czwartek, 13 kwietnia 2017

Z butelki wazon

Witajcie Kochane,
po temacie pewnie wiecie o czym będzie ;P
Tam razem bombardujemy plastikowe butelki. Hmmmmm ... tak szczerze to codziennie zużywamy przynajmniej jedną butelkę mleka, do tego woda i inne więc butelek się u mnie przewija multum a nie miałam pomysłu. Ale jakiś czas temu zaczęłam pić Activie - po prostu mi posmakowała - i rozdarła mi się folia, zobaczyłam, że pod spodem jest fajna butelka. Obcięłam górę.
Oto moja bombardancja po najmniejszej linii oporu - wazonik:


A to przebieg:


Nie noooooo żartuję :P
Chociaż tak mi się spodobał wazon, że nie chciałam go za bardzo zmieniać.
Postanowiłam zrobić kwiatki z butelki po wodzie. W tym celu nastąpiło cięcie, podgrzewanie i sklejanie:




Wstążeczka i trochę mikrokulek i tak wygląda wazonik:




Zostały mi jeszcze kwiatki więc zrobiłam jeszcze broszkę:


Listki pomalowałam lakierem do paznokci i posypałam mikrokulkami:


Mam nadzieję, że Szefowa przyjmie moje zbutelkowe tworki :)
Jeszcze banerek:


Wiecie co? Jakieś stworki zaglądają mi zza kanapy :P chyba niedługo Wielkanoc :)


Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Zajrzycie do poprzedniego posta bo dzisiaj co nieco jeszcze doszło :)
Wpadnę jeszcze jutro :)

Miłego wieczorku :*
Buziaki :)

20 komentarzy:

  1. Nigdy bym nie pomyślała, że butelka z Activii jest taka ładna! To śliczny wazonik Aniu i pomysłowo go udekorowałaś.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, wazonik wspaniały a kwiat piękny ;) Wzbudziłaś tym samym wspomnienia, jak z koleżankami z klasy (szkoła podst) robiłyśmy sobie takie broszki, korale i wszelkiego regimentu gadżety z plastiku właśnie, podgrzewając nad gazem. Przeganiałyśmy się w tym, a pomysł przyszedł nam do głowy z topienia, gdy raz z klasą urządziliśmy sobie "Andrzejki". A te stworki zza kanapy są po prostu przeurocze. Pozdrawiam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi bardzo pomysłowo to Aniu wszystko wykombinowałaś :) Jestem pod wrażeniem :) Wazonik pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł i wykonanie bardzo mi się podobają.
    Activię sobie kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! Śliczny wazonik :)
    Zdrowych, pogodnych Świąt!! Pozdrawiam, buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, kto by pomyślał, że ze zwykłej butelki można wyczarować takie cudo.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,wazonik przecudny, miałaś świetny pomysł! Życzę Wam wszystkim radosnych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wazonik!
    Radosnych Świąt Wielkiej Nocy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nádherné, jednoduché a jemné. Príjemné a pokojné Veľkonočné sviatky prajem. Ďakujem za komentár

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wszystko wygląda - Zdrowych , radosnych świąt życzy Marii z rodziną :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu piękny wazonik ,śliczny kwiatuszek Ci wyszedł ,który fajnie zdobi butelkę .
    Jest bardzo delikatnie i pięknie.
    Dziękuję za udział w zabawie i życzę wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto by pomyślał, że te buteleczki sa takie ładne po oczyszczeniu. Całość wazonu jest cudna. Przepięknie go ozdobiłaś.
    Pozdrawiam ciepło i jeszcze świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wazonik super, ale te kwiatki, to mistrzostwo świata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A już się zastanawiałam jak zrobiłaś te żłobienia w butelce ;)
    A tu proszę butelka sama w sobie ładna tylko potrzebowała stosownej dekoracji. Ślicznie ją ozdobiłaś, bardzo delikatny wazonik wyszedł. W ogóle takie butelkowe kwiatuszki ciekawie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, kolejny raz mnie zaskoczyłaś . Pozytywnie oczywiście...
    Te kwiaty z butelki są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)