piątek, 3 lutego 2017

Miodowa caprice

Witajcie Kochane,
pamiętacie moją pierwszą kapryśkę? Ja tak i to doskonale - zwłaszcza, że nie trzymała wcale kształtu, ale i tak byłam z niej mega dumna! A dziergałam ją chyba z tydzień. Powiem Wam, że nastąpił progres moich umiejętności, bo nie dość, że kształt mi wyszedł to jeszcze zajęło mi to tylko kilkanaście godzin.
A wyobraźcie sobie, że pierwszą kapryśkę zrobiłam 23 września 2014 roku. Ależ ten czas leci.
I naszło mnie ostatnio, żeby zrobić nową caprice - no nieodparta ochota. A jak koraliki wzywają to nie ma zmiłuj - obiadu nie będzie :P

Oto miodowa caprice:




Najpierw wydziergałam beżową siatkę. Użyłam koralików Toho Round 11o w kolorach Opaque-Rainbow Lt Beige, Ceylon Rice Pudding, Ceylon Frosted Lt Ivory - ot mieszanka.

A potem zaczęłam wypełnianie koralikami Fire Polish 4mm w kolorach: Crystal Yellow Rainbow, Dark Topaz AB, Smoky Topaz AB, Crystal Brown Rainbow, Copper Line - Crystal AB, Lt Colorado Topaz AB, Lt Topaz AB,  Medium Topaz AB. Poniosło mnie ostatnio na zakupach w kadoro.pl :) ale co ja poradzę, że one się do mnie tak ładnie uśmiechały :)


W międzyczasie 2 razy połamałam igłę :P



Zobaczcie jak koraliki Fire Polish 4mm z powłoką AB pięknie się mienią w słońcu:




Czyż nie przypominają Wam one miodku albo bursztynu albo złota?
Myślę, że caprice w takiej wersji kolorystycznej idealnie wpisuje się w style Glamour. Dlatego też zgłaszam ją na wyzwanie w Art Piaskownicy Style - GLAMOUR


Dziękuję za tak miłe przyjęcie Kubusiowych walentynek :* Nie sądziłam, że tak dużo z Was Kochane lubi Kubusia i Przyjaciół :)

Szymek mi się nudzi kosmicznie w domu. Na dwór się jeszcze nie nadaje, a zresztą podobno u nas jakaś epidemia ospy :/ strach się bać wychodzić z domu :P
Ale Szymek nawet nie wie, że czeka Go dziś szukanie skarbów :) Wczoraj do późnej nocy szykowałam skrzynię skarbów, mapę, lunetę, kompas, wskazówki i zadania :) "Skarby" ma dostarczyć Mójci :) i po obiadku ruszamy na przygodę :) Już sama się nie mogę doczekać :))))

Tylko to zajęcie na dzisiaj. Książeczki wszystkie przeczytane po kilka razy, zadania edukacyjne i kartki robimy codziennie, gry planszowe się nam znudziły, puzzle ułożone (chociaż Szymek nie przepada za układaniem), xbox kusi codziennie - zwłaszcza Szymusia :P Był już namiot, samochód z poduszek, miasto Hot Wheels z torów, kucharzenie z filcowym jedzonkiem, a nawet imprezka karnawałowa.
I ..... i już nie wiem co wymyślić. Macie może jakieś pomysły?
Większość dnia oczywiście Szymek bawi się swoimi ukochanymi resorakami i buduje tory ale przychodzi taka chwila, że chce coś innego. Czekam na Wasze pomysły :)

Życzę miłego dnia :******
Buziaki :*



27 komentarzy:

  1. Wspaniała bransoletka. Pięknie się mieni.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :)
    Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest tak piękna, że brak mi słów! A zabawa? Masa solna albo robiuenie ciasteczek- wykrawanie a potem zdobienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna bransoletka mam podobną tylko granatową i bardzo fajnie się nosi Pozdrawiam i dobrej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna bransoletka i w mojej kolorystyce :).

    Moje siostrzenice lubię robić gry. Tzn. wymyślają jakie zadania trzeba zrobić na danym polu i oczywiście ozdabiają kartkę/planszę. A potem gramy :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca!!! Powaliłaś mnie na kolana, Aniu. Serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow prawdziwe cudo :) Czy to się mieni? To kobieto błyszczy swoim pięknem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna Aniu :)pobawcie się w teatrzyk kukiełkowy :) najpierw wspólnie zróbcie kukiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Caprice pięknie Ci wyszła:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam obiad, jak taka piękna bransoletka powstała:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kapryśka:) Kolorek też cudowny, karmelowy 😘😘😘 Zabawy nie podpowiem, bo zapomniałam jak to się robi 😆 Mój synek ma już 18 lat 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja raczej też zabawy nie podpowiem :))
    Masz Ty cierpliwość do tych koralików :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow cudownie wgląda, musi wspaniale się mienić. Akurat jestem na etapie robienia kloszów do lamp, i tak sobie myślę że cudnie by wyglądał wykonany Twoją metodą.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna jest ... nawet bardzo; wykonanie jednak i tak dla mnie czarna magia :)
    pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu prawdziwe cudo . Kolory cudowne jak wszystkie odcienie miodu. Bransoletka wyszła rewelacyjnie.
    Co do zabawy dla Szymka może stworzyć coś z tego co po ręką skoro lubi auta to niech zrobi autko z kartonu, pudełka lub z butelka. Na pewno coś wymyśli. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne glamour!

    a obiad poczeka...niech rodzina zje kanapki!
    i koniecznie niech sama sobie zrobi ;-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wygląda, normalnie fantazja! :D Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekająco piękna! Glamour na całego!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezwykła, ileż przy niej pracy! Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię taki dodatki :) Dziękuje za udział w wyzwaniu AP. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  22. шикарное украшение! я бы с удовольствием такой браслет носила! спасибо от Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)