piątek, 4 listopada 2016

Z miłości do Kubusia Puchatka

Witajcie Kochane :*
Danusia wymyśliła nam kolejny produkt do zbombardowania - czyli rolkę po papierze do doopki :) Zacny to produkt. Daje mega wielkie pole do popisu. U nas jest wykorzystywany głównie przez Szymka jako tunele, lornetki, lunety, podpory wszelkiego rodzaju konstrukcji... żadna rolka nie może być wyrzucona :) I dobrze :)

Z rolek postanowiłam zrobić album, który powstał oczywiście według kursu Jadzi, która prowadzi bloga Sercem Tworzone. Dziękuję Jadziu za świetny kurs :*

Najpierw myślałam o bardziej zimowych klimatach, ale wtedy w ręce wpadła mi karteczka z Kubusiem Puchatkiem i przypomniałam sobie, że mam pokaźną kolekcję różnych wycinków, naklejek i takich tam z Misiem i jego Przyjaciółmi.
A musicie wiedzieć, że od małego uwielbiam bajkę o Kubusiu Puchatku.Uwielbiam przygody tego puchatego misia o małym rozumku, a jego złote myśli kocha cały świat. Postanowiłam zrobić album z cytatami z bajki o Kubusiu Puchatku - taki na poprawę humoru :)

Na okładce jest Kubuś i Prosiaczek, którzy rozdmuchują dmuchawca. A dmuchawiec jest prawdziwy, zachomikowany z ciepłych letnich dni :)




Nie mogło zabraknąć dyndadełek:



W środku znajdują się cytaty słodkie jak miodek:




To idealnie opisuje mój twórczy nieład:









Z tyły jest Prosiaczek:





W każdej roleczce jest jeszcze kartka. Można ją wypełnić dodatkowymi cytatami albo czymś innym:



I jeszcze banerek do Kreatywnego Bombardowania u Danusi:


I coby spełnić życzenie Szefowej, pokazuję, że to z rolek jest, a rolki pochodzą z prywatnej kolekcji Szymusia :P który to namiętnie je kolekcjonuje:




A Wy jakie bajki lubiliście? Lubicie?
A może znacie kogoś kto też lubi bajkę o Kubusiu Puchatku?

Aaaaaaaaaa zapomniałabym .... tygodniowe kolczyki zrobię dla Bożenki G. Kochana czekam na Twój adres :)
Reszcie Babeczek dziękuję za zgłoszenia :* Wasze adresy mam więc niewykluczone, że gdzieś kiedyś, nie znacie dnia ani godziny :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, za pozostawione komentarze :*****
Wpadajcie na INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

28 komentarzy:

  1. Oszsz Ty jakie zarąbiaszcze cytaty - uwielbiam💝
    Bardzo fajne bombardowanie, zazdroszczę zakończonego zadania💝

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, albumik rewelacyjny ! Też mam sentyment do Kubusia Puchatka. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:):) Wspaniała praca:) P>S> U mnie na blogu te dziś Kubuś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, bardzo się cieszę z wygranej i już nie mogę się doczekać żeby założyć kolczyki:) Sprawiłaś mi świetny prezent na nadchodzące urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, albumik jest przecudny i jakie piękne w nim cytaty umieściłaś. Super!
    Ja do tej pory uwielbiam Muminki, mam wszystkie dziewięć części, a "Zima Muminków". "Tatuś Muminka i morze" oraz "Dolina Muminków w listopadzie" zwala mnie z nóg za każdym razem, gdy czytam.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super albumik, a cytaty z Kubusia rewelacyjne! Dobrze je sobie przypomnieć od czasu do czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, piękny albumik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie zaskoczyłaś. Albumik cudowny a cytaty pięknie dobrałaś. Widzę, że Jadzia zaraziła Cię mmiłością do albumów. Gratuluję. Zadanie wykonane na szósteczkę. Moją miłością odwieczną jest "Mały Książę". Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, świetny pomysł. Kubuś Puchatek rządzi, nikt jak on nie mówi o różnych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubusiowy Album jest świetny! i dla dzieci, i dla dorosłych :) kapitalny pomysł i z pewnością może stać się świetnym prezentem dla kogoś wyjątkowego :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam jak najczęściej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu pięknie się spisałaś i wywiązałaś z zadania. Kubuś jest wieczny i na pewno bardzo zadowolony z cudnego albumu . No to się uwinęłaś w tym miesiącu a ja przez zbliżający się remont wątpię ,że się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Aniu, jestem pełna podziwu- wspaniały albumik, by nie powiedzieć, że jak na pierwszy wyszedł fan-tas-tycz-nie!... no i te cytaty... mmmmiodzio.... Kto by nie lubił Puchatka?... "Bo miłość się czuje" <3 Serdecznie pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny albumik, pięknie wykonany a cytaty najukochańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę jakież to cuda można wykonać z takich rolek :) Świetnie Ci to Aniu wyszło. Ja pamiętam jak oglądałam "troskliwe misie" :) ale po dziś dzień wracam do bajek, ostatnio oglądałam "Gdzie jest Dory?" a co :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Album przepiękny, ja za Kubusiem nie przepadam, chociaż niektore jego motta są prawdziwe ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny albumik. Zawsze lubiłam Kubusiaa puchatka, czytałam go moim wnukom. To bardzo mądra bajeczka.
    Szymus ma niesamowity zbiór samochodzików i piękną półkę na nie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album,cytaty są wybrane rewelacyjnie,Kubusia lubię ,ale
    Alicja bardziej mnie pociągała,zbiór samochodów i półkę nanie, ma synek kapitalne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale extra albumik z świetnymi cytatami ,pięknymi Kubusiowymi kartami.Bardzo fajnie mieć taki bajkowy albumik w zabawie,także Aniu bardzo Ci za niego dziękuję .
    Buziaki i pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam Kubusia, bo to skarbnica mądrości i zbiór najważniejszych wartości, podanych w zabawnej formie, zrozumiałej dla każdego :)

    Album jest przepiękny! Wspaniale się oglądało zdjęcia, które zamieściłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny albumik. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo! Kilka cytatów to jakby z myślą o mnie - fantastyczny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, spersonalizowany albumik :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Album jest świetny i pomysł z cytatami rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu albumik jest przeuroczy:) "Skomplikowany porządek" oj skąd ja to znam he he

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)