poniedziałek, 14 listopada 2016

Zwierzyniec

Witajcie Kochane :*
Na początek witam nowe Obserwatorki, które dołączyły do zacnego grona TuZaglądaczy :****** Dziękuję też za Wasze komentarze :*

Kiedy tylko Ula, która prowadzi bloga Kulskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko... podała wytyczne do karteczek na ten miesiąc, to od razu powstało kilka kartek, potem jeszcze kilka i jeszcze i takie małe stadko wyszło :) Mam nadzieję Uleńko, że nas nie wygonisz :P

A i zdjęć będzie duuuuuużooooo :) Na początek zdjęcie grupowe:


Co ja poradzę, że temat zwierzakowy przypadł mi do gustu :) A i co nieco tam wśród przydasi się znalazło :)










A że postaci z Kubusia Puchatka to też zwierzątka, to mam nadzieję, że i tu się wpasują :)


Nie mogłam obciąć szalika. No nie mogłam!





 A te dwie kartki powstały z bardzo, bardzo, bardzo starego papieru prezentowego. Nie skłamię chyba mówiąc, że ma co najmniej 20 lat. Zachomikowałam go i nie miałam serca nigdy wyrzucić. Wiem, że widać na nim ząb czasu, ale jak dla mnie są to dwie najpiękniejsze karteczki w mojej kolekcji :)



A jeśli Szefowa pozwoli, to chciałabym też zgłosić karteczki Szymusia, bo mi się Synek wkręcił w karteczkownie :) Bazy i przydasie mi podkrada :P Normalnie rośnie mi scraper :)


I wspomniałam Kgosi, która prowadzi bloga To co lubię - o Szymkowej pasji - bo to od Niej mieliśmy dwa bloczki z kolorowymi kartkami, które idealnie nadały nam nie na bazy dla kartek. I Ciocia Kgosia przysłała nam ich jeszcze więcej :) i prezent - przepiękne podkładki i kolczyki wykonane przez Jej Przyjaciółkę:



Dziękujemy raz jeszcze :)
No teraz to będzie szaleństwo :) A raczej już jest :) Zaraz pierwszego dnia, a raczej nocy zrobiłam 11 kartek :P he he he :) a i Szymek nie mógłby zasnąć bez kartkowania, bo przed snem machnął jeszcze 2 :) Muszę napisać osobny post i pokazać Wam Jego karteczki :)

I jeszcze piękny banerek do Listopadowych Zwierzaczków:


Zapraszam też Wszystkich na candy z okazji 4 latek:


A niedługo - mam nadzieję :P - pokażę Wam biżutki jakie zrobiłam dla siebie tym razem :)

Życzę Wam Kochane miłego i cieplutkiego dnia :*
Buziaki :*

24 komentarze:

  1. Urocze karteczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie Ci konkurencja jak nic💐 i to pod samym nosem 💐
    Teraz dawaj kopniaka papierkom, zgodnie z umową lecę do Anulki kartki dłubać - więc bajzelek zabieram 😁
    Buziaki.
    PS ja tez szalika nie mogłabym obciąć 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To one jeszcze do Ciebie nie dotarły? Hmmmm.... musi u Kogoś po drodze się zatrzymały :P
      Oj Szymek tak tak szaleje :) i cieszy mnie to niesłychnie :)
      Buziaki :*

      Usuń
    2. A to pewnie jutro najpóźniej 😁 dotrą do mnie 😁 juz się boję 😁

      Usuń
  3. Ale wysyp kartek i jak twórczo się zrobiło. Szymek jak nic konkurencję robi. Wspaniale. Kartki wyśmienite wszystkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wysyp przecudownych karteczek :)Serdeczności życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anula no po prostu szał!!!! Oczywiście, że wszystkie porwę na podsumowanie :) Bardzo kreatywnie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, cud, miód i orzeszki. Wspaniały świąteczny zwierzyniec poczyniłaś. A kartki małego scrapera robią niezłą konkurencję. Buziaczki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki! I słodkie te zwierzątka =) Pozdrawiam cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie radosne karteczki poczyniliscie. Super są 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, karteczki wspaniałe! Misiu w skarpecie super, Kubuś z tym szalem świetny, a karteczki Twojego synusia cudne. Cieplutkie pozdrowienia dla Was ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolnego masz pomocnika :)Świetne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, zarówno Twoje, jak i Szymusia :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki :) wszystkie :), ale misio w skarpecie wygrywa ;) świetny jest :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jedna to ładniejsza.Cudenka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jaka ilość kartek! Wszystkie piękne ,a moja ulubiona z misiem w skarpetce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale poszalałaś! super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartreczki, bardzo podoba mi się ta kolorowa z sówkami! Super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne! A te ze starego papieru prezentowego podobają mi się najbardziej:) No i jestem pod wrażeniem karteczek Szymusia, śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ucztę dla oczu tu spotkałam, cudniaste kartki. Fajnie, że masz pomocnika w karteczkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pracowicie tworzylas te karteczki, wyszlo super ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)