wtorek, 17 stycznia 2017

Fala w odcieniach szarości

Witajcie Kochane,
trochę mnie nie było, ale to nie znaczy że się leniłam :) Wręcz przeciwnie :) Ostatnio zakupiłam dużo koralików i mam tylko trochę za mało czasu i rąk, bo chciałabym robić tyle na raz :P A tu jeszcze kuszą kartki i inne tworki.... nosz jak nic muszę się rozdwoić albo i więcej :)
A że jest śnieg to jeszcze przecież Szymek codziennie chce chodzić na saneczki :) i obiadki, sprzątnie.... wiadomo.... a po głowie ciągle mi skaczą koraliki.

I tak mi skakły ostatnio te koraliki, że naszło mnie znowu na naszyjnik falę - taki jak w tym poście. Tym rezem zrobiłam go w odcieniach szarości z odrobiną srebra i bieli:


Użyłam jako "bazy" koralików Toho Takumi Round 11o Metallic Hematite. Do tego dla rozjaśnienia dodałam Toho Round 11o Permanent Finish - Galvanized Gunmetal Gray i Toho Round 11o Silver - Lined Crystal, które wyglądają jak srebrne. Do zrobienia fali użyłam koralików Toho Round w rozmiarze 8o:  Silver - Lined Lt Gray, Ceylon Frosted Smoke i Opaque - Lustered White. Największe z fali to koraliki Toho Round 6o Dark Silver - Lined Black Diamond. Na dwóch falach po każdej stronie musiałam użyć Toho Round 6o Silver - Lined Gray, bo te ciemniejsze mi się skończyły a nie zauważyłam wcześniej, że to są zupełnie inne odcienie :P




Do kompletu zrobiłam kolczyki ala wachlarzyki - kurs tu u Weraph - tylko zaczęłam od 11o a nie od 15o i dlatego musiałam je inaczej zawiesić :) Ale też wyszły ciekawie.




W Klubie Twórczych Mam jest Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Karnawałowe Szaleństwo i myślę, że komplecik idealnie pasuje, więc go tam zgłaszam :)


Naszyjnik zgłaszam też do Wyzwania Tematycznego - Geometrycznie w Diabelskim Młynie, bo ewidentnie jest w trójkąty :)


Aaaaaaa taka sprawa jest Babeczki moje Kochane :*
Mam album, dostałam od Joli z Biebrzmilskiej Krainy bazę i papierki - dwa razy. Bo mi trochę brakło papierków, to piszę do Joli czy ma jeszcze kilka kartek, a Jola szalona moja :* zamówiła mi nowy bloczek :) Dziękuję Jolu :*
Okleiłam karty i okładkę i .... no właśnie wymyśliłam sobie, że puściłabym go w Blogowy Świat.  Chciałabym, żebyście mi się w nim wpisały - jak w pamiętniku ze szkolnych lat :) Strona jest duża więc można będzie zaszaleć :) Co Wy na to? Napiszcie co sądzicie o tym pomyśle w komentarzach. Będą jakieś chętne?
Można by do tego taki mały prezencik dołączyć dla Osoby, do której będzie wędrował album albo kartkę.

Dziękuję za wszystkie komentarze :* za odwiedzinki :*

Zapraszam na INSTAGRAM.

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

43 komentarze:

  1. Świetna ta Twoja fala :-) Muszę się w końcu zmobilizować i też sobie zrobić, tylko wybrać kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze w temacie albumu, myślę, że to może być fajny pomysł, a jego efekty ciekawe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik biżuterii :0
    Osobiście jestem zakochana w Twoich koralikowych tworkach :)
    Album hm ..... ciekawy pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam Aniu Ci się wpiszę :)
    Pomysł sam w sobie nie jest zły, ale... Już brałam udział w posobnym przedsięwzięciu... Justynka jak zrobiła sobie taki zeszyt to zginał, gdzieś po drodze i kilkanaście dziewczyn się wpisało i d..., więc zrobiłyśmy dla niej jeszcze raz karty o wymiarach jakie określiła, żeby mogła sobie wpiąć do segregatora... niestety na 100 tych rzetelnych trafia się jedna nierzetelna... chyba, że będziesz wysyłać tylko do tych co znasz sprawdzonych ;)
    A naszyjnik jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tego się właśnie trochę boję Uleńko, że zaginie :( Hmmmmmmm..... muszę pomyśleć nad jakimś rozwiązaniem. Może za każdym razem po wpisie będzie wracał do mnie?

