środa, 22 lutego 2017

Pierzaste kolczyki

Witajcie Kochane,
zapisujecie się na newslettery? Ja tak :) zwłaszcza z koralikowo-półfabrykatowych sklepów :) I tak pewnego dnia przyszedł mi mejl z Korallo a w nim między innymi informacja o konkursie na biżuterię inspirowaną karnawałem w Rio de Janeiro.
Nie myśląc ani chwili poleciałam szperać w przydaśkach w poszukiwaniu piór - no bo jak karnawał to wiadomo, że muszą być piórka! Znalazłam. Troszkę pokombinowałam i posłałam na konkurs takie oto pierzaste kolczyki:






Oplotłam złote rivoli i dodałam piórka :) Kolczyki wyglądają trochę jak pawie oczka.


Kochane moje Babeczki jeśli podobają się Wam moje kolczyki możecie zagłosować na nie na FB Korallo odnajdując je w galerii:


A jak już będziecie w konkursowej galerii to zobaczcie inne przepiękne prace, które zostały stworzone na konkurs Viva carnaval i głosujcie na tą która się Wam najbardziej podoba! Wierzcie mi, że jest co podziwiać! Głosować można do niedzieli 26.02 do g. 23.59

Głosowanie trwa również na Instagramie Korallo więc jeśli macie ochotę to i tu oddajcie głos na pracę, która skradła Wasze serce :)


Dziękuję za karteczki, które już dotarły do Szymusia :) Byście widziały jak Szymuś skakał z radości jak zajączek. Pochwalimy się nimi w następnym poście.

Dziękuję też za wszystkie komentarze. Cieszę się, że fala w brązach przypadła Wam do gustu :)

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba, tyle różnorodnych piórek :) Trzymam kciuki za wygraną!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie karteczka lezy:-(, nie ogarniam się w tym tygodniu.... Kolczyki rewelacja- zgrabna figura w jednolitej sukience i szał ciał! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki! bardzo mi się podbają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, te kolczyki są po prostu rewelacyjne!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kolczyki są rewelacyjne ,kojarzą mi się z sambą w Rio . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolczyki :) Od razu mi się kojarzą z karnawałem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolczyki i ile piórek!
    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jesteś niesamowita, kolczyki są przecudne, ta kolorystyka, piórka, rewelacja. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki :) Zagłosowałam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również oddałam na nie głos :)
    Aniu koniecznie podeślij zdjęcie kolczyków na jakiejś modelce :) Są mega super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie. Lekkie jak te piórka. No bomba po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowe, kolorystyka piórek zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniusie, cholibka ale mam u Ciebie tyły😞
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. oj! Nie wiem któremu wyskubałas piórka...ale ... za to efekt super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)