sobota, 18 marca 2017

Rękawiczki

Witajcie Kochane ponownie,
Ulcia wymyśliła dla nas na marzec wdzięczny dodatek, który musi się znaleźć na kartkach - rękawiczki.
U mnie jak zwykle Kubusiowo i kolorowo :) Wszystkie grafiki to moje zachomikowane wycinanki - kalendarz, karty, gazetki, kawałki z metek z dziecięcych ubrań :)
Wyszły mi takie 4 kartki:


Prosiaczek aż się prosił, żeby dodać mu rękawiczki w łapkę, prawda?




Ta baza czekała chyba ze 2 lata na dokończenie :) Elfy robią pranie:


Pingwinki wycięłam kiedyś z gazetki dla Dzieci:



Szkoda mi było rozdzielać przyjaciół więc powstała większa kartka a że rękawiczki robiło mi się całkiem przyjemnie to i tutaj się znalazły - zaplątane na ogonku Tygryska:



Ta kartka jest dosyć duża w porównaniu z normalną :)


Miałam robić "płaskie" kartki ale bardzo spodobały mi się te dyndające rękawiczki i nieregularne kształty i nie mogłam się powstrzymać :)

Wszystkie napisy są od Novinki.

I banerek na marcowe rękawiczki:

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa jakie zostawiacie.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :***

32 komentarze:

  1. Aniu superaśne kartki! No i wszędzie rękawiczki! Dziękuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne! te dyndające najlepsze! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, uwielbiam Kubusia Puchatka i jego Przyjaciół od zarania dziejów (odkąd pamiętam). Twoje prace z ich użyciem są pełne optymizmu i radosne- wprowadzają błogi nastrój we wnętrze ;)Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne, wesołe karteczki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje Kubusiowe kartki są przecudne. Chciałabym mieć kilka lat i dostać taką radosną karteczkę. Jestem nimi oczarowana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one są urocze, takie wesołe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i takie wesołe te Twoje karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne, klimatyczne kartki!
    Świetnie to wymyśliłaś z tym przymocowaniem rękawiczek. Wyglądają uroczo. :)
    Najbardziej podoba mi się pingwinkowa kartka i tam też najbardziej rzucają się w oczy rękawiczki. ;)
    Pozdrawiam ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, śliczne te Kubusiowe kartki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Twoje Kubusiowe karteczki są rewelacyjne . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,te Twoje cudowne karteczki, nie mogę się napatrzeć! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką Kubusia Puchatka, najlepsza bajka z dzieciństwa, jaką pamiętam a w Twoich rękach również najlepsze karteczki z Kubusiem jakie oglądałam. Są śliczne, kolorowe i wesołe. Podobnie jak Ty, również zbieram takie przydasiowe wycinanki z różnych źródeł, nigdy nie wiadomo do czego się przydadzą ale zawsze warto je mieć :-))) Aniu, bardzo dziękuję za Twoją przemiłą wizytę u mnie i mam nadzieję ze zaglądniesz ponownie, serdecznie zapraszam. Zostawiam moc wiosennych uśmiechów :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kartki! W życiu bym nie pomyślała, aby wykorzystać metki, a szkoda, bo efekt szałowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wesołe prace,podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, kolorowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, wesolutkie karteczki - to kapitalna inspiracja Aniu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wysyp rękawiczek :)
    Wszystkie karteczki wyszły pięknie i tak radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoją serię z Kubusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale kolorowe karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie sympatyczne kartki :) Kubuś jest najlepszejszy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne! I takie wesołe;) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same słodziaki na tych kartkach:) a jakie urocze pingwinki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ wesołe karteczki! Bardzo mi się podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne kartki! Bardzo pomysłowo połączyłaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kartki! Też mnie zauroczyły te dyndające rękawiczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekne wesole karteczki :) super efekt 3D nie jestem zagorzala fanka Kubusia ale bohaterow bardzo lubie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu dajesz radę w każdym qyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)