niedziela, 2 kwietnia 2017

Podaj dalej zaliczone i inne prezenty

Witajcie Kochane,
miałam plan, żeby wczoraj zrobić Wam kawał. Zaplanowałam sobie wszystko już wcześniej a w środę Szymka dopadła angina - znowu! Nie mam siły do tego dziadostwa :( wzięło się przyplątało i co 2 miesiące wraca :( Tym razem dostał zastrzyki - z wiadomych powodów :/ A zastrzyki znosi wręcz tragicznie :(((((( boi się, ucieka, płacze, krzyczy, zapiera się rękami i nogami byle by tylko opóźnić choć na chwilę moment zastrzyku - a ma ich być 7. Masakra! Ale za to są skuteczne, bo już po 1 była bardzo duża poprawa. Tym się pocieszam.

Na początku roku zorganizowałam u siebie podaj dalej. Zapisały się Basia, która prowadzi bloga Basia w krainie robótek i Asia, która prowadzi bloga Po godzinach.
Oto co przygotowałam dla Dziewczyn:




Pudełeczka od Teścia, ozdobione przeze mnie:






Jakiś czas temu Jadzia, która prowadzi bloga Sercem Tworzone zamówiła u mnie komplet dla swojej Przyjaciółki Loni. Miałam przyjemność nawet porozmawiać z Jadzią przez telefon :)




Pudełeczka są idealne na biżu :)


Komplet wykonałam sznurem szydełkowo - koralikowym z Toho Round 11o Silver - Lined Crystal:


W styczniu obiecałam Joli z Biebrzmilskiej Krainy domki z papierowej wikliny. Trochę mi zeszło :P


Domki wyplata się szybko, ale z malowaniem to już jakaś tragedia. Następnym razem pomaluję rurki przed :)


Jola wysłała dla Szymusia kartkę jak był chory. W dowód wdzięczności Szymek zrobił wyklejankowy samochód a ja tulipankową broszkę:




Sąsiadka Asia kiedyś kupiła u mnie bransoletki i spodobały Jej się czarne zamówione kolczyki indiańskie. Zapamiętałam sobie na przyszłość ten fakt. Akurat w zeszłym tygodniu Asia miała urodziny to postanowiłam Jej podarować wymarzone kolczyki:




Dorzuciłam jeszcze bransoletkę na drucie pamięciowym, którą pokazywałam wcześniej na Instagramie i wspominałam Wam o niej przy okazji biskupiej róży:


Okazało się, że Asia widział ją na Instagramie i zapragnęła ją mieć - czyli trafiłam idealnie :)


Przy okazji Kubusiowych kartek z rękawiczkami, Hania, która prowadzi bloga My garden - my life, napisała, że chciałaby mieć kilka lat i dostać taką karteczkę :) Nic prostszego :) Oprócz karteczki do Hani poleciało jeszcze małe co nieco ale to już zobaczycie u Niej na blogu, bo ja nie zrobiłam zdjęć.


Jakiś czas temu zapisałam się na rozdawajkę u Magda leny z bloga Crochet and ... Dostało mi się krosno do tkania, które mnie zafascynowało i w wolnej chwili (kiedy to będzie?) zamierzam się nim zająć:


Poszczęściło mi się też u Sylwii, która prowadzi bloga Mój własny kreatywny świat i przyleciały do mnie koraliki:


A już nie pamiętam kiedy od Janeczki z Janeczkowa  dostałam przepiękny komplet frywolnej biżuterii w szarościach:


Znowu wyszedł esej :)

Dziękuję za wszystkie komentarze moje Kochane Babeczki :****

Życzę Wam pięknej i słonecznej niedzieli :)
Buziaki :)

21 komentarzy:

  1. Dziękuję za swój prezent:) Wszystko mi się podoba:) A te czarne kolczyki to by piękne były w kolorach tęczy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe się wydarzyło!!!! Nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się działo u Ciebie nie to co u mnie... nudy na pudy !
    fantastyczne domki wiklinowe
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Działo się ho ho:)
    Zdrówka dla Szymusia życzę.
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo brawo i gratulacje. Pięknie się podziało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle wspaniałości u Ciebie:)Zdrówka dla Szymka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny esej, Aniu. Biżuterią dla Loni jestem zachwycona. Nie było Ich na miejscu i pewnie dopiero jutro Loniusia będzie się cieszyć prezentem, za który serdecznie dziękuję <3 Natomiast podarki dla Dziewczyn fantastyczne- masz Wielkie Serce, Aniu :) Pozdrawiam cieplutko, wiosennie i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wyszedł esej i sama nie wiem co najpierw komentować !
    Prezenty w zabawie na bogato :) Biżuteria wszelaka śliczna :)
    Komplet od Janeczki obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu same cudowne cudowności wyszły spod Twoich rączek:) Co jeden komplet biżu to piękniejszy:) Tulipanki mega pomysłowe :) Domki prezentują się uroczo:) A może po prostu następnym razem użyj do nich białej farby w spray-y? Gratuluję Ci tych wszystkich super nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesyłka z piękną zawartością już do mnie w piątek przeleciała 🙂 Dziękuję bardzo za niespodzianki w środku. Niedługo ogłoszę zabawę u siebie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję Szymkowi, mam nadzieję, że dzielnie zniesie pozostałe zastrzyki i szybko wróci do zdrowia. A u Ciebie tyyyle rzeczy i to jakich pięknych. Człowiek patrzył podziwiał, trochę pozazdrościł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prezenty :) Przygotowałaś tego ogromne ilości Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu,dla Szymusia życzenia szybkiego powrotu do zdrówka, a dla Ciebie mój zachwyt nad tymi wszystkimi pięknymi rzeczami,które przygotowałaś dla dziewczyn. Miłego tygodnia Wam życzę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle wspaniałości, super! Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałych rzeczy ! Cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, ale cudeńka, tylko podziwiać!
    Zdrówka dla Szymka. Znam ten ból, bo w dzieciństwie ciągle miałam anginy i to takie mega. A potem jakoś samo przeszło i w dorosłym życiu nigdy mi się to paskudztwo już nie przydarzyło.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jeden prezent to fantastyczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te wszystkie drobiazgi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ wysyp piękności! tych Twoich i dla Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęściara Aniu z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)