środa, 15 lutego 2017

Bombardancja last minute

Witajcie Kochane,
dzisiaj na szybko. Wczoraj byliśmy u Pani Pediatry, bo Szymek wciąż chyrla i chyrla :( Na szczęście osłuchowo jest ok. I wszystko przez spływający katar :( Dostaliśmy leki do inhalacji i do noska. Trzymajcie proszę kciuki, żeby już wreszcie Mu przeszło. Tak mi Go szkoda :( już tyle czasu to trwa, że aż płacze i mówi, że ma dość :(
Kochane moje Babeczki może macie ochotę wysłać Szymusiowi karteczkę na poprawę humoru? Wy albo Wasze Dzieci? Piszcie na mejla jak coś :****
Obiecuję się odwdzięczyć za wszystkie karteczki :*

Natalia (Zaczarowany Papier) przypomniała mi dzisiaj, że jeszcze nie mam pudełka z okienkiem na bombardancję do Danusi.
Szczerze to nie miałam głowy do szukania odpowiedniego pudełka na zakupach. Przejrzałam domowe zasoby ale też nic sensownego nie znalazłam. I jak robiłam Szymkowi kakao z ekspresu to skapnęłam się, że pudełko, w których są kapsułki ma okienka - no lufciki bardziej ale zawsze to dziurka :)
Postanowiłam zrobić herbatnik, bo wielkością pudełko akurat odpowiadało saszetkowym herbatkom. Użyłam papierków od Joli z Biebrzmilskiej Krainy i przepięknych różyczek od Natalki, która prowadzi bloga Zaczarowany Papier. Do tego jeszcze co nieco i wyszło takie o:






Prawda, że te różyczki są piękne?



A przed pudełeczko wyglądało tak:


I lufciki:


Mam nadzieję, że Szefowa zaliczy zadanie :)
Jeszcze banerek do Kreatywnego Bombardowania:


Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie komentarze :*

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

22 komentarze:

  1. Co do Szymka możesz na mnie liczyć :) na weekendzie coś przygotuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ode mnie Szymek też karteczkę dostanie :) a pudełeczka są cudowne:) Cieszę się, że moje różyczki się przydają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzutem na taśmę! :)
    zadanie świetnie wykonane

    Zdrówka dla Młodego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już coś mam dla Szymka :) Tylko wysłać mogę dopiero w poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko wyszło fajne i pięknie wyglądają różyczki na nim :)
    Szymkowi życzę duużo zdrowia i oczywiście mocno ściskam kciuki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znając moich chłopaków, to na pewno cos przygotuja dla Szymcia. Tylko, żebym nie zapomniała im przypomnieć- podziałamy w weekend... Buziaki PS Pudełeczko przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pudełeczko, dla Szymusia dużo zdrowia, też coś przygotuję. Pozdrawiam 😊 ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i urocze pudełeczko, ślicznie się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę dużo zdrowia dla Szymcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnią chwilę , ale bardzo udana metamorfoza pudełka i co najważniejsze użyteczna :) uściski dla Szymka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu każde pudełeczko z okienkiem się nadało,a takiego w zabawie jeszcze nie mieliśmy,więc super,że wpadłaś na to aby je zbombardować .Wyszło super,a już te kwiatuszki to pięknie je upiększają .
    Dla Szymcia dużo zdrowia życzę i pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wymyśliłaś, pudełko świetne, a jeszcze te żółte kwiaty dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pudełko a dla Szymka dużo zdrówka. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca rewelacja :) Cudowne wykonanie i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite pudełeczko, piękne i jakie praktyczne.
    Buziaczki, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna metamorfoza! I tak z niczego powstało COS! Kreatywna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow kapitalne, a różyczki niesamowite !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie wykorzystałaś to pudełko. Różyczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna robota. Pudelko teraz sie przydaje i bedzie służyło długi czas. Pozdrawiam i trzymam kciuki za syna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, pięknie się prezentuje i herbata od razu lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)