niedziela, 5 lutego 2017

All you need is ...

Witajcie Kochane,
jak żem się rozszalała w tych kartkach znowu, to mnie baz brakło :P ło! No i teraz będzie przymusowy zastój ale katarek już przeszedł to można zasiąść do koralikowania, bo aż ręce się same rwą :) aj jakby tak przydało się wkurzyć i stanąć obok coby mnie dwie było :) chociaż dwie :) albo jeszcze jedna do sprzątania i gotowania .... i .... i jestem tylko jedna.

Kupiłam sobie kiedyś na próbę szary papier (chociaż nie wiem kto go tak nazwał, bo bliżej mu do brązowego) i z niego porobiłam bazy na kartki. Zakochałam się z miejsca i najchętniej tylko takich baz bym używała teraz.
Taką bazę użyłam i w tej z lekka nietypowej kartce walentynkowej.
Czemu nietypowej?
Wiecie, że ja jestem romantyczką, marzycielką, szaloną głową, ale i ścisłym umysłem - wiem ... ja też nie wiem jak to możliwe :P W szkole zawsze miałam lepsze oceny z matematyki, fizyki, chemii.... w końcu poszłam na studia informatyczne (poszłam i doszłam i ukończyłam nawet :P) A jaka tam była kosmiczna matematyka! ja pierdziu do dzisiaj pamiętam macierze i szok jaki u mnie wywołała informacja, że można wyciągnąć pierwiastek z liczby ujemnej i że istnieją jakieś liczby zespolone - gdzie Babeczka w liceum zarzekała się, że absolutnie się nie da.
I kiedy zobaczyłam fajnego mema na zszywka.pl, wiedziałam, że wykorzystam go na kartce :)

Zrobiłam taką oto karteczkę z nietypowym wyznaniem:



Napisy odręczne. Lubię takie :) może krzywo, tu grubiej tam nie, ale po mojemu :) Użyłam farby Acrylic czarnej - jest idealnie gęsta i szybko schnie pozostawiając satynowy połysk - przelanej do pustej konturówki po farbie/konturówce do witraży/szkła. Polecam :)



I co Wy na to?
Jak dla mnie te funkcje są genialne i świetnie ktoś to wykombinował.
Zagłębiłam się w temat powiązania przedmiotów ścisłych z miłością i jak tylko wyrwę się na jakieś zakupy coby nabyć bazy, to na pewno się jeszcze pojawią inne tego typu kartki :)

Na kartce jest nie jedno czerwone serduszko więc zgłaszam kartkę na wyzwanie 54# Z czerwonym serduszkiem na blog sklepu CraftMoly:





Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze i odwiedzinki :* nawet te ciche :* 

Poszukiwanie skarbów udało się nawet lepiej niż myślałam :) Szymek miał taką radochę, że ciągle skakał, a na początku nawet taki był zajęty tym wszystkim, że zapomniał o logicznym myśleniu. Miał zadania do zrobienia i nie mógł się doliczyć ile to jest 5+3 :) he he he a zdjęcie chyba żadne mi nie wyszło, bo tak skakał :) Za to jak już znalazł skarb, to zamiast go otworzyć i zajrzeć do środka, to mówi: "Fajne było to szukanie skarbów. Chciałbym jeszcze raz" - mój Słodziak :) 

Jutro znowu musimy iść do lekarza z Szymkiem. Niby jest już lepiej ale ciągle chyrla :/ lepiej sprawdzić.

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

28 komentarzy:

  1. Te funkcje są genialne Aniu!!!!! heheh... ja też umysł ścisły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta karteczka!U mnie nauki ścisłe w parze z naukami przyrodniczymi...., i tak mi wyszło, że moje studia to optyka, ochrona środowiska, a teraz farmacja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu wykorzystanie wzór i wykresów jako wyznanie-genialny pomysł. I szary papier z czerwienią wygląda super .
    Pozdrawiam serdecznie 😊
    A dla Szymka dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie matematyka to koszmar! Ale kartka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i pięknie, że jesteś romantyczką :) Brakuje takich ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i pomysłowa kartka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna karteczka i wzór na miłość :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Aniu... chylę czoła! Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) Ja umysł humanistyczny (prawo) matmy nie ogarniam :( Muszę Ci powiedzieć, że nie widziałam kartek okolicznościowych ze wzorami matematycznymi i miłością w tle :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i bardzo oryginalna :) Dla umysłu ścisłego jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zasadniczo....to się zgadzam z przesłaniem....
    jednakowoż do pełni szczęścia przydały by się także...pastele...np olejne, parę kilo papierków z najnowszych kolekcji, parę stempelków, trochę tuszy, ze 4 kilo wykrojników, no i...może z jeden diament ;-)
    wszak to najlepsi przyjaciele kobiety! ( podobno)

    choc ja bym diamencik szybko spieniężyła i zanabyła jeszcze niezwykle niezbędne wstążeczki ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Wykorzystanie wykresów funkcji na 6! Genialny pomysł!
    Połączenie kraftowej bazy z kolorem czerwonym robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki:) Matematyczna najlepsza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna i oryginalna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł na kartkę z wyznaniem dla miłośnika matematycznych zawiłości, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje karteczki mają zawsze niebanalne elementy, które odróżniają je od innych, ta jest bardzo pomysłowa!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I kolejny pomysł zrealizowany :) Twoje kartki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobne wspomnienia o macierzach na studiach. Karteczka super! Zajrzyj w wolnej chwili na mój blog. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matematyka... brrrr. Ale kartka jest świetna i takie funkcje to bym nawet polubiła.
    Buziaczki, Aniu i powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo pomysłowa kartka :) a ten napis LOVE - rewelacja :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co jak co, ale kreatywności nie można Ci odmówić ;) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ha! Ale pomysłowe!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo oryginalna matematyczna walentynka. Świetny pomysł. Kartka zachwyciłaby moją bratową, która jest matematyczką i uwielbia takie łamigłówki :D Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)