dla Szymka:) Też bym chciała tyle autek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz myślałam, że w Lotka wygrałaś!
    Anka, ale cuda!
    Wszystko piękne...a nie wiem czemu najbardziej urzekły mnie koraliki...


    Pogodnych Świąt Anulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty dostałaś - gratuluję!
    Życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zajączek naprawdę docenił Twoje wyrzeczenie słodyczy, Aniu. Prezenty przecudne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita ilości wspaniałych prezentów, tak tylko potrafią nasze blogowe dobre duszyczki :)
    Podziwiam Cię, że nie złamałaś sie w kwestii słodyczy, ja co roku sobie obiecuję, że nie będę ich jeść i niestety ale na obietnicach się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powalająca ilość prezentów, Aniu, a do tego same wspaniałości. Mój Małż też zawsze przez ramię zagląda jak przychodzą paczuchy :P Na osłodę odstępuję Małżowi słodycze :p Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow co za wysyp prezentów, ile radości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale że dotarło na czas. Mam nadzieję że malowanie pisanek się udało. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)