sobota, 7 stycznia 2017

(Nie takie) straszne diabelskie szarości

Witajcie Kochane,
zima, zima, zima
pada, pada śnieg :)
No prawie, bo sypnęło trochę i teraz mrozi aż miło :) aż Szymkowe pysiorki robią się czerwoniutkie :) Taką zimę lubię :)

W tej zimowej scenerii powstał komplet na Danusiowe diabelskie szarości w kombinacji szaro-żółtej z dodatkiem czarnego :









Kwadraciki wykonane są ściegiem peyote - w sumie są to dwa kwadraty zszyte w jeden. Z jednej strony są jasno szare, dzięki użyciu koralików Toho Round 11o Ceylon Smoke, z drugiej ciemniejsze i bardziej szkliste - Toho Round 11o Trans-Lustered Lt Gray. Czyni to bransoletkę dwustronną :) Dodatkiem do obu szarości są koraliki Toho Round 11o Opaque-Rainbow Dandelion w przepięknym słonecznym kolorze. Między kwadratami połyskują fasetowane oponki firmy Jablonex:







Kolczyki w sumie też są dwustronne ale trzeba by było przekładać bigle.

Jeszcze banerek na styczniowe kolorki:


Szary to piękny kolor - od jasnego po ciemny - i łączy się chyba z każdym innym kolorem. U nas w domu króluje w naszej sypialni w połączeniu z żółtym właśnie :) W ubiorze też by się coś znalazło u całej naszej trójki, zwłaszcza jeśli chodzi o dresy.

Zapraszam na Instagram.
Zaczęłam kilka dni temu naszyjnik spiralę - strasznie koralikożerny - no i się skończyły koraliki :( aleeeeee Mójci obiecał, że mi niedługo dokupi. Tylko jak wytrzymać do tego czasu :/ muszę się koniecznie zabrać za coś innego.

Dziękuję za wszystkie komentarze :* Jak je czytam to aż mi się robi cieplej na serduszku :******

Życzę Wam miłego dnia Kochane :*
Buziaki :*

43 komentarze:

  1. Dla ogrzania serduszka- cudny wyszedł komplecik.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Piękny wzór i te kolorki (a ja bardzo lubię szarości:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną biżuterię stworzyłaś :).

    Też lubię jak tak przymrozi :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik :) Podziwiam, bo wiem ile cierpliwości wymaga plecenie... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik =) Trzymam kciuki byś szybciutko dostała brakujące koraliki i dokończyła swoje dzieło =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu ,Aniu jaki śliczny komplecik z koralików wymodziłaś .Pięknie w nim zawarłaś wymagane kolorki,jestem bardzo usatysfakcjonowana Twoją pracą ,aż chciałoby się krzyczeć jeszcze i jeszcze.
    Kochana ogromnie dziękuję za Twoją pracę ,cierpliwość i udział w zabawie.
    Pozdrawiam gorąco choć za oknem bardzo mroźno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet stworzyłaś. Szary z żółtym tez pasuje, choć przymierzam się do czerwonego 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny komplecik :*** Ten słoneczny żółty pięknie współgra z szarym :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu Piękne te Twoje diabelskie szarości:) Piękny wzór , baaardzo mi się podoba:) Pozdrawiam z nadal bardzo mroźnej Biebrzmilskiej Krainy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet, widać że masz wprawe w koralikowaniu :)Śliczne wykonanie i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet :) moja praca na zabawę u Danusi dopiero się robi - może zdążę do końca miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wykonanie i połączenie kolorków pasowne :)
    Pozdrawiam Aniu cała rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam tę misterną, "koronkową" robotę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet,ciekawa kompozycja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię białą zimę:) Biżuterię zrobiłaś bardzo fajną!
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te szarości :) Takie połączeni to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny. Komplecik bardzo ładnie wygląda w tym połączeniu kolorystycznym.
    U mnie szarości królują szczególnie w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam pewna czy pierwsi mail doszedł dlatego wysłałam jeszcze raz:) Komplet śliczny choć z biżuterii lubię tylko kolczyki i to jak najdłuższe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądam i oglądam, zachwycam się i zachwycam! Cudna praca. Kocham biżuterię drobnych koralików.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie dobrane koraliki, super wzór:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny komplecik. Zółte koraliki bardzo ocieplają całość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, piękna praca! I zapewne bardzo pracochłonna;) Gratuluję pomysłu;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny komplet,bardzo oryginalny wzór

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu Ty to jesteś prawdziwą Kreatywną Artystką przez duże K:) Prześliczny komplecik:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna kwadraciki i przepiękny komplecik :) Jednak szarości mają w sobie to coś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczny komplecik.Sietna kolorystyka i kształt. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknu zestaw :) I bardzo fajnie wyszły razem te kolory ;) ja zdecydowałam się na wariant czerwono-szary, ale z żółtym kolorem też wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny komplecik, zawsze miałam opory do łączenia żółtego z szarym ale tutaj wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super komplet Ci wyszedł. Połączenie żółci z szarościami zawsze mnie nieco przerażało, ale wyszło bardzo fajnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest co podziwiać. Prawdziwie uroczy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żółty super rozweselił szarośc i komplecik wyszedł super energetycznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Pracochłonne kwadraciki , ale i efektowne

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna biżuteria! A wiem, że na żywo prezentuje się jeszcze piękniej :) Podziwiam Cię za to, że potrafisz wyczarować takie cuda z tak mikroskopijnych koralików - ja nie miałabym na to cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam słabość do bransoletek, a ta szaro żółta jest powalająca :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)