środa, 5 kwietnia 2017

Serce dla Seniora

Witajcie Kochane,
kiedyś Jola z Biebrzmilskiej Krainy wygrała u mnie rocznicowe candy a potem w ramach podziękowania za prezenty wysłała mi kartkę i podarunki. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Zaczęłyśmy pisać mejle, umawiać się na wymianki .... a teraz nawet do siebie dzwonimy. Bardzo lubię Jolę :* 
Jola ma wielkie serducho i mimo swoich problemów organizuje warsztaty i bezinteresownie pomaga innym - Dzieciom z oddziału onkologii a teraz i Dziadkom i Babciom z Domu Seniora, u których to całkiem niedawno była. Parę dni po wizycie zadzwoniła do mnie i mówi, że trzeba coś zrobić dla Seniorów, bo "ciągle mam w głowie ich bardzo smutne i samotne oczy". Przeczytajcie o wizycie u Joli.

Jola wymyśliła akcję SERCE DLA SENIORA i prosi Nas a ja proszę razem z Nią o to byście moje Kochane Babeczki wykonały jakieś dekoracje do pokoi Seniorów, żeby pokolorować Ich smutny świat. Może być to coś do powieszenia - np. serce z papierowej wikliny, obrazek; może to być coś do postawienia - np. drzewko z krepinowych róż bądź kawy, stroik ... A może macie pomysł na jeszcze inną dekorację?  A może potrafiłybyście uszyć jaśka? Dziadkowie i Babcie na pewno by się bardzo ucieszyli z każdego prezentu -  a tym bardziej z prezentu wykonanego od serca i z sercem. Wierzę, że cudeńka wychodzące spod Waszych rąk przywrócą Seniorom radość i wywołają uśmiech na Ich twarzach ilekroć na nie spojrzą :)

Co Wy na to moje Kochane Babeczki? Ja na pewno wyślę małe co nieco albo trochę większe :)
W razie pytań kontaktujcie się z Jolą na mejla jolantakapla@wp.pl



Jeśli możecie, proszę wspomnijcie u siebie na blogu o akcji, żeby jak najwięcej Osób się o niej dowiedziało :)

Dziękuję :*

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :***

6 komentarzy:

  1. Super akcja:) Poszukam w swoich zapasach czy mam coś co by się nadawało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt tacy ludzie potrzebują kolorów w życiu i wiem co piszę , bo pracowałam kiedyś w podobnym ośrodku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała akcja, Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała akcja, spróbuję coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo chętnie i z wielką przyjemnością coś wykonam :) muszę pomyśleć co :) wielkie serducha macie dziewczyny :) ja tez poznalam pare swietnych ludzi dzieki blogowi internetowi i mimo ze to znajomosc wirtualna to jest malo wazne :) niestety dobrze wiem czym jest starosc mieszka z nami Babcia ktora tez slabnie w oczach to smutne jak to zycie przemija.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)