wtorek, 20 grudnia 2016

Wymianka kartkowa u Ulci

Witajcie Kochane,
na koniec całorocznego tworzenia karteczek na Boże Narodzenie u Uli, dla chętnych została zorganizowana wymianka karteczkowa.

Moja karteczka poleciała do Bożenki znanej z bloga ... tu mieszka miłość ...  i zrobiona została na miesiąc grudzień u Uli, gdzie trzeba było połączyć wytyczne z 3 poprzednich miesięcy. Dorzuciłam małą szydełkową gwiazdkę na choinkę:


U mnie to połączenie:
czerwonego ze stycznia,
gwiazdki z czerwca
i guzika z sierpnia
a wyszło takie stadko pierniczkowych ludków:


Na przyszłość muszę się ograniczyć w płaszczyznach na kartkach, bo mi potem do kopert nie chciały wchodzić :P

Na moją kartkę jeszcze czekam :P Wybaczcie małe zamieszanie :P Ale właśnie Uleńka zamieściła listę i okazało się, że się z lekka zamotałam :) czyli będzie aktualizacja kiedy kartka nadejdzie :)

Edit 21.12
I już dzisiaj mam swoją kartkę :) Przyszła od Ani, która prowadzi bloga Nitkowe zapiski :) Popatrzcie jaka piękna :* Napatrzeć się nie mogę:


Ta kula jest genialna!


Aniu Kochana karteczka jest przepiękna :* Dziękuję też za życzenia :)
Zaraz zaglądam na Twojego bloga się rozejrzeć dokładniej, bo widziałam, że tworzysz piękności :)

A tu banerek do wymianki kartkowej u Uleńki (Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko...)


I do grudniowej karteczki :) Mam nadzieję, że tak można :)


Dzisiaj na szybciocha, bo .... nie nie jestem zarobiona, nie jestem też zasprzątana - chociaż chyba bym to wolała - ... bo jestem zakatarzona do kolan :((((( a do tego w gardle mam chyba tarkę :/ Czuję się tak fatalnie, że na jutro umówiłam się do lekarza - czyli wierzcie mi jest dramat, bo już sama nie pamiętam kiedy ostatnio byłam z czymś takim u lekarza :(((((( buuuuu :(((((( a tu Święta za psem :(((((((( i jeszcze mi się Szymek smarka :( się musiało przyplątać :(

Dziękuję Babeczki moje Kochane, że zaglądacie :*
Wpadnę jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. Jutro ubieramy choinkę to wrzucę zdjęcia :)

Miłego dnia :*
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Aniu, ale to nie karteczka od Beatki miała do Ciebie dotrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zajrzałam na listę :P
      Oj to będzie aktualizacja :P

      Usuń
  2. śliczna karteczka życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że kartka w końcu dotarła, w jednym kawałku i sprawiła Ci tyle radości :)

      Usuń
  4. Aniu, życzę zdrówka. Kartka z piernikowymi ludkami jest super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka!
    Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie kartki piękne ...
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)