środa, 21 grudnia 2016

Ho ho ho ho :)

Witajcie Kochane,
jak pisałam Wam w zeszłym tygodniu, wybrałam się na pocztę podnieść statystyki wysyłek :) Byście widziały jak się Pani buzia cieszyła, a jak namiętnie przybijała pieczątki :P a było co opieczątkowywać :) Większość to były kartki ale i zdarzało się coś więcej.

Do Anity T., która prowadzi bloga Robótkowy zakamarek za złapanie banana - noszzz masz nawet tu się wtryniają - licznika wiadomo ale i nie tylko :* taki zestawik posłałam:


Banana:




Dla Dziewczyn, które zapisały się kiedyś na kolczyki na cały tydzień i podały kolorki, postanowiłam zrobić mały prezent.
I tak dla Moniki, która prowadzi bloga Zielone Wzgórze Mon Art poleciał taki zestawik:



Dla mojej Kochanej Joli z Biebrzmilskiej krainy:


A Agatka, która prowadzi bloga Wire wrapping czyli zabawa drucikami, akurat miała 13 grudnia urodzinki, no to musiałam coś wysłać:




Ula, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko też zapisała się na kolczyki, no to je dostała i wysłałam jeszcze coś:


Z tęczowymi był problem, a właściwie brak czasu ale jeszcze kiedyś nadrobię:


Natalia moja Kochana z Zaczarowanego Papieru, na początku grudnia miała imieniny. Wypytałam ją o kolorki na tygodniowe kolczyki i posłałam w prezencie (z lekka spóźnionym) zestawik:




A Wy wiecie, że Przyjaciółka Gosieńki, która prowadzi bloga To co lubię, wydziergała dla mnie podkładki i kolczyki? Wiecie :) No to w podziękowaniu zrobiłam dla Niej zestaw kolczyków - w tym przepiękne fioletowe serduszka Swarovskiego. Serduszek miałam 4 więc następną parę postanowiłam zrobić dla Gosi :) Będą miały podobne kolczyki :) Oto co wysłałam :)





A dla Beatki, która prowadzi bloga My kobiety wysłałam takie prezenty:



Tu poszpachlowałam kawałek deseczki :P


Zapisałam się też na candy-wymiankę u Sary, która prowadzi bloga Handmade by Sarenka. A że wyczytałam w metryczce, że Sara będzie miała urodziny to wysłałam więcej niż trzeba było:


Liska wycięłam z jakiejś gazetki reklamowej:







A to co dostałam od Was :)


Od Sary:


Tą przepiękną, mega profesjonalną kartkę przysłała mi Beatka, która prowadzi bloga My kobiety:



Madzia, która prowadzi bloga Cała ja... Nowe życie czas zacząć... przysłała nam śliczną kartkę z życzeniami i opłatkiem:


I śliczna karteczka od Anitki z bloga Robótkowy zakamarek:


Edit 21.12

Dzisiaj byłam u lekarza. Zapalenie gardła :/ Trochę mi się humor skwasił ale potem odebrałam kolejne przepiękne kartki i od razu mi się poprawiło samopoczucie :) Wasze tworki to najlepsze lekarstwo.

Od Ulci, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... przyszła kartka ze śnieżynką:


Dorcia, która prowadzi bloga Dorota ma kota, przysłała karteczkę, która spokojnie może być bombką na choince:


A od Natalki z bloga Zaczarowany Papier oprócz pięknej kartki przyszły jeszcze serwetki i choinkowe zawieszki, które oczywiście zostały zaraz przywłaszczone przez Szymusia :)



edit 27.12

Od Gosieńki, która prowadzi bloga To co lubię jeszcze przed Świętami przyszła karteczka z przepięknym haftowanym zimowym widoczkiem. Niestety śnieg na Święta nie dopisał, ale za to cieszyłam oczy widoczkiem na kartce:


Takie kiedyś zawsze były Święta Bożego Narodzenia.

Dostałam jeszcze kartkę i cudnego królisia od Moniki z Zielonego Wzgórza Mon Art:


Słodziak od razu wskoczył na choinkę:


edit 30.12

Kolejna piękna kartka i nie tylko od Tiny J, która prowadzi bloga tinyhandmade(były jeszcze szydełkowe gwiazdki ale wiszą na choince u moich Rodziców):



Dynie są rewelacyjne! Ale skarpetki na słodkości dla moich Chłopaków mnie rozwaliły na łopatki:


Całe mnóstwo scrapek i śliczna kartka od Marzenki, która prowadzi bloga Moje co nie co.... Dziękuję :****



Niespodziewana kartka od Etoile, która prowadzi bloga Rękodzieło Etoile:


I przepiękna kartka ze słodkim misiem od Ewci, która prowadzi bloga Biżuteryja:


Dziękuję za wszystkie kartki i życzenia :*
Kartek jest tyyyyyyle, że obstawiłam nimi całe meble :)
Chciałabym Każdej z Was coś wysłać ale .... to jeszcze będzie okazja :) tylko piszcie proszę adresy zwrotne.

Dziękuję za Wasze komentarze, za odwiedzinki :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. To Ty się w Świętego Mikołaja zabawiłaś !
    Tyle osób obdarowałaś , w tym i mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo Ci dziękuję za wspaniałą niespodziankę. Pozdrawiam cieplutko ❤ i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile prezentów, aż nie dziwne, że Pani na poczcie się cieszyła, choć raczej powinna płakać, że tyle dźwigać musiałaś. Cudne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matulu, jaki kolorowy zawrót głowy! Dziewczyny pewnie skaczą z radości, bo też i jest z czego się cieszyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Ile pięknych prezentów :) Dziewczyny będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty :)
    Kochana moja bardzo, bardzo dziękuję za prezent dla mnie jest boski :) Bałwanek został zaanektowany przez Izabelkę ;) heheeh... tylko gdzie ja teraz w tych kolczykach będę pomykać... a tęczowe mogą być pawie oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. solidne te paczuchy dziewczynom przygotowałaś, karteczki też cudne dostałaś a czy ode mnie kartka dotarła? zagapiłam się i nie dopisałam, że z Uleńkowej wymiany ona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Kochana karteczekę :) Dzisiaj doszła :) Zaraz wrzucam do posta :* Dziękuję :*

      Usuń
  9. Aniu, zakasowałaś świętego Mikołaja.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał super prezenty, myślę, że obdarowani będą bardzo zadowoleni:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piekne paczuszki, na pewno obdarowane Panie skakały z radości :) Podziwiam Twoją koralikową biżuterię - rewelacja!!! Pozdrawiam i życzę zdrowych i radosych świąt! Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ale ciebie Mikołaj. No to pani na poczcie musiała się namachać 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Mikołaj z Ciebie prawdziwy- dziękuję 💐

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładne prace :)
    Widzę zestaw , który dostała mama :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)