niedziela, 30 kwietnia 2017

Perłowa flat spiral

Witajcie Kochane,
na szybciora, bo czas goni, przychodzę do Was z bransoletką na perłowy kolorek do Danusi:




Bransoletka została zrobiona ściegiem flat spiral - robi się ją szybko i przyjemnie:


I banerek:


A to nasze puzzle:


Dzisiaj naprawdę krótko. Coś ostatnio żyję w niedoczasie. Wy też?
Obiecuję nadrobić komentarze :* i dziękuję za Wasze :)))))

Perłowy jako kolor to chyba nie moja bajka.

Życzę miłej i ciepłej Majówki :)
Buziaki :*

Ps. Aaaaaaa i zapraszam na candy :*

19 komentarzy:

  1. Śliczna, delikatna bransoletka!
    Gratuluję puzzlowego finału :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał bransoletka jest cudowna bardzo delikatna.
    Aniu koraliki Cię lubią piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, Aniu, że też bawisz się puzzlami. Ja ostatnio znalazłam w nich ukojenie- bardzo mnie wyciszają. Dobrze,że znalazłam ich bardzo tanie źródełko, bo nie muszę wspominać ich realnej cny :p Co do bransoletki- śliczna ;) <3
    Serdeczności życzę i dużo słońca

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu śliczna bransoletka,takie gąsieniczki to i ja lubię nie tylko oglądać ,ale i robić ,haha umiem jakby kto pytał:)
    Kochana dziękuję pięknie za udział w zabawie , pozdrawiam serdecznie ,zapraszając na nowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zachwycająca bransoletka, bardzo mi się podoba.
    Podziwiam za te puzzle, mnie by brakło cierpliwości:)
    Buziaczki majowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bransoletka i super puzzle :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna bransoletka!
    Puzzle - uwielbiam, ale brakuje mi na nie czasu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś masę puzli układałam- szacun.
    Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita bransoletka... i pewnie mocno pracochłonna
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna praca! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu śliczna jest, po prostu cudo. Nie mam pojęcia jak to się robi, ale nieważne, jest boska. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka rewelacyjna :D Cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)