piątek, 17 lutego 2017

Dziewczyny lubią brąz

Witajcie Kochane,
dziękuję za tak miłe komentarze pod postem z niebieską spiralą. Rzeczywiście mam duże pokłady cierpliwości ale to tylko w temacie koralikowania. Bardzo to lubię, wręcz kocham! Koralikowanie mnie uspokaja i sprawia, że chcę doskonalić swój warsztat. Nie lubię zostawiać niedokończonych prac. Nawet jak się pruje to muszę dokończyć. Nie raz zaczynam coś od nowa, bo mi się w trakcie coś pokiełbasi albo nić zerwie albo tak zaplącze, że szkoda nerwów i czasu na rozplątanie. Co raz częściej myślę o tym, żeby założyć firmę. Chciałabym związać swoją przyszłość z koralikami. Tym bardziej, że Szymek od września idzie do zerówki i aż się boję tego chorowania, bo raczej nas to nie ominie. Zresztą w mojej okolicy ciężko o pracę w moim zawodzie a raczej w jakimkolwiek.

Z Szymusiem już jest lepiej na szczęście :) Dzisiaj wreszcie się normalnie bawi i gada, i rozwala zabawki :) nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa :) oby szybko Mu wróciło zdrówko :)

To już 3 naszyjnik z serii Fala i zapewne nie ostatni. Ależ mi się je dobrze robi :)
Tym razem wybrałam kolory brązowe, złote i beżowe, bo przecież Dziewczyny lubią brąz:



Do naszyjników fal idealnie pasują mi kolczyki wachlarzyki wg kursu Weraph:




Użyłam koralików Toho Round
11o w kolorach: Metallic Iris Brown, Silver - Lined Lt Topaz, Opaque - Rainbow Lt Beige
8o w kolorach: Metallic Iris Brown, Silver - Lined Lt Topaz, Silver - Lined Milky Lt Topaz
i 6o w kolorze Metallic Iris Brown:


Na łańcuszku dynda masa perłowa w pięknym brązowym kolorze:



I jak Wam się podobają kolory?
Uwielbiam Toho w kolorze Metallic Iris Brown i mam do niego słabość.
Przyznam się, że mam w zanadrzu jeszcze jedną falę :P i następną w planach :) a może podrzucicie mi jakieś zestawienie kolorystyczne?

Dziękuję Kochane, że jesteście :* że zaglądacie :* komentujecie :* to dla mnie bardzo ważne.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Aniu piękny konplecik Ci wyszedł, super dobrałaś kolory:) Pozdrawiam serdecznie i duuużo zdrówka dla Szymusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu dla Twojego, Aniu, kunsztu i cierpliwości. Naszyjnik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie mistrzostwo świata. O koralikach nie mam pojęcia i jestem po prostu zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co raz bardziej kusisz tymi falami. Chyba muszę w końcu zrobić sobie jakąś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. A może spróbuj coś pokombinować z różnymi odcieniami szarości, grafitu itp.. - taki pomysł mi wpadł do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* szarości już były w ostatniej fali :)

      Usuń
  6. Świetne koralikowe prace :) mnie tak uspokaja szydełko lub igła jak Ciebie koraliki :)
    A może naszyjnik złoto- purpurowy ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik bardzo ładnie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu widać że masz rękę do koralików. Naszyjnik jest przepiękny w brązach wygląda cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny rewelacyjny komplet, Aniu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ę no jakaś żmija wężowata mi się skojarzyła kiedy na falę zerknęłam, poważna rzecz firma najważniejsze że chcesz się wiązać z tym co lubisz robić :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, dziewczyny lubią brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny i bardzo pracochłonny zestaw! jestem pełna podziwu dla twoich zdolności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moge tylko pomruczec z zachwytu. Nie mam pojecia o tej technice,ale jestem zauroczona. Gdybym zobaczyła to cudo w iscie indiańskich kolorach to .....niebiski, błekitny biały i odrobina czerwieni lub żolci. Buziaczki i pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wężykowaty komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, dziewczyny nie tylko lubią brąz - ja przynajmniej kocham. Podziwiam cię dla mnie Koraliki to wciąż czarna magia dlatego za każdym razem gdy do ciebie wchodzę, chociaż nie pisze, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu... cudo komplecik... do tego typu rzeczy jestem noga stołowa... hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, podziwiam i jeszcze raz podziwiam. Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu ty to masz cierpliwość i ogromny talent :) Stworzyć takie cuda :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wyczarowujesz prawdziwe dzieła sztuki, ten komplet jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęka mi grzmotnęła o biurko- cudo, boski komplet jestem pod wrażeniem ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, komplecik rewelacyjny! Muszę Ci powiedzieć, że od czasu kiermaszu dla Amelki jestem jeszcze większą fanką Twoich koralików. Mogłam siedzieć i siedzieć i gapić się w Twoje prace. Chylę czoła przed talentem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)