wtorek, 24 stycznia 2017

Jemioła

Witajcie Kochane,
dziękuję za wszystkie komentarze Kochane i za sugestie w sprawie albumu. Na razie nie mam siły myśleć o niczym, bo Szymuś jest chory, już drugi dzień gorączka, nie śpi w nocy :/ ach jo...... a lekarz dopiero jutro.

Więc dzisiaj tak na szybko wpadam do Was z karteczką do Ulci :* W tym miesiącu na kartce miała się znaleźć jemioła :) Wykombinowałam takie o:


Nie znalazłam w swoich zapasach grafiki z jemiołą, więc ją sobie narysowałam. Kredki pożyczyłam od Szymka :) dodałam też białe pompony. Taki trochę minimalizm w porównaniu z moimi poprzednimi kartkami:



Banerek do Ulcinej zabawy:


Mykam :* Wybaczcie, że ostatnio jest mnie mniej na Waszych blogach :*
A co u Was słychać? Mam nadzieję, że jesteście zdrowe :*

Dziękuję za odwiedzinki :****
Zapraszam na INSTAGRAM.

Miłego dnia.
Buziaki :*

23 komentarze:

  1. No i proszę, zadna grafika niepotrzebna bo stworzyłaś swoją:)Super:)Życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka dla Szymusia! Karteczka może i minimalistyczna, ale śliczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim zdrówka dla Szymusia. A karteczka jest śliczna, fajne te puszyste kuleczki jemioły.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka :) pięknie sobie poradziłaś :) dziękuję za Twój udział w zabawie :)
    P.S. teraz jakiś taki wirus jest ... sama gorączka i tyle, moja Izabela chorowała 2-3 dni to trwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i pomysłowe kuleczki jemioły :-)))Prawdziwie "ręczna" kartka :-))) Zdrowia życzę ,niestety teraz jest jakiś okres wylęgania wirusów i trudno się ustrzec przed chorobami :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna minimalistyczna karteczka , takie są najlepsze :)
    Kuleczki jemioły ,genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Bardzo mi się podoba :))
    Dużo zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj chorubska teraz wszędzie ;/ Biedny Szymek, oby szybko mu przeszło!
    U mnie w pracy ludzi przesiało jak sitko - połowa na L4:(
    Widzę, że wyobraźnia działa, to i jemioła powstała jak prawdziwa - bez gotowej grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka dla Szymka!
    Karteczka super, kuleczki to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj trzymaj się Aniu, dużo zdrówka dla Was :) Kartka fajna, zawsze to coś innego, sprytnie to wszystko wymyśliłaś :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka dla Szymka :) kartka bardzo ładne, świetne są te białe kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka po prostu "czym chata bogata" :)) Bardzo fajna:)) Pozdrawiam zwłaszcza synka, sama niedawno choróbska przerabiałam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowa i jedyna w swoi rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu bardzo fajną karteczkę poczyniłaś :) Wracajcie do zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdróweczka <3 Wspaniała karteczka, bardzo mi się podoba:-) Gorące pozdrowienia i duzo tak cudownych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pomysłowe owoce jemioły:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta Twoja jemioła!!! Śliczna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. My zdrowe! :)
    Jakoś binladeny się nas boją...

    A mówiłam! Trzeba było cytrynę pigwą zagryzać to być teraz nie musiała prowadzić nierównej walki z wirusami! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowa karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i pomysłowa kartka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)