      Usuń
    2. Myślę ze lepiej jak my Ci wyślemy po kartce tak jak do Justyny, przeciez ten album będzie sie rozrastał, waga będzie rosła i poczta na przesyłkach tylko zarabiała będzie.
      Pomyśl nad tym kartkami od nas.

      Usuń
    3. No to też jest pomysł :) hmmmmmm.... będę myślała :)

      Usuń
    4. no właśnie...to jest myśl, się wpiszę! ;)

      Usuń
  5. Aniu, naszyjnik jest cudowny, masz talent do tych koralików.
    Pomysł z notesikiem - pamiętnikiem bardzo mi się podoba i chętnie Ci się wpiszę.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, misterna robota :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolia rewelacyjna 😍 bardzo pracochłonna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet, rewelelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący wzór. Jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem pod wrażeniem talentu! Przepięknie, bardzo podoba mi się neutralna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny komplet i ta szarość przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu- nie będe się rozpisywać, bo już dziewczyny pisały o zaginiętym pamiętniku- lepij kartka do Ciebie:-D A co do naszyjnika, to po prostu jestem w nim zakochana i proszę, nie pokazuj takich więcej, bo będę Cię molestwoać:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie następny skończyłam :) i co teraz? :P

      Usuń
  13. Jakie to wszystko ładne :) Idealne na karnawał :) dziękujemy za zgloszenie do wyzwania w KLubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale dajesz radę z obowiązkami, domem i jeszcze tworzysz takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :) Cudowny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komplet wymiata, kolczyki skradły moje serce, aż bym Ci je ukradła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplet. Jeszcze bransoletkę bym widziała do tego. Super efekt z tymi różnymi rozmiarami koralików.
    A co do albumu to kropek pojedyncze kartki do ciebie wysyłać, a ty sobie powklejasz 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny naszyjnik w moich ulubionych kolorkach :) Kolczyki oczywiście też :)Fajny pomysł z tym pamiętnikiem :) Chętnie się wpiszę :****

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie prezentuje się ten komplet. :D Inny kolor na dwóch falach nie rzuca się w oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, z wpisem do albumu pomysł byłby dobry, ale lata temu coś komuś zaginęło i zrobiła się przykra sprawa (wzajemne oskarżenia) Podaj wielkość kart a podeślę Tobie wpis. Też coś takiego ogłosiłam u siebie swojego czasu (http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2017/01/1657-post-dla-chetnych-i.html)- kto będzie miał ochotę to zrobi i przyśle, bo to niezobowiązujące :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu Kochana wiem :* bo ja Tobie tak troszkę pozazdrościłam ale chciałam to w innej formie zrobić :) chyba zaryzykuję z tym albumem.

      Usuń
  21. Aniu patrze i patrze i nie moge przestac. Cudowna cudownosc stworzyłas. Nie mam zielonego pojecia jak Ty to robisz. Jestem zachwycona. Poimysl z albumem swietny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna fala! Napracowałaś się, ale warto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, komplet jest mega piękny a pomysł z albumem świetny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe! wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wchodzę na Twojego bloga i oczom nie wierzę. Zrobiłaś to nad czym ja teraz się męczę - męczę bo dopiero zaczynam działać w tej dziedzinie - tylko że zaczęłam w innej kolorystyce bardziej zielonej. Ten naszyjnik wyszedł Ci cudownie, aż nie mogę się doczekać jaki mój będzie po skończeniu, tylko że musiałam na chwilę go zostawić i wziąć się za inne rzeczy.
    Dziękuję Ci za udział w moim wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam i zapraszam w najbliższych dniach po wyniki. A także zapraszam do odwiedzin mojego bloga dasanda.blogspot.com . Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW. Istne szaleństwo-w pozytywnym znaczeniu słowa! Naprawdę REWELACJA.
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna praca , gratuluję talentu i pozdrawiam cieplutko wieczorowa porą <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Naszyjnik cudowny!!!! Piękny kształt i kolorystyka! No i kolczyki do niego prześliczne! Pomysł z albumem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czad!!!
    wprawdzie przypomina mi trochę żmiję do dobrym obiedzie, jakby parę owiec połknęła... ;-D
    ale nadal...no CZAD!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  30. CUDO!!!Naszyjnik przepiękny - naszyjnik marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny komplet :) Muszę kiedyś się na taki porwać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)