piątek, 14 kwietnia 2017

Wielkanoc

Witajcie Kochane,
w tym roku na blogu nie mam Wielkanocnych tworków. Zrobiłam tylko kartki, żebym miała co do Was wysyłać :P Myślałam, że mi tyle starczy ale i tak musiałam dorobić jeszcze 4 w ostatni dzień. Chciałabym wysłać kartkę Każdej z Was moje Kochane Babeczki ale .... wiadomo .... na poczcie przeżyłam prawie zawał jak mi Pani zaśpiewała kwotę. Chyba zacznę wysyłać gołębie :P

Oto kartki:















Na kartkach wykorzystuję elementy z innych kartek, które kiedyś dostałam od Wujka. Ten zajączek urzekł mnie jak tylko go zobaczyłam. Wkleiłam mu jajeczko i posadziłam na takiej oto kartce:




Życzę Wam radosnej Wielkanocy spędzonej w gronie Rodziny.
Życzę Wam, aby Zmartwychwstały Jezus obdarzył Was i Waszych Bliskich łaskami.
Życzę Wam pięknej pogody i mokrego Śmiangusa Dyngusa
Życzę Wam radosnego Alleluja :)

Do "usłyszenia" po Wielkanocy :*
Buziaki :*

19 komentarzy:

  1. Powinnaś mieć kartę stałego klienta na poczcie! i zniżki oczywiście :) piękne karteczki :) i wzajemnie zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt spędzonych z najbliższymi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, a zajączek jest świetny!
    Życzę wspaniałych Świąt w gronie najbliższych, radości i miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Aniu .
    Zdrowych i Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki moja mama też przeżyła szok na poczcie ile ma za znaczki zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki! Wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wysyp karteczek, Aniu.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu droga, Tobie i Twoim najbliższym życzę, by Zmartwychwstały Chrystus kroczył tuż obok Was każdego dnia i niósł miłość... Buziaki. Co do śpiewu pań w pocztowych okienkach, jakoś tak od początku roku śpiewają nie na naszą nutę :p Całuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki stworzyłaś ta z zajączkiem ostatnia obłędna :)
    Aniu Radosnych i Pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wszystko wygląda - Zdrowych , radosnych świąt życzy Marii z rodziną :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne i zabawne kartki :0
    Mój sąsiad ma gołębie to chyba zacznę od niego pożyczać ... też nie wysłałam do wszystkich , choć bardzo bym chciała !
    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, a zajączek przeuroczy.
    Wesołego Alleluja - niech te Święta przyniosą Ci radość i wytchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tym stole wielkanocnym, gdy z dorosłych nikt nie patrzy,
    bazie w krąg rozkłada wiosna i zaczyna swój teatrzyk.
    W berka bawią się pisanki po talerzach się ślizgając,
    a z cukrowym zaś barankiem z czekolady tańczy zając.
    Żółty kurczak z waty, który nóżki ma z zapałek,
    wylał całą wodę z kwiatów piszcząc: lany poniedziałek!

    Miłego dalszego świętowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje karteczki są cudowne nadajesz im nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :) Cieszę się, że jedna jest już u mnie :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślisz, że gołębie będa tańsze...
    przeciez je jeszcze nakarmic trzeba! ;DDD

    Zajączek mnie urzekł! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki...
    A zając chyba rządzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)