sobota, 31 grudnia 2016

Sylwester w stylu glamour

Witajcie Kochane,
jak tam po Świętach?
Jakie macie plany na Sylwestrową Noc?
My w sumie nie mamy żadnych, bo nam nie wypaliło. Będziemy siedzieć w domku, zajadać sałatkę i grać na Xboxie :P

Aaaallleee niektórzy - jak moja Sąsiadka Asia - mają w planach Sylwestrową imprezkę w pięknej czarnej sukience, której brakuje tylko małego dodatku w postaci biżuterii :)
W ekspresowym tempie powstał komplet w kolorach glamour - czarnym i złotym:


Naszyjnik falę miałam w planach już od bardzo dawna, a ostatnio mnie naszło na maxa - wiecie, że był do wygrania w jednym candy :)
Wzór znalazłam już dawno na tej stronie.
I jak Asia szukała czegoś czarno-złotego od razu przyszedł mi na myśl ten piękny naszyjnik. Przejrzałam zapasy koralikowe. Wiecie jak to jest jak się chce zrobić coś większego to zawsze brakuje większej ilości jednakowych koralików. Okazało się jednak, że mam ich nawet więcej :) Wiedziałam, że nadszedł czas na falę :)
Naszyjnik robi się bardzo przyjemnie :) Trzeba tylko pilnować kolorków i wielkości koralików:



Tu widać fale, powstałe w wyniku użycia 3 wielkości Toho Round - 6o, 8o i 11o:


Do kompletu zrobiłam kolczyki wachlarzyki wg kursu Weraph:









I jak Wam się podoba taki komplet? Nadaje się na Sylwestra? A może na wesele?
Ja powiem nieskromnie, że mi się podoba bardzo! I to aż tak bardzo, że już zamówiłam koraliki na następny prawie identyczny dla siebie :)
Aaaaa nawet Wam powiem, że zamówiłam więcej kolorów koralików w 3 rozmiarach więc powstaną inne wersje kolorystyczne :* Podpowiedzcie mi jakieś połączenia kolorów :) a może Któraś z Was nabierze ochoty na taki komplet? Zapraszam do kontaktu na mejla :)

Jeszcze raz dziękuję Wam Kochane moje Babeczki za wszystkie kartki, które odebrałam nawet dzisiaj jeszcze i prezenty - wszystko zebrałam w tym poście :)

Życzę Wam szampańskiej zabawy do białego rana,
w pięknych kreacjach i cudnej biżuterii :)
bez bólu głowy na drugi dzień :P
A w Nowym Roku 2017 życzę Wam
szczęścia, zdrowia, miłości, pomyślności,
spełnienia marzeń,
żeby był równie dobry jak ten
a najlepiej żeby był lepszy :) 

Dziękuję, że jesteście :* Że zaglądacie :* Że komentujecie :* To dla mnie bardzo ważne :) Każde słowo, każde odwiedziny cieszą moje serducho :******

Zapraszam na mój INSTAGRAM, gdzie za dzień lub dwa ukaże się zestawienie najpopularniejszych zdjęć z mijającego roku :) aż sama jestem ciekawa co to będzie.

Życzę Wam miłego dnia i jeszcze milszego wieczoru :*
Buziaki :*

25 komentarzy:

  1. Cudowny komplet stworzyłaś! Jestem zachwycona! A jakie piękne zdjęcia! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest boski, taki typowo imprezowy :)Gdzieś widziałam taki z bransoletką do kompletu i pierścionkiem. Na Sylwestra i wesele - super

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sylwestrowy naszyjnik! Zjawiskowy! życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sąsiadka będzie jak gwiazda:)
    Ja tez dzis w domku
    Twórczego 2017 Ci życzę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowy komplet po prostu.
    Aniu, życzę tobie i Twojej rodzinie szczęśliwego, pełnego spełnionych marzeń Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolia jest piękna. Nie dziwię się, że chcesz też taką dla siebie :))
    Nigdy nie robiłam koralikowej biżuterii, więc stąd moje pytanie. Czy długo robi się taki naszyjnik?
    Pozdrawiam :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Trochę się go robi :) zeszło mi chyba z 12 godzin. Ale to przyjemne godziny były :)
      Buziaki :*
      Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

      Usuń
  7. Komplet przepiękny!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, brak słów! ja mam przymusowa imprezkę w domu z grypą;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ojojojojoj to życzę szybkiego powrotu do zdrowia :**** I szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  9. Aniu, piękny komplet zrobiłaś:) no i chyba złapałaś bakcyla. Szczęśliwego Nowego Roku, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he to od Ciebie go złapałam :*
      Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok życzę :***** Buziaki :*

      Usuń
  10. Aniu piękny komplet zrobiłaś :)
    Mój Sylwester będzie bardzo podobny do Twojego :)
    Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku!
    Całuski kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik jest zachwycający ,sąsiadka będzie gwiazdą wieczoru :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie, ze karteczka dotarla, rewanzowac sie nie musisz, bo ona juz jest rewanzem za kartkę na ur dla Adasia ☺ komplet cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet :) na ten naszyjnik i ja mam chrapkę, i zastanawiam się ile koralików jest mi potrzebne?
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi poszło w przybliżeniu oczywiście: niecałe 2 opakowania 6o, 8o w dwóch kolorach prawie po paczce i 11o w 2 kolorach po pół paczki a 3 kolor - czarny - to nie wiem bo miałam duży 100 g woreczek.
      Buziaki :* i szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  14. Aniu, wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze życzę Tobie na nadchodzący rok :) Piękny komplecik, taki do "małej czarnej" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok ! Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny komplecik, naszyjnik wygląda jak żmija - świetny efekt. Dużo szczęścia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny komplet! Wszystkiego dobrego w Nowym 2017 Roku :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Aniu baaardzo dziękujemy za piękną kartkę świąteczną - cieszyłam się jak dziecko rozpakowujące pierwszy prezent ;) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku dla całej Twojej Rodzinki, dużo miłości i pomysłowości na nowe Tworki!
    Naszyjnik jest PRZEPIĘKNY! i jak tylko kupię małą czarną to się koniecznie muszę do Ciebie zgłosić po taki naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju ile pracy. Pięknie się prezentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik, nadaje się zarówno na bal sylwestrowy, na wesele, jak i na wieczorne wyjście :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :***

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jestem miłośnikiem złotka więc siłą rzeczy wersja z szarościami bardziej mi się podobała...ale doceniam wkład pracy...12 godzin...fiu fiu! Szacun! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)