wtorek, 14 marca 2017

Róża Bestii

Witajcie Kochane,
na pewno znacie bajkę Piękna i Bestia - zwłaszcza Disneyowską wersję. Teraz nawet na dniach do kin wejdzie piękna wersja filmowa.
Pamiętacie też zapewne różę, która odmierzała czas Bestii na zdjęcie zaklęcia.

A pamiętacie mojego storczyka w takiej dużej tubie? (jak nie to looknjcie tu) Jadzia, która prowadzi bloga Sercem Tworzone poradziła mi, żebym wyciągnęła go z rury. Storczyka wyciągnęłam, zieloną siateczkę wykorzystam pewnie do czegoś, no ale tuba została....

Danusia na miesiąc marzec wymyśliła dla nas kolor biskupi w połączeniu z beżem lub zielonym jabłuszkiem. Początkowo skłaniałam się ku pierwszemu połączeniu. Znalazłam nawet koraliki w odpowiednim kolorze i wydziergałam sznur szydełkowo - koralikowy w celu zrobienia bransoletki na drucie pamięciowym. Ale jak połączyłam to z beżowymi koralikami :/ no nie wyglądało to za ładnie, a nie chciałam, żeby leżała w kącie. Dlatego bransoletka powstała w innych kolorach, ale o niej kiedy indziej. Niestety oznaczało to, że mój pomysł na kolorki padł :/
Zaczęłam przeglądać zasoby i znalazłam dość grubą włóczkę w biskupim kolorze oraz białe różyczki, które kiedyś dostałam od Natalii, która prowadzi bloga Zaczarowany Papier. Postanowiłam spróbować swoich sił w stworzeniu podobnej ale nieco większej:


Różę robiłam według video tutka 4craft4.

Na listki użyłam cieniowanej włóczki. Znalazło się tu więc i zielone jabłuszko.
Liście z łodygi i te pod różą to w ogóle jakiś mój wymysł :P miałam najpierw zrobić jakby żonkila według wzoru z bloga Diy - zrób to sam no ale mi nie wyszło :P potem nie chciało mi się szukać wzoru na liście więc zrobiłam je według ww. wzoru na płatek ale zamiast na okręgu to na płasko. Potem związywałam końcówki :) Listki przykleiłam na klej na gorąco.



Miał być bukiet ale włóczki starczyło tylko na jedną różę.

Potem mnie naszło, żeby wsadzić różę w tubę i tak powstała róża Bestii:


Tak sobie stoi na razie w naszym pokoju i cieszy moje oczy :) Ale chyba przeniosę ją do kuchni.


I jak Wam się podoba?

Oj powiem Wam, że ten kolor jest straszny do fotografowania! Aparat poradził sobie dużo gorzej niż telefon. Zrobiłam milion zdjęć ale tylko na kilku kolor jest identyczny jak na żywo.

Banerek do marcowego koloru biskupiego:


Mam nadzieję, że Szefowa przyjmie moją interpretację :)

Dziękuję, że zaglądacie :* Dziękuję też za wszystkie komentarze pod postem z kolczykami japońskimi. Nie sądziłam, że aż tak się Wam spodobają.  :******** dziękuję :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

41 komentarzy:

  1. Wspaniała różyczka, cudnie rozwinięta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna róża tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna róża :) W sam raz na premierę "Pięknej i Bestii" w kinach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, róża jest piękna, listki z tej cieniowanej włóczki świetne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża jak z prawdziwej baśni.
    Uściski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu różyczka jak najbardziej biskupia i do tego jaka śliczna.
    Pięknie ją wydziergałaś ,listki śliczne wykonałaś ,razem ze Stefanem łykamy ją w całości.
    Kochana dziękuję za udzial w zabawie i pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) Wygląda przepięknie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczka to absolutnie jedna z najpiękniejszych prac szydełkowych .Piękna .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna różyczka! świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Róża prezentuje się ślicznie :) Jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róża wyszła Ci super, masz zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna Aniu :) Czy jest jakaś dziedzina rękodzieła, w której nie jesteś rewelacyjna :) Zaskakujesz mnie cały czas, uwielbiam tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna róża .Piekne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna róża .Piekne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna roża i peknie wyeksponowana w tym przezroczystym naczyniu. Wygląda barzo efektownie, nie wiem czy w kuchni będzie jej tak dobrze:)Wygląda prawie jak moja zywa, która rośnie w orodzie. Nazywa się Cardinal de Richelieu:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od tak, uwielbiam bajki :) i kwiaty: ) Śliczna Róża: ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Od tak, uwielbiam bajki :) i kwiaty: ) Śliczna Róża: ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Różyczka wyszła Ci przepiękna:) Przede wszystkim jestem z Ciebie dumna, że samodzielnie zadziałałaś szydełkiem :) I to takie cudo od razu:) Cieszę się, że byłam inspiracją i bodźcem do działania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna róża, pasuje jej stanie w tubie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. róża nieduża....
    albo ta tuba taka wielka ;)

    wyszło pięknie i intrygująco, i kto by pomyślał...to tylko włóczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna i romantyczna, a już pomysł z tubą to strzał w dziesiątkę 😻
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł z opakowaniem. Dzięki ściankom tuby kwiat nabrał wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu piekna ta róża:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycająca róża !!!
    Bajkę uwielbiam od lat dziecięcych :)
    Już nie mogę doczekać się najnowszej wersji :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna róża i super pomysł na jej zaprezentowanie. I na czasie, bo w kinach najnowsza ekranizacja baśni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna i swietny pomysł Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna róża, jak żywa :) A w tej tubie bardzo ładnie się prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajrzałam do storczyka i muszę przyznać, że róża lepiej wygląda w tubie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutnie piękna róża! I zgadzam się że ten cudny kolor bardzo ciężko fotografować.Jednak warto było, bo efekt jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta róża na pewno nie może pozostać samotna bo w bukiecie będzie raźniej i piękniej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu jestes swietna w szydelku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)