poniedziałek, 7 listopada 2016

Pepitka

Witajcie Kochane :*
ten wzór chodził za mną już od bardzo dawna - pepitka - piękny i ponadczasowy.
Nazywana jest psim zębem lub kurzą stopką i chyba to drugie bardziej mi przypomina. Polecam Wam fajny artykuł - Pepitka - wzór z "pazurem"

Bransoletka powstała ściegiem peyote parzystym, a wzór znalazłam gdzieś w sieci, ale przerobiłam go na nieco węższy. W tym celu przerysowałam go na pusty szablon (zamieszczony w Wydaniu specjalnym BEADING Polska - Ścieg peyote. Podstawy. Porady. Wzory.)


Na zdjęciach widać wzór, ale jeśli chcecie lepsze zdjęcie piszcie na mejla :)





Dodatkowo postanowiłam wydziergać sobie zapięcie typu toggle :) Patyk też jest zrobiony ściegiem peyote parzystym w pipetkę. Musiałam go troszkę wzmocnić, bo był bardzo miękki. W tym celu wkleiłam do środka kawałek wykałaczki. Oczko to też peyote ale tubular.
Robić owo zapięcie nauczyłam się z Wydania specjalnego BEADING Polska - Ścieg peyote. Podstawy. Porady. Wzory. (Lekcja X: Wykończenie pracy strona 73)



Bransoletkę zrobiłam na swoją rękę:



I jak?
Lubicie ten wzór? A może macie coś w pepitkę w szafie?
Ja nie mam ale coś czuję, że się to zmieni :) bo szalenie mi się spodobała :)
A może macie jakiś inny swój ulubiony wzór? Albo może jakiś ulubiony element ubioru?

No to jak doszłyśmy do elementów ubrania to mam pytanie:
Kochane, kto mi wydzierga chustę? Moje marzenie to virus tuch albo coś równie pięknego. Wieczorkiem robi się zimnooooooo  a ja przeważnie wtedy piszę posty, albo tworkuję i zawijam się w koc jak naleśnik :P he he he :P
W zamian oczywiście zrobię co chcecie (no prawie) :P
Czekam na mejlu :) Mam nadzieję, że Ktoś się znajdzie :)

Dziękuję Wam Babeczki za wszystkie słowa :* Dajecie mi twórczego kopa :)

Wpadnijcie na INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. Ja w pepitkę to nic nie mam, ale w sumie nie wiem czemu he he Wzór bardzo fajny, a ta bransoletka super się prezentuje. Oj do niejednego ciucha by pasowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurna gdybym umiała to bym Ci tę chustkę zrobiła - nie umiem 😞
    Bransoletka podoba mi się, nic z tym wzorem nie mam w szafie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pepitkę i mam jej całkiem sporo;)
    w ubiegłym roku dostałam kuleczkę/zawieszkę w pepitkę i dorobiłam do niej bransoletkę:)
    Aniu nie mogę się na razie deklarować, bo przy ostatnich moich chęciach zrobiłabym chustę pewnie na przyszłą zimę
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bransoletka :) nie mam takich w swojej szafie ;)
    Chustę zrobiłabym CI, ale nie wiem kiedy pewnie w przyszłym roku, za dużo na głowie już mam... może któraś inna dziewczyna się zgłosi, poza tym nie robiłam jeszcze więc najpierw musiałabym spróbować co mi wyjdzie, żeby się zdeklarować... ostatnio robiłam ale wg innego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bransoletka :)Widać , że kochasz tworzyć biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka boska! Co do chusty, to ja nawet szalika nie umiem:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, nigdy jeszcze nie widziałam bransoletki w pepitkę - super! Bardzo lubię ten wzór, a oprócz niego kropeczki.
    Kochana, co do chusty, to umiejętności szydełkowych i drutowych kompletnie brak, niestety.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka, podziwiam za cierpliwość, inspiruj nas dalej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te Twoje prace :) Bardzo mi się podobają :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pepitke czy to w tkaninach czy gdzie indziej. Cudo, po prostu cudo stworzyłaś.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, bransoletka mnie zachwyciła,piękna!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten wzór, wygląda świetnie i modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, Aniu, bransoletka- do wszystkiego i na każda okazję, a już do małej czarnej cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna =) podziwiam cierpliwość =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bransoletka :) Uwielbiam pepitkę :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)