niedziela, 26 marca 2017

Różności, zaległości, zamówienia

Witajcie Kochane,
dzisiaj będzie taki misz masz :) Trochę mi się nazbierało różności.
Także zróbcie sobie coś do picia albo weźcie małą przekąskę, bo długo będzie :)

Jeszcze w styczniu Ewcia, która prowadzi bloga Biżuteryja obchodziła swoje urodzinki. Posłałam Jej małe co nieco i słodką kartkę:





Pod koniec stycznia miałam przyjemność robić Zeszyt na złote myśli dla 12 letniej Emili - miłośniczki bajki My Little Pony i Księżniczki Luny.
Żeby sprostać zadaniu musiałam kupić gazetkę z konikami. A w środku znajdował się też zestaw do dekoracji muffinek, który postanowiłam sprezentować Emili:


W sumie zrobiłam 2 zeszyty. Pierwszy okleiłam znajdującym się w gazetce komiksem i powiem Wam, że całkiem ciekawy efekt wyszedł:



Na szczęście w gazetce była Luna.
Drugi mniejszy zeszycik, a raczej pół normalnego, ozdobiła Księżniczka Celestia - digi od Novinki:




Potem naszło mnie na kartki dla Dzieci:






Pod koniec lutego dostałam zamówienie na breloczek z grupą krwi z czarnymi dodatkami do Pani Oktawii:



Breloczek się spodobał i Pani Oktawia przysłała mi takie zdjęcie (publikuję za zgodą Właścicielki):


A z początkiem marca dostałam zamówienie na bransoletkę na drucie pamięciowym i coś czego u mnie już bardzo dawno nie było - na chlebak i filiżankę z papierowej wikliny:


Bransoletkę na drucie pamięciowym z różowych i czarnych koralików i sznura szydełkowo-koralikowego z Toho Round 8o Opaque Jet zapakowałam w pudełeczko od Teścia i dodałam na wierzch kawałek papierka i napis:




Filiżanka ..... pierwszym moim wyplecionym tworkiem była właśnie filiżanka, dlatego mam do tej formy mały sentyment. Tutaj pomalowałam ją na biało a dodatkowo brzegi są żółte i oklejone kawą:


Dodatkową dekorację stanowi kwiat z wywiniętej rurki papierowej oklejonej kawą:




I chlebak w maki:



Już zapomniałam ile radości daje papierowa wiklina.
Gazetki lubię skręcać w rurki - i wierzcie mi że robię to zupełnie inaczej niż wszyscy :P
Pasek papieru mam przed sobą, drut (taki do dziergania) w prawej ręce a na jednym palcu klej Magic. Podklejam lewy górny róg paska od spodu i przykładam drut pod bardzo ostrym kątem. Lewą ręką zwijam papier na drut jednocześnie prawym łokciem przytrzymując przez chwilę dolny koniec papieru, żeby był naciągnięty. Potem podnoszę całość i zwijam a prawą wyciągam drut w prawą stronę - wszystko w powietrzu z wyłączeniem palca na którym wciąż jest klej. Na końcu sklejam końcówkę klejem i wyciągam drut.
Kto tak robi?
Tak się nauczyłam i tak mi jest wygodnie. Ale ja to zawsze wszystko po swojemu robię :)



Najbardziej to chyba nie lubię malować. Ale to z racji, że nie mam na to miejsca i potem muszę wszystko dookoła szorować :P


Wszystko już dotarło i bardzo się podoba :) A filiżanka i chlebak ruszają w dalszą podróż do USA. Mam nadzieję, że tam też się spodobają :)

A potem naszło mnie na kartki wielkanocne i okolicznościowe. A że u mnie zawsze hurt powstaje to chyba zostawię je na osobny post, bo Was zanudzę :P

Dzisiaj była przepiękna wiosenna pogoda :) cieplutko, że aż miło :) A u Was?

Dziękuję, że zaglądacie :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :***

22 komentarze:

  1. Aniu, świetne prace, zachwycająca ta papierowa wiklina. Mój koszyczek jest w stanie idealnym, regularnie w użyciu!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pięknie i kolorowo dzisiaj u Ciebie :) Moje koszyczki wiklinowe od Ciebie w ciągłym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zyciu nie rozumiem jak te rurki skręcasz 😁 ale grunt, ze Ci wychodzi.
    Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu u Ciebie kolorowo! Wiklinowy chlebak i filiżanka mnie zachwyciły.
    Dziękuję Ci za udział w naszym WIELKANOCNYM CANDY - życzę powodzenia i wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cieszę się, że z początkiem roku przyszły zamówienie, oby tak dalej;) Jak zwykle u Ciebie jest się czym zachwycać, bo co zdjęcie to piękniejsza praca:) A ten kawowy kwiatek na rurce bardzo pomysłowy:) Oj jak Ty skręcasz te rurki:P Ja po opisie jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić he he to jakieś cyrkowe ćwiczenia:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, notes, chlebaczek i filiżanka :) Bransoletka i breloczek oczywiście też :) Koszyczki, które dla mnie wykonałaś, też są w częstym użyciu :) Mniejsze wykorzystuję, gdy robię sznury szydełkowo - koralikowe a większy na przydasie :*** Bardzo ułatwiają pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace! Breloczek fajny, a notesiki zrobione z pomysłem :)
    Ale ja zakochałam się w chlebaku i filiżance są fantastyczne !
    I tu Cie zadziwię..... też skręcam rurki w powietrzu ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeszyt wspomnień z kucykami jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace :) Apetyczne i bardzo cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, wszystkie prace są piękne, dodatkowo podziwiam Cię za pracowitość. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, pracusiu kochany, tyle pięknych rzeczy poczyniłaś, że aż miło podziwiać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest przesłodka a przedmioty z papierowej wikliny rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu droga, chlebak w maki boski :) Co do notatników- moja wnusia byłaby zachwycona- też wszystko musi być u pięciolatki z księżniczką Luną... Kropla krwi fantastyczna z jej grupą. Serdeczności wiosenne posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu jak zawsze u Ciebie pięknie i jak dużo tych karteczek zrobiłaś mnie się podoba Elza moja bratanica Natalka ją uwielbia , więc też będę musiała zrobić , bo obiecałam jej ostatnio :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, tyle na raz śliczności nam tu Aniu pokazałaś, że nie wiem na co mam patrzeć. Wszystkie prace są super, piękne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za fantastyczny prezent:) Wszystko jest śliczne i nie mogę się napatrzeć:) Podziwiam za cierpliwość do koralików:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje karteczki są przesłodkie a chlebaczek po prostu genialny

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje tworki są śliczne, ale chlebaczek jest zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prace, zakochalam się w tym chlebaku, jeśli zostaną Ci jakieś kartki, moze zechcesz je posłać do chorych dzieci? Info znajdziesz u mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu ta filuzanka jest genialna :) Juz ci pisalam ze zdolna bestyjka z ciebie ;)
    A kartki z Pinky Pie, Frozen i Barbie to strzal w 10 dla moich dziewczynek :) Ach, zapomnialam o Trollach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)