poniedziałek, 21 listopada 2016

Mikołaju to Ty?

Witajcie Kochane,
wiem, że miała być dzisiaj biżu, ale uwierzcie mi że jak zaraz wykonam rzut aparatem! Noszzzzz co za machina diabelska. Raz idzie nam współpraca gładko ale jak mi zależy żeby ten kolor wyszedł taki jak rzeczywiście no to bij zabij uparte to to. No a dzisiaj słoneczko pięknie świeci to myślałam, że nam pójdzie gładko. Agrrrr.... muszę poprosić Mojegoci coby zdjęcia zrobił :)

A przed weekendem w czwartek bodajże nastąpił wysyp prezentów :) I tak się zastanawiam co ten Mikołaj już w listopadzie zaczął z worem chodzić?

Pierwszy prezent był totalnie niespodziankowy. No muszę Wam się pochwalić Babeczki moje Kochane :* Na moim instagramie dostałam wiadomość ze sklepu Qnszt.pl -  z ich profilu na instagramie, żebym podała adres, bo chcieliby mi coś wysłać :) A na pytanie czym sobie zasłużyłam, napisali mi, że spodobały im się moje prace :) Jupiiiiiiii :) Jak miło jest być docenionym :) A jeszcze milej mi się zrobiło jak 2 dni później otworzyłam paczkę i znalazłam w niej takie cudeńka, że aż mnie zatkało:


Dziękuję bardzo Qnszt.pl za takie piękne prezenty :) Już z nich co nieco powstało :) Także niedługo wypatrujcie cukierasków na moim instagramie :) a co! Trzeba się dzielić i dobro posyłać dalej :)
Was zapraszam na zakupy do sklepu Qnszt.pl gdzie znajdziecie dużo dobrego do tworzenia biżutków :) a na stronie Kurs-biżuterii.pl znajdziecie darmowe kursy na stworzenie przepięknej biżuterii z fajną opcją zakupu potrzebnych materiałów na stronie sklepu Qnszt.pl.

Kolejna paczuszka przyszła od mojej Kochanej Joli z Biebrzmilskiej Krainy :*
A tyle co podziwiałam na blogu Joli pięknie zapakowany prezent z wykorzystaniem rolek po wiadomym papierku. Dwa dni później mogłam go rozpakować :)


A w środku były same piękności:


Karteczka:


A to nasza Rodzinka w wersji bałwankowej :)


Po rozpakowaniu oczywiście gwiazdeczki i sznurek zostały zachomikowane:


Album, tekturki, papierki .... same cudeńka:



Było oczywiście i coś dla Szymusia :)


U Joli trwa dłuuuuuugi remont i niestety Jola jest na przymusowym urlopie od robótek :/ Mam nadzieję jednak Jolu, że remont pójdzie gładko i skończy się szybciej niż jest to zaplanowane i znów wrócisz do tworkowania :*
Dziękuję Ci za piękne prezenty :)


Tylko Mójci zaglądał i zaglądał i nic nie wypatrzył dla siebie :P I stąd moja prośba taka mała :) Dziewczynki, która podjęłaby się zadania przygotowania czegoś dla Mojegoci Męża Kochanego? Wymianka? Ja z chęcią przygotuję coś dla Was :) Piszcie na mejla :)


Szukałam na olx.pl serwetek z motywami dziecięcymi. Znalazłam nie tylko serwetki ale i pewną Basię z drugiego końca Polski, która okazała się być rękodzieliczą duszą :) I takim o to sposobem poza serwetkami przywędrowały do mnie różne przydasie :)



Prace Basi znajdziecie na inspirello.pl. Mam nadzieję jednak, że Basia zdecyduje się na założenie bloga i niedługo dołączy do naszej Rodzinki :)

Aaaaaaa i znalazłam w odmętach komputerowych piękną wygraną w candy, którą dostałam do Madzi z bloga KORALIKOWElove  jeszcze w sierpniu :)



Ja tu sobie piszę posta i dostaję mejla :) 200 000 wyświetleń mi stuknęło :))))) Jupiiiiiii :)
Kiedyś tam pisałam, że jakby Któraś z Was upolowała liczniczek no to małe co nieco się znajdzie :) I to małe coś poleci do Anity T. z bloga Robótkowy Zakamarek. Gratuluję :*

Ojojojojojojoj.... jakiś mega post mi wyszedł a miało być krótko :P
Dziękuję, że zaglądacie Kochane :* Witam też nowe Obserwatorki :*

Pamiętajcie o candy - zapisy do 30.11 i o numerkach :P


No to chyba tyle na dzisiaj :P

Życzę miłego dnia :)
Uciekam po mojego Szymusia, bo u Babci "na służbie" jest :) a już się stęskniłam strasznie :)
I czekam na mejla :*

Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Cały wysyp prezentów u Ciebie widzę :)
    Miło jest jak Mikołaj o nas pamięta, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości :) Też dzisiaj odbiore paczuszke z przydasiami do decou..:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ho-ho-ho... Mikołaj wcześnie rozpoczął swą pracę.. z tego wniosek, że ma dużo klientów ;)
    Aneczko... milusie prezenciorki :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby już Mikołaj u Ciebie zagościł? Ależ wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpisałaś się Aniu, ale nie dziwota, skoro tyle cudowności nam tu pokazujesz :) Kochana, gratuluję pięknych prezentów i podarków :) Serdeczności życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, lubię czytać Twoje posty niezależnie od ich długości. Piękne prezenty dostałaś, chyba faktycznie Mikołaj postanowił zacząć w listopadzie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No hohoho nie pogadasz, same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hohohohho... faktycznie Mikołaj już Cię odwiedził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To faktycznie Mikołajowi sie terminy pomyliły. Świetne prezenty otrzymałas. Nic tylko do roboty trza się wziąc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołaj w tym roku wcześnie obdarował Cię prezentami :) Wspaniałe podarunki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, jakie cudne prezenty dostałaś!:) Szybki u Ciebie ten Mikołaj:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości, faktycznie Mikołaj przybył do Ciebie wcześniej i przyniósł masę pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma jak Mikołaj który zna nasze potrzeby, same cudowności dostałaś , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prezenty, duzy buziak sie nalezy Mikolajowi ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)