poniedziałek, 20 marca 2017

Fala na zielono

Witajcie Kochane,
no co? Przepadłam na dobre w falach. A że zrobiło się cieplutko, wiosennie i  robi się coraz bardziej zielono - stąd też kolory tego kompletu. Zresztą lubię zielony :)


Do naszyjników fal idealnie pasują kolczyki wachlarzyki (według kursu Weraph):









Użyłam koralików Toho Round w rozmiarze
11o w kolorach Silver - Lined Rainbow Lime Green, Silver - Lined Grass Green i Opaque Rainbow Mint,
8o w kolorach Silver - Lined Frosted Rainbow Lime Green, Silver - Lined Grass Green,
6o w kolorze Opaque Mint Green.


Zielony komplecik zgłaszam na Wyzwanie #55 - Monochromatycznie w Craft Moly

a że jest ewidentnie zielony to także na Wyzwanie #16 w Lemonade  Zielono mi.


Dziękuję za odwiedzinki ;* Cieszę się bardzo, że podobają się Wam karteczki z Kubusiową gromadką :) Uwielbiam czytać Wasze komentarze :)

Looknijcie czasami na mój Instagram.

Życzę Wam miłego pierwszego dnia wiosny :)
Mam nadzieję, że macie zaplanowane małe wagary :*
Buziaki :*

29 komentarzy:

  1. Cudeńko jak wszystkie Twoje fale :)I kolorek taki wiosenny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta twoja fala :) Soczysty kolorek w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Też bym miała ochotę spróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka biżuteria i ten piękny kolor ... zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, komplet jest śliczny, musiałaś się natrudzić, ale to Twoja pasja! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu komplecik jest śliczny,normalnie chyba tysiące koralików na niego poszło.
    Ty to jednak z tymi koralikami cuda wyczyniasz.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych :) Twoje biżutki wymiatają :) Są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, piękny naszyjnik, aż oczy się śmieją do niego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Precyzyjna robótka. Podziwiam Twoją cierpliwość do takich prac. Piękna biżuteria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet na pierwszy dzień wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet, mozna by powiedzieć, że jesteś na fali;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, prześliczny komplecik. I w sam raz pasuje na dzisiejszy pierwszy dzień wiosny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik :) Powodzenia w wyzwaniu!
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca :) od dawna przymierzam się do jego wykonania,ale ciągle brak mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet!
    Szczerze podziwiam, bo zupełnie nie mam pojęcia o tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw. Życzę powodzenia w moim candy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw!:) Aż boję się zapytać ile czasu powstaje takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rajuśku ale śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny komplet ☺ urzekl mnie szczegolnie ten misternie wykonany naszyjnik , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mnie fascynowały te naszyjnikowe fale, ale nigdy jeszcze nie podjęłam wyzwania. Wyglądają obłędnie :) więc ten dzień musi kiedyś nastąpić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie wiosenny komplet. :D Nie dziwię się, że przepadłaś, fale wyglądają pięknie. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Misterna to robótka i cierpliwości trzeba. Podziwiam. Fala w zieleniach świetnie wygląda, iście wiosennie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)