czwartek, 22 grudnia 2016

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Witajcie Kochane,

z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę Wam i Waszym Bliskim
dużo miłości, czasu spędzonego w gronie Rodziny,
pięknych wspomnień,
chwili wytchnienia,
wymarzonych prezentów
i śniegu (bo co to za Święta bez śniegu?!)


Choinka już ubrana:



Moja ulubiona:





Oczywiście wszystkie ozdoby się nie zmieściły. Wiecie ile tego mam?! Łooooo chyba z 5 choinek bym ubrała :P A do tego Mójci dokupił w tym roku trochę szklanych bombek - te żarówiaste są najlepsze, ale szkoda, że są matowe, bo jednak błyszczące się lepiej prezentują na choince, bo pięknie odbijają światło z lampek.
Miały być jeszcze cukierki, ale wiecie co kupiliśmy cukierki w Biedronce i się rozeszły szybko. Potem kupiliśmy jeszcze raz z myślą o choince oczywiście i znowu to samo, zniknęły. No jakieś dziwne te cukierki, nie uważacie?

Choinka świeci tak:


W tym roku wreszcie mamy światełka na balkonie :)


A jak się nauczyłam szydełkować, to oczywiście nie mogło zabraknąć szydełkowych śnieżynek :) Większość wisi na choince a reszta wszędzie gdzie się da :)

Ta śnieżynka jest tylko jedna, a wykonałam ją według tutka Śnieżynka 11# użytkownika TheMagikArt:


Jak dla mnie Pan na tym tutku tłumaczy wszystko fantastycznie!

Od tego samego użytkownika pochodzi kurs na Płatek śniegu 5#:


Te śnieżynki podobają mi się najbardziej :) i są nawet łatwe w wykonaniu jak na mój poziom szydełkowania.
Te śnieżynki powstały z wolnej interpretacji powyższego tutka:



A te gwiazdeczki produkuje się niezwykle szybko i przyjemnie. Robiłam je według kursu z bloga DIY zrób to sam:


Moje gwiazdki powpadały do kartek, które do Was wysłałam :) a reszta razem ze śnieżynkami pięknie się prezentuje na choince wespół z frywolitkowymi śnieżynkami. Oj marzy mi się więcej takich frywolnych płateczków :)

W kuchni mam śnieżynki od Benity, która prowadzi bloga Brunlandia:


Jak zamawiałam kuleczki na bałwanki, dobrałam kilka medalionów więc pare ich powstało.

Dzisiaj kiedy Mójci wychodził do sklepu, zauważyłam, że na klatce stoi choinka Sąsiadów :) Wpadłam szybko do pokoju i złapałam ten właśnie medalion z Mikołajem i....:


... powiesiłam w prezencie na choince :) A co?!

A tu takie jeszcze:



Uwielbiam ten motyw serwetkowy :


Dziękuję Wam Kochane za wszystkie komentarze :* Cieplej się robi  na serduszku jak się je czyta :********************

Życzę Wam spokojnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia i  potem chwili wytchnienia :)
Przesyłam buziaki :*
Do poŚwiętach :)

Śnieżynki  i gwiazdki szydełkowe chciałabym zgłosić do Kolorków u Danusi na Roztańczoną Śnieżynkę w grudniu :* Mam nadzieję Kochana, że przyjmiesz taki post :)


28 komentarzy:

  1. Aniu po pierwsze dziękuję za życzenia i Tobie również na każdy dzień roku życzę, aby pasja w Tym sercu była wiecznie żywa, aby nigdy nie brakło Ci czasu na spełnianie rękodzielniczych fantazjii marzeń , aby spełniły się Twe marzenia .
    Co do gwiazdeczek śnieżnych i roztańczonych są śliczne,dziękuję za nie ,fajnie,że mamy w zabawie takie cudeńka
    Choinka ślicznie ubrana i wielka aż po sam sufit.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności narobiłaś Aniu :) choinka bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka wygląda strojnie :)
    Śnieżynki co jedna to ładniejsza !
    Wesołych i Zdrowych Świąt :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, przepiękna choinka.
    A to miłą niespodziankę zrobiłaś sąsiadom!
    Życzę Tobie i Twojej rodzince, zdrowych, radosnych, prawdziwie rodzinnych Świąt oraz wiele błogosławieństw od nowonarodzonego Dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje !Zdrowych,spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu choinka super, u mnie jeszcze nie ubrana, za to chałupka już w lampkach 😁
    Zdrowych i spokojnych Świąt Aniu 🎄

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna choinka!!! Ozdoby urocze, a te śniezynki, gwiazdeczki etc sa przesliczne. Sporo ich zrobiłaś i domek dzięki nim ma świateczny nastrój.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Swiat i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu piękna choinka. Patrząc jak pięknie ozdobiliście do i ile w Was dobra nie mam wątpliwości,że będziecie mieć prawdziwie rodzinne święta.
    Przy tej okazji serdecznie dziękuję za kartkę z niespodzianką bo sama nigdy bym nie zrobiła takiej ślicznej frywolitkowej gwiazdki oczywiście ozdobi Naszą choinkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ozdoby przygotowałaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, pięknie u Ciebie. Świątecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzień Bożego Narodzenia ślę zimowe pozdrowienia. Nowy Rok niech ześle blaski Bożej chwały, Bożej łaski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i pogodnych świąt, oraz szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałych świąt
    Bożego Narodzenia, a szczególnie zdrowych
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    oraz samych szczęśliwych dni
    w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie przystrojony dom :)
    Aniu Wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych, zdrowych i szczęśliwych świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne ozdoby! Z przyjemnością patrzy się na tak pięknie przystrojoną choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne śnieżynki. Powstało ich więcej u ciebie, co to dopiero zaczynasz przygodę z szydełkiem niż u mnie. Pozdrawiam poświątecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne i śnieżynki, i bombeczki. Wyglądają fantastycznie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle tego, że nie wiadomo, na czym oko zawiesić :) Śmieżynki i gwiazdki przepięknie - wcale nie widać, że to pierwsze takie dzieła.
    Dobrego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super choinka, ozdoby piękne i wszystkiego najlepszego po świętach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne różności, jest na czym oko zawiesić:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale dużo pięknych rzeczy :) Śnieżynki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzięłaś się za szydełkowanie??? O_0
    No czad!
    I od razu wyszło świetnie

    mam nadzieję, że miałaś udane Święta...ja dopiero biorę powoli oddech po ubiegłym "intensywnie męczącym" roku... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)