poniedziałek, 27 lutego 2017

Pierniczki na ostatki

Witajcie Kochane,
na początku chciałabym Wam podziękować za wszystkie głosy na moje pierzaste kolczyki oddane na fb i na instagramie :**** Dziękuję też za wszystkie komplementy w komentarzach :)))) ależ mnie one podbudowały :**** I chociaż wiem, że nie zajmę pierwszego miejsca, to dzięki Waszym słowom czuję się wygrana.

Dzisiaj na szybko przychodzę z moimi pierniczkowymi kartkami na zabawę do Uli, gdzie wytyczną na luty są pierniki:


Tu trochę poszalałam w dekoracji pierniczków z mikrokulkami:




A potem wymyśliłam z Szymusiem takie trochę szalone kartki w kształcie pierniczkowych ludzików:




Jedne wypieczone bardziej a inne mniej :P
A ten to już całkowite szaleństwo - obsypany przyprawą do piernika - pachnie obłędnie!



Smacznego :)



I pierniczek Szymusia:


 I zdjęcie wspólne:


Jak Wam się podobają takie karteczki?
Myślę, że ucieszą na Święta Bożego Narodzenia zwłaszcza Dzieciaczki :)

I jeszcze banerek na luty:


Dziękuję moje Babeczki za wszystkie słowa :* odwiedzinki :* i kolejne kartki dla Szymusia :)

Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Aneczko rośnie ci następca :)
    Piękne pierniczkowe kartki... A ta z przyprawą na pewno jest mega pachnąca :) Ach oby do świąt hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace :) Ile pomysłów, i to jakich kreatywnych :) Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu widać że u Ciebie słodkości nie zabraknie na ostatki. Pysznie wyglądają Wasze pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne karteczki ludziki suuper fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piernikowa rodzinka fantastyczna !!! Kartka piękna ,to lukrowane serce z posypką cudownie wygląda :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pierniczkowe kartki. A z Szymusia prawdziwy artysta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż zapachniało pierniczkami, Aniu. Szymusia śliczny. Aniu,jest blog wyzwaniowy dla tworzących mam z dziećmi- można tam dodawać prace... Jak znajdę (bo szukam) to zapodam link do niego :) Serdeczności życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu Kochana dziękuję :* wiem o jaki blog chodzi :) Klub Twórczych Mam :*

      Usuń
    2. Aniu, to jest "blog twórczych mam"

      Usuń
  8. Wiesz, czuję już zapach tych piernikowych ludzików. świetna zabawa prawda? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu cudnie pachnące karteczki ludzikowe, a ten piernik na pierwszej!!! No kochana wymiata! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i bardzo pomysłowe :) Aniu jesteś kopalnią pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki!
    A guziczki na pierniczkach są odlotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam. Pierniczkowe cuda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowite:)
    Szymuś zdolniacha:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to cała piernikowa fabryka :) Cudnie i pięknie wszystko wyszło .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)