środa, 4 stycznia 2017

Podaj dalej od Beaci

Witajcie Kochane :*
mam nadzieję, że przywitałyście Nowy Rok 2017 szampańsko?

Przed Świętami Bożego Narodzenia zapisałam się na Podaj dalej u Beatki, która prowadzi bloga My kobiety. Prezenty dostałam bardzo szybko, bo zaraz po Świętach.

Zobaczcie jakie cudeńka dostałam:


Aniołki to mistrzostwo świata! Każdy z naszej trójki dostał po jednym aniołku, coby nas chroniły:


A śliczne śnieżynki wiszą na choince, tak jak i aniołki. Serwetki też znalazły swoje miejsce, zgodnie z zaleceniem Beatki :)






Dziękuję Ci Beatko za tyle pięknych prezentów :)

Zgodnie z zasadami, ogłaszam Podaj dalej u siebie :)
Dwie pierwsze Osóbki, które wyrażą chęć udziału w komentarzu, w ciągu roku otrzymają ode mnie małe co nieco :) Zapewne szybciej to nastąpi :)
Ale uwaga! Zgłaszając się zobowiązujecie się zorganizować podaj dalej u siebie i obdarować kolejne dwie Osoby :)
Ktoś chętny?

Dziękuję za Wszystkie Wasze komentarze i odwiedziny :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. To może ja się zapiszę:) To będzie moja pierwsza taka zabawa:) Może podam swojego maila dla pewności modesty3@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zgłaszam jesli można :-) moj adres asia@po-godzinach.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne yminkowy prezenty dostałas,aniołki skradły moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, śliczne prezenty dostałaś. Tak aniołki jak i gwiazdeczki urocze- bardzo mi się spodobały. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, to prawda, że aniołki zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenciki :)Pięknie zostałaś obdarowana Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty otrzymałaś :) pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ,że też zawsze muszę się spóźnić na podaj dalej może następnym razem mi się uda . A prezenciki superaśne szczególnie aniołki są piękne. Pozdrawiam i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się , że sprawiłam Wam radość , a to jest najważniejsze :):_)
    Rzeczywiście jak popatrzę na te aniołki , to nawet... nawet ładne są :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podaj dalej na bogato :) cudności dostałaś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, piękne te szydełkowe cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te szydełkowe cudeńka,bardzo ładnie prezentują się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ozdoby otrzymałaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne gwiazdeczki i aniołki :) Pięknie się prezentują na Twojej choineczce :* Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Becia, się rozszalała z tymi szydełkowańcami!
    Pięknie cię obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)