wtorek, 7 marca 2017

Życzenia ze stumilowego lasu

Witajcie Kochane,
mam słabość ogromną do tej gromadki z bajki Kubuś Puchatek i Przyjaciele. Uwielbiam wszystkich: i małego, strachliwego Prosiaczka, i rozbrykanego Tygryska, i zrzędliwego Królika, i przemądrzałego Pana Sowę, i łasucha Kubusia, i Maleństwo i Mamę Kangurzycę, i marudnego Kłapouszka - a jego to najbardziej :) no i jest jeszcze Krzyś i Hefalumpy, i Słasice i Łonie ;)

Taka mi ostatnio gromadka mała kartek wyszła:


... Już pora wstać. Wyruszyć z domu. Przyjaciela spotkać znów ...


Całkiem miła ta samotność kiedy jesteśmy razem.


Ma Tygrys powody do dumy i cenę swą dobrze zna, bo całe ciało ma z gumy, na drzewo wskoczy raz dwa!



.... zabawa stały gość, a przygód nigdy dość ...


... a gdy jesteś sam, w domu, wśród czterech ścian, gdy coś Ci doskwiera to masz Przyjaciela ...


A gdybym ja posadził plaster miodu przed moim domem, czy wyrośnie z niego ul?



Niełatwo jest być odważnym ... kiedy jest się tylko Bardzo Małym Zwierzątkiem ...



A jedna wyszła taka szalona składankowa z shaker boxem pełnym kropelek deszczu:



To jest to, co Tygryski lubią najbardziej...




Cytaty pochodzą stąd i z piosenki z bajki Disneya Kubuś Puchatek.

Karteczka z balonikami jakiś czas temu poleciała do Jadzi :) wraz z kartką do Jej albumu, którą można zobaczyć u Jadzi o tutaj.

Jak tam u Was wiosna Kochane moje Babeczki?
U nas dzisiaj deszczowo a ja ma anginę :/
Na pocieszenie wczoraj od Mojegoci dostałam pięknego storczyka (ciekawe czy to już na Dzień Kobiet też?):


 Hmmmmm..... tak się zastanawiam jak ja go będę podlewała :P

Dziękuję za wszystkie komentarze, wizyty i odwiedziny :*****

Życzę miłego dnia a jutro duuuuuużoooooo kwiatów, czekoladek i całusków :*
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Aniu, karteczki śliczne i bardzo pomysłowe :) Zdrowiej szybko i miłego Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, patrzę na te karteczki i podziwiam, takie piękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te karteczki - takie wesolutkie :)
    Cudny storczyk - uwielbiam je :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd Ty bierzesz te Kubusiowe grafii? Jakaś książkę dorwałaś synusia??
    Ja nie mam w domu kwiatów poprostu zapominam o podlewaniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, karteczki są śliczne i takie radosne.
    A ja też najbardziej lubię Kłapouchego:)
    Storczyka chyba będziesz musiała wyjąć, bo faktycznie nijak się go nie da podlać.
    Zdrówka i serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, Kubuś Puchatek i Przyjaciele to ponadczasowa bajka. Mam je jeszcze na szarym papierze drukowaną i nowocześniejsze, kolorowe już wydania, a jak mam wnukom dać, to idę do księgarni kupić- od moich staroci wara :p Kochana, przeurocza karteczka z balonikami wylądowała w koszulce z Twoją kartą i już tam zostanie :) Serdecznie pozdrawiam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki, do tego wykonane z dbałością i pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu super karteczki, a opowieść o nich genialna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne karteczki, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrana gromadka :) Ślicznie się prezentują wszystkie prace :) Buziaczki i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, prześwietne kartki zrobiłaś!
    Przypominam, że czeka na Ciebie zestaw do tkania - szczegóły na moim blogu crochetand.blogspot.com
    a ja czekam na Twojego maila z adresem
    pozdrawiam serdecznie
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubusia i ja uwielbiam. To jest bajka nad bajkami. Karteczki są rewelacyjne, radosne i kolorowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te karteczki, choć powiem szczerze, że za bajką nie przepadam, moze zechcialabys zrobic kartkę dla chorego chlopca? Info u mnie w przedostatnim poscie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne karteczki pelne sympatycznosci :) uwielbiam kartki dla dzieci :0 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)