niedziela, 12 marca 2017

Kwiatnąca wiśnia

Witajcie Kochane,
Japonia nazywana jest krajem kwitnącej wiśni. Kojarzy się głównie z gejszami, wachlarzami, sushi i samurajami.
Mi osobiście Japonia kojarzy się głównie z koralikami Toho - Wschodnim Skarbem. Do ich produkcji wykorzystuje się najlepsze maszyny i szkło, przez co uzyskuje się idealny kształt nawet najmniejszych koralików 15o. Kolorów jest tak dużo, że przy każdych zakupach mam problem z wyborem - że nie wspomnę o różnych rozmiarach i kształtach. Zawsze nawrzucam do koszyka za dużo :P też tak macie?
Moim marzeniem jest zakup całej palety kolorów, rozmiarów i kształtów koralików Toho - ach jo........

Chciałam Wam pokazać kolczyki łączące miłość do koralików z wachlarzami i kwitnącą wiśnią - będzie dużo zdjęć, bo poszalałam trochę z tłami:


Szczególnie z wachlarza jestem dumna, bo troszkę się przy nim nakombinowałam a ile koncepcji padło po drodze. Zrobiłam go z łącznika (który mi się ukrył tak, że szukałam go chyba ze 2 godziny) do bransoletek i szpilek, a góra to biała ekoskórka, na której wyszyłam gałązkę wiśni. Dookoła zrobiłam koralikową koronkę.
Użyłam koralików Toho Round 11o w kolorach Opaque Jet, Silver - Lined Dragon Frtuit i dodatkowe dwa kolory różowego, które zakupiłam w mieszance Toho Multi - Shape Color Mix - Sakura - Cherry Mix. Falbanka to Toho Round 11o Opaque - Lustered White.



Góra kolczyków to dwa Rivoli w kolorze Rose oplecione koralikami i zszyte ze sobą. Użyłam koralików Toho Round 11o Silver Lined Dragon Fruit i Toho Round 15 w kolorach Opaque - Rainbow White i Transparent Crystal:









Kolczyki są dosyć duże ale lekkie:


Jak Wam się podobają?

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie marcowe Szuflady - Daleki Wschód.


Dziękuję za odwiedzinki i komentarze. Witam nowych Obserwatorów z g+.

Wpadajcie na Instagram.

Życzę Wam miłego dnia Kochane :)
Buziaki :*

30 komentarzy:

  1. Aniu, prześliczne kolczyki w japońskim klimacie.
    Powodzenia w wyzwaniu!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak ja dawno tu u Ciebie nie byłam, a takie śliczności tu się tworzyły :)Kolczyki świetne i suuuper kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich jeszcze nie widziałam! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne !!! Aniu, czemu nie zgłosiłaś ich do konkursu Royal Stone ?

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE! Pięknie wykonane i bardzo zjawiskowe! Trzymam kciuki za wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. CIekawe kolczyki :) chciałabym zobaczyć jak wyglądają w uszach :)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalna biżuteria. Myślę, że włożyłaś w nią sporo pracy.
    Już miałam pytać czy nie są przypadkiem ciężkie, ale gdy doczytałam wpis do końca, uzyskałam odpowiedź :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  8. Jejjjj nie moge oderwac oczu !! Piękności! Niebanalnie i artystycznie :)<3 gratuluje zdolności i wykonania <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalny pomysł na wachlarz! Wyszło bardzo delikatnie, co pasuje mi do kwiatów wiśni, a oprócz tego skojarzyło mi się z wagą co przy azjatyckich rozmyślaniach o równowadze zyskuje dodatkowy walor :D Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zaskoczona i zachwycona. Wachlarz wyszedł cudnie. nigdy bym nie pomyślała, że będzie taki efekt. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, kolczyki zachwycające!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne kolczyki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolczyki i ewidentnie w japońskim stylu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolczyki :) Uwielbiam twoją biżutkę, no ale tutaj, wow! rewelacja :) Z tymi wachlarzami na końcach, po prostu wierzyć się nie chce, że zrobione jest to ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny pomysł i świetne wykonanie. Kolczyki na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginale kolczyki!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne oryginalne wachlarze!
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to sobie wykombinowałaś. Są niesamowite trzymam kciuki w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne - gratuluję pomysłu na projekt! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję pięknie za komentarz :* Twoje kolczyki z sakurą też są piękne, a w szczególności te wachlarze - cudo~!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale miałaś pomysł...!
    nietuzinkowy kształt, wachlarzyk? :-)
    I te misterne kwiatuszki...

    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne. Z chęcią bym zobaczyła jak wyglądają na uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz cos takiego widze, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, czy jest coś czego po prostu nie potrafisz bądź ci nie wyjdzie :)???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)