wtorek, 28 lutego 2017

Na papużkę

Witajcie Kochane,
coś tak na ostatnią chwilę robię prace na zabawy blogowe. W ogóle cały luty mi przeleciał nie wiem kiedy. Głównie to oczywiście przez choroby. Na szczęście już jest dobrze - odpukać! - Szymek tylko jeszcze chrząka sobie wieczorem.

Dzisiaj nie będę się rozpisywała, bo po tytule posta wiadomo o czym będzie :)
Danusia na luty dała nam do wyboru dwa papuzie warianty kolorystyczne. Wybrałam wariant II - kolorki żółty, zielony i czarny plus jako dodatkowy kolor biały.
Można powiedzieć, że zrobiłam dwie prace, bo:



Zrobiłam kolczyki w papuzich kolorkach, które zapakowałam do ozdobionego pod kolor pudełeczka - samo pudełko zrobił mój Teść - Dziękuję :)



Wzór widziałam gdzieś na pintereście, ale kolorki dobrałam sama.
Kolczyki robiłam ściegiem brick stitch, czyli cegiełkowym.
Użyłam Toho Round 11o w kolorach Opaque Jet, Opaque - Lustered White, Opaque - Rainbow Mint Green, Opaque - Lustered Sour Apple i Opaque - Rainbow Dandelion:





Przyznam się bez bicia, że kolczyki robiłam wczoraj wieczorem i dzisiaj z rana, a pudełko ozdabiałam dzisiaj. Myślałam, że nic nie zrobię ale się udało :)

Jeszcze banerek na luty:


Lecę nakarmić żabolka :) i oblookać Wasze piękne prace :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

30 komentarzy:

  1. Przepiękne te kolczyki! jestem bardzo ciekawa jak prezentują się na osobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo lubię biżutki z koralików.
    Pozdrawiam Teścia, zdolny facet! Masz z nim dobrze, pomocny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki, Aniu- bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolczyki :) Fajnie dostać coś, co na dodatek współgra z opakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolczyki i pudełeczko. Fajny wzorek :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu jesteś niesamowita kobietko kolczyki są fantastyczne i w jakim tempie powstały. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prace na ostatnią chwilę są najlepsze, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolczyki Aniu! W ozdobnym pudełeczku wspaniale się prezentują.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanile to zrobiłas. Widać, ze prace na ostatnią chwile też mogą być piekne i perfekcyjne. Śliczne wiosenne kolorki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu kolczyki są super , zapachniało wiosną ,że tak się wyrażę , a i pudeleczko niczego sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne kolczyki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne wiosenne i radosne kolczyki. Pozdrawiam podziwiając misterna robotę

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne "bliżniaki"!
    takie ying&yang :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńko :) Wspaniała praca :) Rewelacja :) uwielbiam do Ciebie zaglądać Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne papużki. A pudełeczko w wykonaniu teścia rewelacyjne.
    Uściski, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu co prawda jestem trochę spóźniona z komentem ,ale nigdy chyba nie jest za późno na pochwałę .Kolczyki cudne,pięknie połączyłaś te koraliki ,a razem z tym uroczym pudełkiem stanowią zgrany duecik.
    Kochana dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki są piękne, widać wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. kolczyki wyglądają jak małe, lśniące rybki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolczyki są prześliczne:) I to nie tylko dlatego, że są zielone;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki w tym pięknym pudełeczku mnie zachwyciły. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolczyki są superowe, bardzo mi się podobają, pudełeczko wpasowało się idealnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, pudełeczko bardzo dopracowane, a kolczyki są cudownym prezentem, sama bym chciała takie dostać

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że się udało. Kolczyki bardzo ładne, ciekawie w tych kolorach wygladają. A jeszcze zapakowane w takie pudełeczko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne w cudnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorki super wyszły :) Takie typowo Reagge :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)