czwartek, 8 grudnia 2016

Biżu biżu i nie tylko

Witajcie Kochane,
dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze pod poprzednim postem :*
Zanim przejdę do tegorocznych ozdób Bożonarodzeniowych - chociaż nie będzie ich za dużo, muszę nadrobić małe zaległości.

Jakiś czas temu wrzuciłam na Instagram bransoletkę na drucie pamięciowym, która poleciała do Kgosi (To co lubię) w naszej wymiance. Spodobała się pewnej Kamili (@kamija81) więc powstała podobna:




Z otrzymanych od sklepu qnszt.pl pięknych koralików SuperDuo, zrobiłam komplet (kolczyki wykonane według kursu ze strony Kurs-biżuterii.pl ale obwódkę z Toho 11o dodałam od siebie) (metodę wykonania bransoletki zaczerpnęłam ze strony blog.pasart.pl):




Komplecik stał się nagrodą w moim pierwszym candy na Instagramie :) a powędrował do Edytki (@ed.popowczyk).

Jakiś czas temu też poleciały do Bożenki G, która prowadzi bloga Moje cudawianki wygrane  kolczyki na cały tydzień w podanych przez Nią kolorkach:






Dla małej Alicji, Wnusi Jadzi, która prowadzi bloga Sercem Tworzone, posłałam taką oto karteczkę (dodatkowo wysłałam breloczek z kropelką krwi do wpisania grupy):


Dla Kuzynki Szymusia z okazji 5 urodzinek powstała karteczka z konikiem Rainbow Dash:


Aaaaaaa do mnie przybyła nieoczekiwana paczuszka od Anity T., która prowadzi bloga Robótkowy Zakamarek a w niej same cudeńka:




Noooo takie piękności same dostałam, że już poszalałam i kartki zrobiłam :) a co! Tylko zdjęć nie ma  kiedy zrobić.
Anitko dziękuję :*

Następnym razem zapraszam na posta z bombeczkami :*
A teraz uciekam już spać, bo dzisiaj miałam trochę roboty - malowanie ściany, potem mycie okna, pranie firan, remanent u Szymka a w międzyczasie szpachlowanie bałwanków :P oj działo się :)

Życzę miłego dnia Kochane :*
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Piękne prace,podziwiam:) Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super biżutki- jak zawsze :-D No prezencik rewelacja;-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piękna biżuteria, szczególnie podoba mi się ten pierwszy komplet, taki w sam raz na Boże Narodzenie. Bardzo podobają mi się też karteczki.
    Anitka o wielkim sercu wspaniale Cię obdarowała.
    Buziaczki zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aneczko, biżuteria jest zachwycająca, masz zdolne łapeczki :) Buziaczki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super biżuterię zrobiłaś i podoba mi się pomysł z kolczykami na każdy dzień tygodnia :).
    Karteczki też bardzo fajne i pomysłowe :).

    Z takiej niespodzianki jaką otrzymałaś też byłabym zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, Twoje biżutki to arcydzieła, zachwycam się za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace a ja jeszcze raz dziękuję za piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności, aż oczów nie mogłam oderwać. Kolczyki, aż mi się oczki świecą. Dostałaś też super niespodziankę, na pewno ją kreatywnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności otrzymałaś- ale jak to powiadają: "Co z serca wychodzi, do serca wraca"... Za karteczkę zaś z góry dziękuję, bo nie wiem, czy już doszła- jest prześliczna... Cieplutko pozdrawiam i ściskam w ramionach, Aniu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne biżutki, a Anitka cudnie Cię obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania, myślałam że Ty już wszystko umiesz :). Dlatego jestem miło zaskoczona, że znalazłaś coś dla siebie na naszym blogu :). Cudownie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo Kochana jeszcze jest tyle technik do poznania, tyle biżutków do zrobienia, tyle połaczeń koralików, na które sama bym nie wpadła.... uwielbiam wasze tutki i korzystam z nich :) Kurs na rozgwiazdki to mój ulubiony. Mam na liście kilka Waszych kursików to sprawdzenia tylko czasu chwilowo brak :* Buziaki :***

      Usuń
  13. Świetne prace ☺ od Anity dostalaś same cuda ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)